Druga konferencija Oracle grupe korisnika Srbije (SrOUG) će se održati od 26. do 28. maja 2010. godine u hotelu Galleria u Subotici. Konferencija će imati stručni, poslovni, izložbeno-sajamski i zabavni deo, a okupiće informatičke stručnjake i menadžere iz Srbije i inostranstva, sa fokusom na Oracle tehnologije.
SrOUG konferencija već drugi put okuplja informatičke specijaliste, korisnike i menadžere, kojima je zajednička primena Oracle tehnologije u rešavanju poslovnih problema i olakšavanju svakodnevnog poslovanja.
Konferencija korisničke grupe predstavlja centralni Oracle događaj u Srbiji u prvom delu godine. Prošle godine okupila je više od 200 učesnika iz Srbije i inostranstva. Ove godine planirano je učešće 250 učesnika i oko 20 izlagača. Najavljeni su predavači iz Velike Britanije, Nemačke, Finske, Bugarske, Mađarske, Slovenije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Srbije. U stručnom delu konferencije predviđeno je više od 50 predavanja i prezentacija.
PROGRAM
Na stručnom delu konferencije, koji će se paralelno odvijati u šest sala, biće prezentovani proizvodi i rešenja iz sledećih oblasti:
– strategija i menadžment,
– Oracle baza podataka i infrastruktura,
– Java,
– razvoj aplikacija (development),
– poslovna inteligencija i Data Warehouse,
– Oracle poslovne aplikacije,
– Specijalizovani podsistemi.
Drugog i trećeg dana je predviđeno održavanje okruglih stolova, na teme „BI u srednjim i malim preduzećima”, i “Saradnja Oracle korisničkih grupa u okruženju”.
Detaljan program pogledajte na sajtu SrOUG
KOTIZACIJA
Za učešće na konferenciji moguća je puna kotizacija u iznosu od 20.000 dinara (smeštaj u dvokrevetnoj sobi) ili 23.000 dinara (smeštaj u jednokrevetnoj sobi), koja obuhvata prisustvo na konferenciji, hotelski smeštaj i organizaciju boravka. Kotizacija u iznosu od 10000 dinara omogućava samo prisustvo i učešće na svim predavanjima, prezentacijama i okruglim stolovima. Prevoz, smeštaj, ishrana i fakultativni izleti nisu obuhvaćeni ovom kotizacijom. Uplatom kotizacije obezbeđuje se zbornik prezentacija sa konferencije, komplet marketinškog materijala od organizatora i sponzora, postkonferencijski DVD kao i učešće u nagradnoj igri na kraju konferencije.