Poznati neki od izvođača na Summer3p-u

U fenomenalnom ambijentu „gigantskog džakuzija“ – kako ga je poznati engleski časopis Guardian nazvao, na Termalnim bazenima i Muškom štrandu na Paliću, održaće se Summer3p festival od 18. do 21. jula. Ovogodišnje jedanaesto izdanje predstaviće pored odlične elektronske muzike i društveno-odgovorne kampanje i akcije koje su neodvojivi deo ovog festivala.

 

Karte za Summer3p se već nalaze u prodaji na prodajnim mestima Eventima (na teritoriji čitave Srbije) ili preko sajta www.eventim.rs po ceni od 990 dinara za sva 4 dana odnosno 380 dinara za dnevne ulaznice.

U okviru muzičkog programa na Moon Stageu između ostalih nastupiće Alex Niggemann – daroviti DJ i vlasnik izdavačke kuće Soulfooled iz Berlina, James Cole – DJ, osnivač i glavni urednik jedinog magazina elektronske muzike u Mađarskoj – Hungarian DJ Magazin (MDJ); takođe iz Mađarske na Summer3p dolazi odlični DJ Kid Panel, a svoj set imaće i Pale Penguine – jedna od ključnih figura grčke elektronske scene.

 

Summer3p je i dalje društveno angažovan. Javna zagovaranja i kampanje koje ćete sresti na festivalu su: “Stop nasilju”, “Clean Lake Palić” i “Zvuk ptica”.


Posetioci festivala moći će svoj aktivizam i talenat da ispolje učešćem u nekoj od radionica (audio, video, foto, slikarskoj i ekološkoj radionici za decu), ili sportskim aktivnostima i turnirima: joga, moderan ples, odbojka na pesku, badminton…



KOMENTARI

  1. Dáci kaže:

    jedva cekam bice veselo ko prosle godine 😀
     

  2. Mare kaže:

    najbolji letnji provod u Subotici

  3. zecevic kaže:

    Valjda im je ovo poslednja godina na gradskim jaslama. Zuti ostali samo u SU u vlasti cini se 🙁

     

  4. Left kaže:

    OK je festival od svojih para, ali ne i od mojih. Zarada ne ide nama, nego vama.

  5. organizacija kaže:

    @zecevic & Left

    Molim Vas da ne iznosite netačne informacije i time obmanjujete javnost, jer festival samo 20% prihoda ostvaruje kroz institucije i fondove na gradskom i pokrajinskom nivou, ostala sredstva dolaze od komercijalnih sponzora, kao što su pivo, energetski napitci, duvan, coca cola i sl. Trebalo bi da znate da nijedna državna instanca koja je podržala festival nema veze sa žutima. To se naravno može proveriti i na internetu. Kada neko radi 11 godina i pri tome ima odlične i priznate rezultate i van granica Srbije, onda ne postoji ni jedan razlog da se ne podrži od strane sekretarijata zaduženih za kulturu, omladinu, turizam, ekologiju.
    Kada smo već kod zarade, želimo da kažemo da karta košta 3,3 evra a tačka rentabiliteta je na 7 evra, medjutim mi se potrudimo da novac koji dobijamo iskoristimo da karta bude jeftina i na taj način omogućimo svima da ga posete jer to je, kako je neko rekao “najbolji letnji provod u Subotici” i treba biti dostupan svima.
    Hvala na pažnji. 

OSTAVITE KOMENTAR