Y krak možda do kraja 2015. godine

"Prošle nedelje sam posetio J.P. Putevi Srbije i shvatio da se još mnogo stvari treba uraditi da bi se ova investicija nastavila. Treba rasčistiti da li je izvršena eksproprijacija zemljišta, treba osvetliti da li su vlasnički odnosi uređeni" izjavio je gradonačelnik Maglai u vezi zaobilaznog puta, takozvanog Y krana oko Subotice.

y krak 1

"Ispostavilo se da 51 parcela još uvek nije eksproprisana, što su moji prethodnici negirali. Dogovorili smo se da će stručne službe lokalne samouprave pomoći Puteve Srbije da se ovo pitanje uredi. Putevi Srbije je mišljenja da se ovaj posao može odraditi do septembra, ja, kao advokat mislim da će potrajati i do novembra" dodao je gradonačelnik.

 

"Drugo je pitanje stanje planiranja. Kako država može da gradi na teritoriji koja nije u njenom vlasništu odnosno u slučaju da postoje nedostatci u planskoj dokumentaciji? O toj temi ću voditi razgovore u ministarstvu sledećih nedelja. Nije završeno projektovanje jednog nadvožnjaka i kružnih tokova koji bi trebalo da se izgrade na tom potezu, a bez toga nema ni gradnje. Dosadašnji izvođač radova nije svoje obaveze ispunio u potpunosti, tako da se i to pitanje mora rešiti. Bilo bi dobro da se sve ovo rasčisti do proleća sledeće godine i ako postoji otvorenost ministarstva da se već budžet za 2015 godinu projektuje na način da bude para i za izgradnju ovog kraka. Ako volja postoji i ako bude novca, sama gradnja bi se mogla završiti do kraja sledeće godine. Prvobitni planovi su računali da bi gradnja koštala 33-35 miliona evra, ali nakon što smo pregledali računice ispostavilo se da bi sa najviše 25 miliona mogao završiti ovaj projekat”, naglasio je Maglai.

 y krak 2

PremaCrvenomSelu

Foto: Partyholic SSC



KOMENTARI

  1. miXa kaže:

    Reč "možda" u naslovu mi govori da je čaša poluprazna. 🙁

  2. Mc kaže:

    ili polupuna ? Sve zavisi iz kog ugla gledas 😉

  3. miXa kaže:

    Iz ugla gde je polupraza. 🙂 A evo i zašto.

    Niš kao treći najveći grad u zemlji i kao grad u kome SNS ima većinu uopšte nije interesantan vlastima u Beogradu. Ako uzmemo u obzir da je u Subotici skoro uvek bila vlast na relaciji SVM – DS, onda smo mi kao drugi najveći grad u Vojvodini još manje bitni (da ne kažem totalno nebitni). Beograd na vodi je sada IN, sve ostalo je OUT. 🙁

    S druge strane naš gradonačelnik mi ni jednim postupkom nije nagovestio da može bilo šta u Beogradu da promeni u našu korist. Nije mi pokazao ni da zna da vodi ovaj grad. Sve mi nekako stagnira (više nego inače). Sve što se gradi je ostalo od prethodnih gradonačelnika.

    OK za gradnju je potreban novac koga nema, ali ima nešto što ne iziskuje neka preterana sretstva. Gradonačelnik je na primer mogao da sredi birokratiju na lokalnom nivou. Da ti za neki dokument ne treba 50 šaltera već jedan. Ili nešto banalno kao recimo da omogući razgledanje grada preko vidikovca gradske kuće vikendom kada i ima najviše turista u prolazu i da za to ne treba da se unapred najavljuješ…

    A ova vest mi deluje da je napisana čisto da bi se stvorio privid da se nešto radi. Napisana je u maniru "šta bi bilo kad bi bilo".

    P.S. Više od svega voleo bih da grešim. 🙂

  4. stormwatch kaže:

     

    miXa:

    Iz ugla gde je polupraza. :) A evo i zašto.

    Niš kao treći najveći grad u zemlji i kao grad u kome SNS ima većinu uopšte nije interesantan vlastima u Beogradu. Ako uzmemo u obzir da je u Subotici skoro uvek bila vlast na relaciji SVM – DS, onda smo mi kao drugi najveći grad u Vojvodini još manje bitni (da ne kažem totalno nebitni). Beograd na vodi je sada IN, sve ostalo je OUT. :(

    S druge strane naš gradonačelnik mi ni jednim postupkom nije nagovestio da može bilo šta u Beogradu da promeni u našu korist. Nije mi pokazao ni da zna da vodi ovaj grad. Sve mi nekako stagnira (više nego inače). Sve što se gradi je ostalo od prethodnih gradonačelnika.

