Završen kružni tok u Keru

Nakon dva meseca zastoja, dovršeni su radovi na kružnom toku u ulici Ivana Antunovića na granici Gata i Kera.

 

Radovi koji su startovali početkom juna su konačno završeni. Ova do nedavno slabo uređena i nepregledna raskrsnica je dobila novi izgled. Pored novog kolovoza i ostrva sa reflektorskom rasvetom, uređeni su i trotoari i pešački prelazi u ulici sa dosta visokim intenzitetom saobraćaja. Kako bi se omogućilo inplementiranje kružnog toka, neophodni su bili i zahvati na gasnoj i električnoj mreži.

 

Pogled iz ulice Ivana Antunovića

Pored kružnog toka, ulica Ivana Antunovića je dobila i novi asfalt u delu od kružnog toka do raskrsnice sa ulicom Marka Oreškovića.

 

Povezani tekstovi:

 

30.mart Projekat kružnog toka u Ivana Antunovića
5. jun Novi kružni tok u gradu
18. jun Radovi na kružnom toku u Ivana Antunovića
28. jun Kružni tok čeka asfalt
17. jul Još uvek se čeka asfalt na kružnom toku



KOMENTARI

  1. Bivsi kaže:

    Strasno !!! Koliko miliona ste ukrali  za ovaj projekat ??? Tri meseca vam je trebalo da podelite pare !!!

  2. Pajo kaže:

    Vredelo prodat deo kasarne Krenuli radovi!!!!!

  3. Sinisa kaže:

    Razumem da stede na ivicnjacima ali bas da nisu u stanju da asvaltiraju pola metra sire da se dva auta mogu normalno miomici…

  4. JEDAN JEDINI kaže:

    Pored kružnog toka, ulica Ivana Antunovića je dobila i novi asfalt u delu od kružnog toka do raskrsnice sa ulicom Marka Oreškovića.

    da prokomentarisem poprilicno siroka kolovozna traka, nadam se da je jednosmerna. 😆

     

  5. Alex kaže:

    ŠEŠELJ pobedio  :mrgreen:

  6. freelancer kaže:

    Zanimljivo….. djomla! Na fotografiji No.4, onaj asfalt, sa sve „pešačkim prelazom“. Kladim se da to nije tvoja kuća. A, gle! Nije ni moja. Zanimljivo… kažem…

  7. djomla kaže:

    freelancer:

    Zanimljivo….. djomla! Na fotografiji No.4, onaj asfalt, sa sve „pešačkim prelazom“. Kladim se da to nije tvoja kuća. A, gle! Nije ni moja. Zanimljivo… kažem…

    Urađen je trotoar na svakom delu kružnog toka i ispred svake kuće sem na jednom delu gde je sve pripremljeno za asfaltiranje.

    Svima je asfaltiran i pristup do kapije, a primera radi u Dinka Šimunovića je vulkanizer dobio asfaltirani prostor ispred radnje (slika 6).

    Inače i oko urađenjih pešačkih staza su postavljeni ivičnjaci koji su oboreni na pešačkim prelazima. Takođe, slivnici su van ceste uvučeni.

    Jedino je problem to što tako uređenih trotoara imaš samo oko kružnog toka, već nekoliko metara dalje stara priča.

  8. stormwatch kaže:

    Dobro, kada se Ker poceo civilizovati bice to dobro…

  9. SU kaže:

    Sve je to OK, jedino mi nije jasno zašto kod ulaza u svaki novi kružni tok postoji znak da je zabranjeno polukružno okretanje teretnim vozilima sa poluprikolicom.

    Da li možda postoji neko bolje mesto gde šleper može da se okrene ako promaši neko skretanje?

    Po toj logici on može da izađe na prvi izlaz (1/4 kruga), drugi izlaz (2/4 kruga) ili treći izlaz (3/4 kruga), ali ako treba kojim slučajem da izađe na četvrti izlaz i napravi pun krug, tu već dolazi do neizmerne opasnosti!

    Potpuno nelogično i glupavo po mom skromnom mišljenju.

    Pozdrav 

  10. Ivica kaže:

    SU:

    Potpuno nelogično i glupavo po mom skromnom mišljenju. 

