Prašak za veš koji je prao sam

Radion – pere sam, bio je reklamni slogan novog praška za veš iz 1922. godine, dok na slici oduševljeno širi plahtu devojka Marica. Bio je to samo početak višegodišnje reklamne kampanje proizvođača sapuna i praška. U godinama koje su sledile, Marica se udala i živela lagodno jer je imala puno slobodnog vremena (Radion je prao sam), potom je dobila ćerkicu koja je od malena znala ko je ženi najbolji prijatelj.

Naravno, u stvarnom životu se i dalje  pralo na ruke a izum dvadesetog veka, ako pitate žene, jeste mašina za veš koja je u naše domove stigla decenijama kasnije.

 

Ovakvo preterivanje u svrhu reklame, danas deluje krajnje nevino u vremenu u kojem smo bombardovani najagresivnijom propagandom i perfidnim metodama dovođenja u zabludu.

Upravo to „doba nevinosti“ u svetu reklama, jeste tema izložbe „Sve je samo reklama“    koja je sinoć otvorena u Gradskom muzeju Subotice. Za izložbu starih kataloga, prospekata, reklamnih plakata, ambalaže i ostalog sačuvanog materijala, štampan je i specijalni katalog.



KOMENTARI

OSTAVITE KOMENTAR