Tavankut: Pašteti istekao rok

Sinoć, u jednom maloprodajnom objektu u Tavankutu, kupljena je pašteta u crevu kojoj je rok trajanja istekao pre oko dve nedelje.

„Nisam odmah video ali ni obraćao pažnu pri kupovini, tek po dolasku kući po pravljenju sendviča ostio sam kiselkast ukus. Nakon toga sam pogledao druge tri paštete i video rok trajanja. Obratio sam se putem e-maila nadležnoj inspekciji i očekujem uskoro odgovor.“

Nadamo se da će nakon ovog slučaja vlasnici prodavnice povesti više računa te da nam neće prodavati ovakve, po zdravlje opasne proizvode.



KOMENTARI

  1. Milka kaže:

    to samo može u onoj prodavnici iz bajmoka, tamo sam i ja prošla kako ne treba..

  2. zis kaže:

    Ako se ne varam ovo nije PIŠTALJKA .Koji je cilj ove vesti,sem da se nanese šteta trgovini iz nekih ličnih razloga. Zašto se dotični kupac nije obratio trgovini i upozorio vlasnika da je učinio propust u kontroli rokova proizvoda.

  3. Milka kaže:

    zis ? ti si mozda vlasnik te prodavnice ili zaposlen tamo? KOME DA SE OBRAĆA? Kome????? Napiši. vlasnicima ove prodavnice??? ma nemoj molim te . I šta bi oni preduzeli????FUUUUJ..

  4. Mercator kaže:

    Oznaceni rok trajanja na prehrambenom proizvodu je minimalni rok trajanja. I nakon toga namirnica moze biti jos uvek upotrebljiva u ishrani. Medjutim ako je u pitanju pasteta onda je dve nedelje preko roka trajanja vec jako puno vremena jer je takav proizvod vrlo osetljiv i lako kvarljiv, bez obzira da li se lageruje na optimalnoj temperaturi. Prodavnice u kojima se takve stvari desavaju ne treba posecivati jer su ocito vrlo neprofesionalno, aljkavo i neuredno vodjene. Ako neka roba ostane dan ili dva duze nego sto je njen rok trajanja moze se jos nekako oprostiti kao nenameran previd, ali dve nedelje je suvise vremena a da ocito niko nije kontrolisao regale. Vrlo umesno bi bilo da nadlezni provere kvalifikaciju zaposlenih i njihovu obucenost za poslovanje sa zivotnim namirnicama.

  5. Anonimni kaže:

    # Milka
    Da nisi malo zla?

  6. avet kaže:

    Pa i sam naziv “pa šteta” govori da je šteta da se baci ta pašteta.
    Šalim se, naravno.
    Ali, vlasnik te prodavnice verovatno tako misli i izgleda da ne želi biti u gubitku.
    Negde su se najverovatnije preračunali prilikom narudžbine mesnih proizvoda, pa nisu sve naručeno mogli na vreme prodati.
    Iskusan trgovac zna da je prodaja ovakvih prehrambenih proizvoda puno slabija u januaru, posle praznika, pa bi trebao količinu i vrstu svojih narudžbi prilagoditi takvim uslovima prodaje.
    Svakako je vlasnik prodavnice kriv.
    Bez obzira da li je namerno ostavljeno to u prodaji ili je to bio slučajan propust, krivi su, jer su oni dužni da proveravaju šta prodaju i sa kojim rokom.
    To bi trebao biti njihov problem šta činiti sa robom isteklog roka, a ne da ostave u daljoj prodaji, pa kome uvale, jer je to proizvod ne samo štetan po zdravlje, već može doći i do ozbiljnih trovanja ako se ne primeti, a konzumira se.
    Trebali ste to vratiti nazad, dužni su da vam zamene, naravno, uz izvinjenje.
    A ako su bezobrazni, odmah inspekcija, mada i ako su ljubazni, i onda bi trebala inspekcija da reaguje.

  7. MARINA kaže:

    SMESNO I ZALOSNO …STO SE PISE NA INTERNETU O PASTETI..ALI KAD JE U PITANJU PORODICNO NASILJE ILI NEKA DRUGA VRSTA ZLOCINA… ONDA NIKO NISTA NIJE VIDEO

  8. Ratio kaže:

    @ MARINA
    Ne pise se ovde o pasteti nego o aljkavost, neurednosti i nesposobnosti za obavljanje trgovackog posla. Sto se tice porodicnog nasilja , izvoli pa se angazuj u sprecavanju takvog ali i ostalih zlocina. Volju i intelektualni kapacitet za takve stvari ocito posedujes.

  9. Istina... kaže:

    @Marin

    Bežite iz Subotice i Srbije, gde su ljudi koji misle i štite sebe smetnja.

  10. MARINA kaže:

    Rado…ako svako moze biti novinar mogu biti i ja ta koja ce sprecavati takve stvari.. Isto kako se tu ne pise o pasteti nego o aljkavosti red bi bio i da se pise o vaznijim stvarima zar ne?

  11. zis kaže:

    @ Milka garant neka nadžak baba iz tavankuta. Niti sam vlasnik nit me poso u toj branši interesuje. Ne zna se ni koji je tavankut jer za vašu informaciju postoje GORNJI i DONJI Tavankut. Vi ste samo pokazali kolko ste zla osoba .pa ste odmah osudili vlasnika prodavnice. Ko garantuje da kupac nema neke neraščišćene račune sa tom trgovinom pa je iste takve negde na drugom mestu nabavio.niko pa ni vi ni ja to ne možemo da garantijemo. I sam sam bio u takvoj situaciji ne samo sa privatnom radnjom nego i sa većim prodajnim objektom ozbiljne trgovine .Propusti se dešavaju a ako postoji dobra volja lako se otklone . Tipično za nadžak babe iz tavankuta da plećkaju i opanjkavaju nekog ko im nije po volji. Eto predlažem vam da zakupite objekat od tog bajmočanina (pošto ste njega etiketirali )pa se potrudite da vaši kupci budu zadovoljni a vama nek je Bog u pomoći da se izborite sa svim problemima koje imaju trgovci

OSTAVITE KOMENTAR