    Pozdrav 

    Pošto ne mogu da pronađem adekvatnu fotografiju, pokušaću nekom drugom da ilustrujem…Ovako je nekada izgledao kružni tok u centru…obratiti pažnju na betonsku „ogradicu“ oko zelenog ostrva:

    Danas su umesto ovoga postavljeni ivičnjaci…Upravo je tako jedan mislio da će kamionom sa prikolicom ‘ladno moći da napravi polukružno okretanje i lepo zadnjim točkom zdrobio veći deo ove ogradice…odmah je bilo jasno da ne možeš sa pojedincima izići na kraj i da bi svaki put morao pri sanaciji zatvarati raskrsnicu, šalovati i liti beton…sada samo ispraviš (ili zameniš) ivičnjake koji su oboreni i ćao…

    Jedini kružni tokovi gde bi eventualno bilo moguće okretanje su onaj u Bajnatskoj kod bivšeg Tuša i onaj kod radijalca….ovi ostali  su suviše mali za takav manevar…

  11. SU kaže:

    Ivica:

    Pošto ne mogu da pronađem adekvatnu fotografiju, pokušaću nekom drugom da ilustrujem…Ovako je nekada izgledao kružni tok u centru…obratiti pažnju na betonsku „ogradicu“ oko zelenog ostrva:

    Danas su umesto ovoga postavljeni ivičnjaci…Upravo je tako jedan mislio da će kamionom sa prikolicom ‘ladno moći da napravi polukružno okretanje i lepo zadnjim točkom zdrobio veći deo ove ogradice…odmah je bilo jasno da ne možeš sa pojedincima izići na kraj i da bi svaki put morao pri sanaciji zatvarati raskrsnicu, šalovati i liti beton…sada samo ispraviš (ili zameniš) ivičnjake koji su oboreni i ćao…

    Jedini kružni tokovi gde bi eventualno bilo moguće okretanje su onaj u Bajnatskoj kod bivšeg Tuša i onaj kod radijalca….ovi ostali  su suviše mali za takav manevar…

    Nemoj mi reći da taj kamion može da napravi 3/4 kruga bezbedno i po svim propisima, a da ne može da napravi pun krug da bi okrenuo.

  12. Ivica kaže:

    SU:

    Nemoj mi reći da taj kamion može da napravi 3/4 kruga bezbedno i po svim propisima, a da ne može da napravi pun krug da bi okrenuo.

    Pa po propisima ovde uopšte ne bi smelo da bude teškog teretnog saobraćaja…Da se razumemo, neko bi uspeo, neko ne bi…e zbog tih koji ne bi i postoje takvi propisi…

    …sad…da uđemo malo bolje u analizu…raskrsnice sa kružnim tokovima su retko pravilnog kružnog oblika…pravilnog oblika je jedino zeleno ostrvo, dok se sama raskrsnica širi na mestu gde moraš da hvataš „oštrije skretanje“, da bi se suzila na mestu gde se skreće desno…a takođe su tu i ostrva koja te sprečavaju da „hvataš širu krivinu“…pogledaj projekat i sve će ti biti jasno:

    Znači suženje na uglu D. Šimunovića i I. Antunovića (kod onog kokošinjca), kao i ostrvo u D. Šimunovića te sprečavaju (opet kako koga) da dalje nastaviš sa okretanjem…većina bi tu naglo smotala volan i zadnji deo prikolice bi kačio ostrvo….

  13. SU kaže:

    Sve je to meni jasno Ivice. Ja kažem samo da je nelogično ako kamion već ne može da uđe bezbedno u kružni tok zašto tek na ulazu u kružni tok stavljaju znakove, a ne u prilaznim ulicama?

    Kamion ne bi onda ni trebao da priđe kružnom toku ako isti nije predviđen za teretni saobraćaj. 

  14. SU kaže:

    Kružni tok koji spaja Kirešku, Partizanskih baza i Severnu je pravljen na tranzitnom putu koji je predviđen da saobraćaj izmesti iz centra grada, i krug i putevi imaju širinu koja je dovoljna za bilo koje vozilo, a ipak na ulazu ima iste znakove. Zglobni autobusi sa linije 16 tu okreću bez problema.

    Svi kružni tokovi se prave samo po šablonu, šta treba da ima od znakova i to je svuda isto, bez malo studije kakav saobraćaj prolazi tuda. Sve je samo copy/paste, bez razmišljanja da li je to u redu ili ne.

Ostavite komentar za Alex Otkaži komentar