“Subotica-trans”: broj putnika prepolovljen

Protekla godina bila je teška za sva preduzeća za prevoz putnika, ipak, u JP „Subotica-trans“ kažu da, s obzirom na okolnosti, ne mogu biti nezadovoljni. Putnika ima znatno manje i sada, a tokom prošle godine bilo je perioda kada su zbog pandemije korona virusa imali zabranu obavljanja delatnosti. To je bio snažan udarac za preduzeće, međutim, nadaju se da će vakcinacija, kao i u ostalim segmentima života, doneti olakšanje i u ovoj delatnosti. Očekuju poboljšanje već za par nedelja.

Pandemija je donela i neke pozitivne promene. Naime, donedavno je u preduzeću jedan od većih problema bio nedostatak vozača. Sada je situacija drugačija.

I pored teške godine za nama, u „Subotica-transu“ ne planiraju redukovanje linija, a da bi se delatnost odvijala neometano i ubuduće,  iz ovog javnog preduzeća apeluju na putnike da i dalje koriste prvenstveno elektronske novčanike, kako bi se izbegao direktan kontakt sa vozačima. Pored toga, obavezno je nošenje zaštitnih maski i održavanje fizičke distance.

TV Subotica


KOMENTARI

  1. Gile kaže:

    Pukli ste!

  2. Biciklista kaže:

    Pa ako je broj putnika prepolovljen, sta cekate, dizite cene autobuskih karata za barem 200%, sad je idealna prilika.

  3. ufffffffffffffffffff kaže:

    Ako želite da opstanete i neprođete sa autobusima kao sa tramvajima, onda lepo za prigradska naselja šaljite u manje frekfentnim polascima obična putnička vozila za po par putnika ili kombije koje imate. u najboljem slučaju za :NŽ, SŽ,ĐĐ, SK, BA…šaljiite mini buseve..

  4. NS kaže:

    Red vožnje, npr. linija 6 je bez ikakvog smisla. Prilagođen isključivo ind.zoni.
    Autobuska stajališta u Malom Bajmoku i nisu to (npr kod Knez petrola) a ostala jadna. Bus saobraća isključivo na Somborskom putu… 1km hodati do stanice je bez veze. Gde nestadoše mali autobusi? Poraditi na povezivanju linija…

  5. Gligorije kaže:

    Kao i subotica apoteka tj gradske apoteke izdajte u zakup na jedno 15 godina nekim Beogradjanima i resice se problem. Budite Napredni.

  6. Dr. Vojvodjanin kaže:

    A koja godina je za vas bila dobra,ima li je. Stalno kukate monopolisti ste grad vam daje i sakom i kapom.Neznam koja vam je stranka gazda ali pokrije se ušima.Vozaci vam rade za pola plate nekog šefa u kancelariji.Nije ni čudo što vas napuštaju.. Pa podignite cene recimo na 1000 dinara ,možda povećaće broj putnika u tim krntijama koje tehnički prodju samo zato što ga vi radite.

  7. Šojić kaže:

    Niste ni zasluzili vise.

  8. Pera kaže:

    Negativna selekcija je izum vlasnika projekta Komunizam, globalista. Sve naopako je “izuzetno”. E, eto vam rezultata. Nula daje nulu. Sada će “državno/javno” da pređe u ruke privatnog o trošku javnog tj. narodnog/građanskog. Opet će isti da rade isto, opet će globalisti da muzu narod direktno i budžet tj. narod indirektno.

  9. Antidroga kaže:

    Pero, ako nešto ne funkcioniše kako treba već ohoho godina nego crpi novce onih koji plaćaju porez (ti ne spadaš u te što ga plaćaju pa ne znaš), onda je bolje privatizovati ga i postaviti standarde šta i kako sme da se radi. Sva putnička preduzeća su već davno privatizovana, samo crnogorski i bosanski “uhljebi” drže subotica trans ko svoju đedovinu.

  10. Rax kaže:

    Valjda ce i da propadnu, da im ostane onaj krs od voznog parka. Nikada vam para dosta nije, karte kao da se vozis taxiem.gde su mali autobusi? Nemozemo mi nasim kartama da poplacamo sve partijske dzabolebarose.

  11. Pera kaže:

    Botina Antidroga je baš “ekselentan”.

  12. Pera kaže:

    @Agitpropovac Antidroga

    To što pišeš neka gutaju budale.

  13. Gligorije kaže:

    Pera
    Moze jedno pitanje za tebe, ali da iskreno odgovoris?

  14. pista kaže:

    A sto neki strucnjak ne izradi neku studiju, analizu da li je Subotici uopste potrebno gradsko preduzece za prevoz putnika… pazi ovo GRADSKO… pa mi smo selendra bre, trebalo je da ostanemo na one dve tramvajske linije koje su ukinute sedamdesetih i to je to… dosta, taman po meri naselja (palanke).

  15. amacak kaže:

    i kad propadne, kako neki priželjkuju, gradsko transportno preduzeće kako da idu ljudi iz podgorske u bolnicu? ako će neko reći privatnici neka objasni zašto misli da će uz vlast za koju svi tvrde da je loša privatnik dobiti posao zato što je dobar u poslu a ne povezan gde treba.

  16. Kondukter bez tramvaja kaže:

    GSP treba. kao uostalom sto je obicaj svetu, privatizovati. To ne znaci ni u kom slucaju prodati ga kompletno nekom privatniku pa neka radi sa njim sta hoce, a grad je onda skinuo brigu sa sebe. Saobracajno preuzece treba tako organizovati da bude akcionarsko drustvo, Grad bi zadrzao 51% akcija i time imao uvek poslednju rec u preduzecu. Akcije bi kupovali gradjani i time imali finansijski interes da firma besprekorno funkcionise i svake godine izbacuje sto je moguce vece dividende. Upravu trebaju sacinjavati iskljucivo ljudi iz struke, ekonomisti, bankari, saobracajni inzenjeri i slicno. Ni u kom slucaju ne dozvoliti da u jednom privredno strateskom i za gradjane od vitalne vaznosti preduzecu bude bilo kakvog nepotizma, korupcije, politickog zaposljavanja ili onog vrlo poznatog i tipicno Balkanskog “Jaransko – burazersko – dje si zemo” , upravljanja.

  17. Antidroga kaže:

    Pera bolesnik nema čime da se podiči nego svojom bolešću. Čega se pametan stidi budala i bolesnik koji sebe naziva Pera se diči.

OSTAVITE KOMENTAR