Radionica sa jednim od najinteligentnijih ljudi na svetu

Sekciju za uspešnu i darovitu decu, koja je počela da radi u OŠ "Miloš Crnjanski", po NTC (Nikola Tesla centar) programu, čiji su kreatori dr Ranko Rajović i Uroš Petrović, uz podršku lokalne samouprave, organizuje Danijela Đedović.  Sekcija okuplja 52 učenika iz osam osnovnih škola (OŠ "Miloš Crnjanski", "Kizur Ištvan", "Majšanski put","Ivan Milutinović", "Sonja Marinković", "Jovan Jovanović Zmaj, "Matko Vuković" i OŠ "Sveti Sava" iz Subotice).

uros-2

Četvrtu radionicu je vodio Uroš Petrović  književnik i dugogodišnji predsednik Mense. Interaktivnim načinom, neposrednim pristupom, zagonetnim pitanjima i pričama, Uroš je  stvarao moždanu avanturu i predstavu u kojoj su deca uživala,razmišljala i učestvovala sa odgonektama.

 

 

 

Uroš Petrović je trenutno na poziciji predsednika "MENSE" Srbije. Književnik koji je u vrlo kratkom roku došao do vrha liste najčitanijih knjiga u zemlji sa svojim Zagonetnim pričama i Martom Smart, pomera granice u savremenoj litaraturi.  Počev od zbirki priča – mozgalica i romana u zagonetkama do fantastičnih pripovesti, dela ovog autora jesu originalne pustolovine koje nagrađuju čitaoce. Razmrdavanje vijuga, susret sa čudesnim, neobičnim ali i zastrašujućim, raskošna mašta i osobeni humor u njegovim knjigama, sve više postaju omiljenim štivom i za odrasle.

 

Na čuveni iks test inteligencije otišao je iz radoznalosti. Saznanje da je najpametniji Srbin, kaže, nije ga uopšte promenilo. Smatra da nema razloga za ponos jer mu je ova genetska predispozicija urođena. "To je kao kada nosiš cipele broj 47“, kaže Petrović. Svoje zavidne logične sposobnosti koristio je i dok je bio u osnovnoj školi.

 

"Sećam se da bi mi svi u razredu na papiriće označene brojevima zapisivali pojmove. Pamtio sam ih, nakon čega bi me ispitivali. Na kom je broju pojam reka, ja kažem 26“, govori Petrović koji se po polasku u osnovnu školu iz Gornjeg Milanovca, u kome je rođen, preselio u Beograd. I posle deset godina sećao se svakog broja, kao i pojma koji je broj označavao. Pomenutu prednost koristio je i kao prečicu da bi lakše pamtio gradivo.

 



KOMENTARI

OSTAVITE KOMENTAR