Sanacija Bajnatske ulice

Kako je bilo najavljeno, ove nedelja su otpočeli radovi na sanaciji kolovoza u ulicama gde je on upotpunosti ili delimično uništen.

 

Sa izmeštanjem saobraćaja iz centra grada, Bajnatska ulica je dodatno opterećena teretnim saobraćajem zbog čega je ubrzan proces uništavanja kolovoza, posebno na mestima gde se nalaze šahte. Ove godine će iz programa redovonog održavanja ulica, biti preasfaltiran deo ove ulice od Senćanskog puta do kružnog toka.

 

Kasnije će se radovi nastaviti u Braće Radića, a radovi se trenutno obavljaju i u Lošinjskoj ulici kod Javnih skladišta u delu gde je došlo do ispiranja tla i propadanja kolovoza. U toj ulici je saobraćaj usporen i otežan.

 

Bajnatska



KOMENTARI

  1. Ivica kaže:

    Danas su počeli radovi i u ulici Braće Radić  😎

  2. Gledač kaže:

    Sve je to lepo ali kad će početi radovi u Ferenci Ibolje?

  3. bonnie kaže:

    Ferenci ulicu su vec trebali odavno asfaltirati, a ima jos nekoliko takvih, koji su u “planu” samo pred izborima. Navijam za njihove stanovnike.
    Ali Bajnatska je uzas, vise se ne moze tamo normalno ziveti, kao i u Zagrebackoj itd. gde prolaze ogromni kamioni. Kao da smo na selu, gde kroz glavnu ulicu prolazi sav saobracaj…. 

  4. varoščanin kaže:

    Kakvo izmeštanje saobraćaja? To se ne primeti, kamioni i dalje prolaze između Zagrebačke i Patrie.

  5. Aleksa kaže:

    Nije samo Bajnatska opterećena, na Senćanskom putu je drastično povećan saobraćaj. Kamiončine jure neprimerenom brzinom, pa zar niko ne kontroliše teretna vozila? Obilaze vozila koja se kreću propisanom brzinom, ispred semafora su nastali na kolovozu pravi rovovi. Ovim režimom saobraćaja Senćanski put će biti uništen za veoma kratko vreme. Uzgred rečeno problem Zagrebačke ulice na ovaj način nije rešen, a sada umesto 300 metara ulice Maksima Gorkog uništavamo trećinu Beogradskog puta kroz grad, Bajnatsku i veliki deo Senćanskog puta. Nekome bi stvarno trebalo čestitati na ovom mudrom rešenju, i skoro sam zaboravio da napomenem da i u ovom momentu jedan deo kamiona i pored zabrane, iz Zagrebačke skreću levo i voze zabranjenom trasom.

  6. Ivica kaže:

    @Aleksa,

    Ne mislim da je cilj isključivo bio da se sačuva kilometar puta i rastereti saobraćaj u centru, već da se poveća bezbednost zbog ogromnog broja pešaka, a pogotovo dece…samo na tom kratkom potezu imaš 5 škola/fakulteta i internat…na takvom potezu tranzirtni saobraćaj jednostavno nema šta da traži…mnogo stvari bi se tu trebalo menjati, ali to iziskuje ogromna stredstva: razdelno ostrvo sa ogradom, trake za prestojavanje, izbočine na asfaltu za usporavanje (ne znam kako se to zove, to je onaj gumeni premaz u vidu poprečnih traka, da se ne bi stavljao ležeći na svakih par metara), biciklističke staze ili trake itd…

    E sad, to što se ne kontroliše dovoljno da li se svi drže propisa, to je nešto drugo…

    Rešenje je svakako privremeno, dok se ne završi obilaznica…e sad kod nas to privremeno može da potraje i 10 godina… 

  7. Ivica kaže:

    I još da dodam da je na Senćanskom putu stanje sa šahtama veoma kritično…tako je već godinama…asfalt još može da izgura par godina, ali ovo nikako, kamioni su prinuđeni da idu između dve trake kako bi izbegli snažne udarce…

  8. djomla kaže:

    I u Sterijinoj je skinut površinski sloj asfalta.

    Što se tiče teretnog saobraćaja, tu ne postoji dobro rešenje. Kratkovidi smo i to je jasno ko dan. Mnogi bitni putevi u gradu su uništeni, a i ono što nije za par godina će biti (Segedinski, Maksima Gorkog, Senćanski, Bajnatska, Beogradski, Zagrebačka, Somborski, Karađorđev put…). Za rekonstrukciju tih puteva ćemo dati para koliko nam danas treba za završetak Y kraka. U ovoj državi ne postoji izraz “prevencija”.

  9. Ivica kaže:

    Y krak rešava samo međunarodni saobraćaj sa Kelebijskog puta, privrednu zonu Mali Bajmok i eventualno malo buvljak…možemo se mi vaditi na njega, ali to rešava samo deo problema…

    Bez posebne saobraćajnice do javnih skladišta, zatim jedne ozbiljnije saobraćajnice koja bi povezivala Karađorđev i Segedinski put, kao i veze između Batnske i Otmara majera, nema tu bitnijeg poboljšanja…putnu ifrastrukturu nismo rešavali 40 godina i sada nam se sve to obija o glavu…

  10. djomla kaže:

    Evo i Sterijine


     

OSTAVITE KOMENTAR