Teretnjak pokosio biciklistu kod Subotice

Biciklista (67) nastradao je danas na samom izlasku iz sela Mišićevo, prema naselju Mala Bosna i Subotici.

U Policijskoj upravi Subotica potvrđuju za “Blic” da je jedna osoba podlegla povredama koje je zadobila u saobraćajnoj nesreći, kada je teretno vozilo “fiat dukato” naletelo na biciklistu.

Kako saznaje “Blic”, od povreda zadobijenih u ovoj nesreći preminuo je penzioner iz susednog sela Mala Bosna. On je električnim biciklom došao u Mišićevo u poštu. Prilikom povratka u Malu Bosnu, na samom izlazu iz Mišićeva, nažalost, doživeo je nesreću i poginuo.

Tokom uviđaja je saobraćaj bio u prekidu na ovoj deonici puta koji od Subotice vodi ka Bajmoku.

BLIC



KOMENTARI

  1. Croat kaže:

    Mialim da je vreme da se naprave biciklisticke staze do Male Bosne i takodje iz Subotice do Starog Zednika.

  2. Djuro kaže:

    Ne nego je krajnje vreme da se zabrani voznja tih elektricnih sranja na putevima jer pretezno ih voze stariji ljudi koji niti vide niti cuju dobro i opasnost su sami po sebe pa i druge.Treba uvesti uslove kao za motocikl.Svaki dan sam u saobracaju i svaki dan bih mogao da skinem bar po jednog ne svojom krivicom.

  3. Branko Ivković kaže:

    Moj prijatelj, nažalost nastradao kada je išao da podigne penziju jer je u Maloj Bosni ukinuta pošta pa su penzioneri prinuđeni da odlaze po penziju u susedna sela ili u Suboticu, inače nije ni pijo ni pušijo tako da Đuro deli neumesne komentare, a drum nije privatno vlasništvo, imaju ga pravo koristiti i biciklisti, a vreme je da se pregledaju ti vozači teretnjaka, nekad je morao biti državni ispit i kvalifikacija za vozača, a sad je dosta bit član stranke sa kupljenom dozvolom, inače kroz Malu Bosnu, Mišićevo i druga sela se vozi i do sto dvadeset na sat.

  4. Mestanin Male Bosne kaže:

    Nemogu da verujem da nijedna saobracajna patrola nemoze da bude u selima kada se ide na posao i kada se vraca narod sa posla to se vozi preko 100 na sat i preticanje u punim brzinama svako jutro između pola sest i sest gledam kad ce neko nekog da ubije a sto se tice starih ljudi njih mozda nema ko da odveze u ambulantu na pregled i u postu da plate racune podignu penziju sve su to ukinuli po selima gde je postojalo nazalost ovo je Srbija srama i ubistva gde nadlezni nevide problem najlakse je nekoga okriviti a da vrate sve sto je selo imalo i da sabracajna patrola radi kako treba do saobracajnih gubitaka nebi doslo

  5. Šojić kaže:

    Obavezan kurs za voznju elektricnih bicikla

  6. Bobo kaže:

    A policija najavila pojačanu kontrolu od 16tog…

  7. Velosiped na elektriku kaže:

    Dobro strucnjaci, i sta je sada uzrok pogibije bicikliste? sama voznja e- bike? Mozda nedostatak odgovarajuceg kursa za voznju jednog takvog visokosofisticiranog prometala na dva tocka? Nedostatak biciklisticke staze ili mozda nedostaje odgovarajuce markiranje na putu gde se obelezava, odnosno razdvaja traka za motorna vozila od trake za bicikliste. Mozda je kriv poginuli (izgleda mestanin) koji ocito poznaje okolinu kao svoj dzep i vozi napravu sa pedalima najverovatnije preko 50 godina. Mozda je kriv vozac motornog vozila koji je tek nedavno presao sa volovske zaprege koja nema volan niti kajase, ali ma dva inteligentna vola koji odlicno poznaju ponasanje u saobracaju, pa se vozac Fiata jos nije navikao da je samo on i jedino on odgovoran za vozilo kojim upravlja, kao i za sve ostalo sta je sa tim upravljanjem u vezi. Mozda je problem sto je Subotica i njena okolina jedan tradicionalan biciklisticki kraj u koji su motorna vozila dosla mnogo, mnogo, kasnije sa sve svojim soferima koji su prvu biciklu videli tek kada ih je gorka sudbina dognala u Suboticu. U jednoj zemlji gde nema ni najelementarnije kulture, logicno je da nema ni saobracajne kulture. Izgleda da je to jedino objasnjenje za ovu saobracajnu nesrecu sa tragicnim ishodom.

  8. Tomislav Mačković kaže:

    @Branko Ivković-Podržavam svaku Tvoju iznetu činjenicu, i sam sam svedokom bahate i malo je reći nasilne vožnje kroz MB.
    I ja vozim električnu biciklu kao što i znaš imam položen vozački ispit i poznajem saobraćaj, naravno u skladu sa pravilima istog se i ponašam.
    Molio bih pripadnike policijske uprave da na neki način spreče divljanje pojedinaca kroz navedena naselja.
    Ništa nemam protiv ni mene da svakodnevno zaustavljaju pa i kazne ako ima elemenata za to.
    Porodici, rodbini i prijateljima nastradalog moje iskreno saučešće-neka počiva u miru.

  9. Zlatko N kaže:

    Na bicikli sam veoma cesto i prosao sa njom preko 10.000 km u zemlji i inostranstvu. Uzrok ove tragedije, ako se upokojeni gospodin drzao svojih 100 cm do 150 cm puta, je nepaznja vozaca. Nije poenta u ukidanju ili zabrani kretanja biciklista odnosno bicikla sa motorom ili cega god vec, poenta je znati i praktikovati saobracajne propise. Na cesti ima mesta za sve, ukoliko se svako drzi zakonom i pravom koje mu je kao ucesniku u saobracaju dodeljeno.
    Nazalost, mnogo problema postoji na cesti od lmnogih rupa do problematicnih ivicnjaka kao i medju ucesnicima u saobracaju – koristenje mobilnih telefona, umor, zurba…

  10. Vlada kaže:

    Subotici i okolini su jako potrebne biciklisticke staze, i to siroke posto puno ljudi vozi bicigle. Ako treba, glasao bih i za ovu crnu vlast, sao da ih neko napravi, ali ne dve-tri, nego pun k… svuda, koliko treba.

  11. Realan kaže:

    Ovaj djuro sto sere o ovoj nesreci bi trebalo da cuti. U Subotici se toliko agresivno i bahato bozi da je to nesto neverovatno. Nije covek na biciklu kriv sto ga je bahati idiot udario vozeci vecom brzinom od dozvoljene.

OSTAVITE KOMENTAR