    OK za gradnju je potreban novac koga nema, ali ima nešto što ne iziskuje neka preterana sretstva. Gradonačelnik je na primer mogao da sredi birokratiju na lokalnom nivou. Da ti za neki dokument ne treba 50 šaltera već jedan. Ili nešto banalno kao recimo da omogući razgledanje grada preko vidikovca gradske kuće vikendom kada i ima najviše turista u prolazu i da za to ne treba da se unapred najavljuješ…

    A ova vest mi deluje da je napisana čisto da bi se stvorio privid da se nešto radi. Napisana je u maniru "šta bi bilo kad bi bilo".

    P.S. Više od svega voleo bih da grešim. :)

     

    Ja se hronicno ne slazem sa vasom izjavom gospodine miXa…mislim da je ovo saopstenje da ce Krak biti mozda zavrsen kraja 2015. godine istinito, realno i ni malo pretenciozno samo bi gradonacelnik sada trebao u cilji izgradnje Y kraka za generaciju X da upotrebi reverzibilnu psihologiju.

    Vidite u cemu je stvar. Sve oci zemlje, sveta i intergalaktickih naroda i narodnosti uprte su u projekat Beograda na vodi, u poslednja dva meseca taj projekat se zahuktao do nevidjenih razmera tako da su vec poceli i testovi sa sporadicnim pustanjem vode po random delovima Beograda. E sad, ako idemo logikom saobracajnica…Evropa treba da bude savrseno povezana sa Beogradom na vodi, jer ce se tamo jednog dana nedeljno slivati milioni ljudi da vide to cudo najvece od svih cudesa, pa se kroz celu Srbiju MORAJU izgraditi adekvatne saobracajnice koje ce primiti taj do tada nevidjeni volumen nahrupljujucih turista sirom cele EU i ostatka sveta. A Subotica bas tu predstavlja jedan veliki problem, posto se sa popularnog granicnog prelaza Kelebija ne moze stici do Beograda na vodi, a da se ne ulazi u Suboticu i ide kroz grad celom duzinom (sirinom) zbog nedostatka Y kraka! Jer pazite, kada krenu turisti sa zapada, Horgos ce postati premali i prenatrpan…evo i sada se guraju jedan na drugog da vide predradove na projektu Belgrad na vodi. Znaci, projekat Belgrad na vodi ne moze da zazivi u punom jeku i ne postigne svoj full potencial koga sigurno ima dok zile kojima se do njega dolazi ne budu kucale u ritmu klasicnog sintetickog bubnja sa beogradskih splavova programiranog u orijentalnim ritmovima.

    Iz svega gorenavedenog izvlaci se samo jedan moguci i logicni zakljucak. A to je da SUBOTICA KOCI PROJEKAT BEOGRADA NA VODI i gradonacelnik Subotice MORA DA SE OD OVOG MOMENTA VATRENO ZALAZE I POTPOMOGNE IZGRADNJU PROJEKTA BEOGRAD NA VODI, I SUBOTICA CE DOBITI ZAOBILAZNICU!

    Znaci, lezanje na putu za Kelebiju ne dolazi u obzir, kao sto je poslednji gradonacelnik Subotice iz njegove stranke cinio, jer to ne vodi nigde! Treba zaleci direkt u Beogradu!!!!!!!!!!!

    Sada samo treba naci pocasno ime zaobilaznice i bice gotova sigurno!!!!!

     

     

     

    sto znaci da SUBOTICA U STVARI KOCI PROJEKAT BEOGRADA NA VODI!

  5. Maglai ima svoju racunicu kaže:

     

    miXa:

     

    S druge strane naš gradonačelnik mi ni jednim postupkom nije nagovestio da može bilo šta u Beogradu da promeni u našu korist. Nije mi pokazao ni da zna da vodi ovaj grad. Sve mi nekako stagnira (više nego inače). Sve što se gradi je ostalo od prethodnih gradonačelnika.

     

    Ako mislis da se gradonacelnik zaista bavi temama projekata grdno se varas. Trenutno je veoma bitno ko ce dobiti koliko direktora u skolama, ciji ce kadrovi sedeti u JP ili nekim UO ili sluzbama. Kadriranje je glavna okupacija ne samo gradonacelnika nego svih u vlasti i to ce potrajati jos neko vreme. Za Y krak niko ne mari.

  6. Bane kaže:

    Nisam ni levo, ni dessno… boli me đon ko je na valasti. Samo zam da sam jednu noć prespavao u Preradovićevoj (nastavak Zagrebačlke ulice) To su se jedan za drugm vozili šleperi (kao što smo ih mi nekad zvali zvali 'Bbugarske Hladnjače). Da li. sad, treba uradito ovo, ili ono, – nisam upućenen… ali napravite jedamput taj Y – krak mIslite na one što stanuju u  ulici Zagrebačkoj i Preradovićevoj.

OSTAVITE KOMENTAR