Ukinuta linija Feketić – Segedin

Od početka godine više ne saobraća autobus između Feketića i Segedina u Mađarskoj. U “Suboticatransu” kažu da su bili prinuđeni da ukinu ovu liniju jer na njoj nisu imali dovoljno putnika. Sa druge strane, putnici pišu peticiju da se linija vrati, makar i po cenu skuplje karte.

Početkom januara definitivno je ukinuta autobuska linija Feketić – Segedin. Putnike su na ovoj liniji zajednički prevozili “Bečejprevoz” i “Suboticatrans”, da bi se pre tri meseca prvo bečejski prevoznik povukao iz posla, a sada i subotički. Kao razlog navode nerentabilnost ove linije.

“Opet smo radili analize, partneri su odustali, mi smo pokušali, međutim, zaista nije isplativo”, kaže rukovodilac gradskog prevoza JP “Suboticatrans” Igor Prlja.

Linija je funkcionisala sedam godina, prvo od Novog Sada do Segedina, da bi pre pet godina bila skraćena, takođe zbog manjka putnika. Lokalni mediji u Feketiću objavili su da je u toku prikupljanje potpisa podrške za peticiju kojom bi se ova linija ponovo uspostavila, sa manjim brojem polazaka ili sa skupljom kartom, jer je to bila jedina veza ovog dela Vojvodine sa Segedinom u kojem se određeni broj dece školuje.

“Mi ćemo svaku peticiju, svih građana razmotriti, videćemo da li postoji neki metod da se ta linija na neki način vrati. Naravno, stojimo na raspolaganju, namera je postojala i dobra volja da se to radi, međutim, mi to ne možemo da radimo na štetu naših zaposlenih i na kraju krajeva, našeg osnivača Grada Subotica”, dodaje on.

Svima koji putuju u Segedin na raspolaganju ostaje redovna linija, s polaskom iz Subotice u šest i trideset i povratkom u petnaest i trideset, ali problem za stanovnike Feketića, Malog Iđoša i Bačke Topole predstavlja nedostatak veze sa Suboticom u ranim jutarnjim satima.

 

RTV



KOMENTARI

  1. Weng kaže:

    Ima Subotica -segedin.

  2. zolika kaže:

    Rukovodstvo Suboticetransa je jako nesposobno i naviknuto na uranilovku kao da je jos vreme komunizma,samo laganica, plata ide pa ide. Misle samo na gradske linije gde im ddzava dotira novac dok medjugradske linije uzeli orivatnici i drugi prevoznici ciji subautobusi uvek puni,pogotovo Nisexpres. Pogranicni grad u kom stizu autobusi sa svih strana i odlaze ali ne i nas prevoznik Subotica trans. Treba vas sve smeniti pod hitno.

  3. Cent kaže:

    Sta reci Mrlja ostaje Mrlja

  4. pista kaže:

    A jesu li vam se prevoz mitingasa po gradovima Srbije isplatio? To su sigurno bile rentabilne linije.

  5. Vlado kaže:

    @Pista. Isplatilo im se. To su im najrentabilnije linije. Pogledaj kakvu je kucu napravio od tih linija!

  6. Sindikat kaže:

    Zasto ne objasne pravi razlog odlaska Vasovica i postavljanje Mrlje na mesto direktora?

  7. NEŠKO kaže:

    Biće tako i ubuduće… Direktori će se postavljati po partijskoj liniji…

OSTAVITE KOMENTAR