220 miliona dinara za obnovu puteva

Grad Subotica je, posredstvom Javnog preduzeća za upravljanje putevima, urbanističko planiranje i stanovanje te Sekretarijata za investicije, ove godine izdvojio iz budžeta ukupno 220 miliona dinara kako bi poboljšao stanje na putevima i povećao bezbednost učesnika u saobraćaju.

Prema podacima Policijske uprave u Subotici, u prvoj polovini ove godine, u odnosu na prošlu, povećana je bezbednost u saobraćaju i smanjen broj teških saobraćajnih nezgoda.

Putari asfalt rupe krpljenje subotica (1)

Međutim, tokom nekoliko prethodnih dana, kada su vladale tropske temperature, dogodile su se saobraćajne nezgode u kojima je bilo nastradalih, kao i veći broj teško povređenih lica, zbog čega se apeluje na vozače da poštuju saobraćajne propise, vode računa o tehničkoj ispravnosti vozila i vožnju prilagode uslovima na putu.

Subotičani imaju podeljena mišljenja o tome da li se dobro održavaju putevi.

„Putevi su dosta bezbedni. U prethodnih nekoliko godina primetno je da se radi na njihovom održavanju. Zadovoljan sam jer, kao vozač, vidim da je puno bolje nego što je bilo“, kaže jedan Subotičanin.

Njegova sugrađanka ima drugačije mišljenje.

„Putevi se ne održavaju kako bi trebalo. Ima puno rupa i na biciklističkim stazama i na glavnom putu“, kaže ova Subotičanka.

U Javnom preduzeću za upravljanje putevima, urbanističko planiranje i stanovanje kažu da je ove godine iz gradskog budžeta, više nego prethodnih, izdvojeno sredstava za održavanje i popravku kako gradskih ulica i biciklističkih staza tako i atarskih puteva.

„Preko tendera za rekonstrukciju saobraćajnica, koji je u vrednosti od oko 35 miliona dinara, a gde je planirano da se uradi 19 ulica, od planiranih 5,3 kilometara do sada je urađeno četiri kilometra.

Takođe, kroz tender planske popravke kolovoza koji je vrednosti 35,6 miliona dinara, do sada je urađeno sedam kilometara.

Sve ukupno iz budžeta grada, preko našeg preduzeća i Sekretarijata za investicije, izvodjeno je oko 220 miliona dinara za održavanje i popravku puteva“, kaže dipl. ing. građ Predrag Radivojević, direktor subotičkog „Javnog preduzeća za upravljanje putevima, urbanističko planiranje i stanovanje“, posebno ističući značaj obnove Tolminske ulice koja je otpočela prošle nedelje.

U Auto kući 2Vidaković“ kažu da Subotičani, bez obzira da li voze nov ili stari automobil, vode računa da im vozilo bude tehnički ispravno.

„Naši klijenti su veoma odgovorni. Kada odlaze na neki put, recimo sada na more, javljaju se nekoliko dana ranije u servis da provere ispravnost kočnica i klima uređaja, pošto je bitno da im bude prijatan i siguran put“, kaže Sandra Imrić iz Auto kuće „Vidaković“ u Subotici.

Briga o tehničkoj ispravnosti vozila primer je koji treba slediti jer samo uz poštovanje saobraćajnih propisa i vožnju prilagađenu uslovima na putu, učesnici u saobraćaju mogu da budu bezbedni.

 

 Izvor: RTV



KOMENTARI

  1. Tica kaže:

    Koga ste ovo pitali!?,,, evo ja ko vozac cu da vam kazem da su svi ama bas svi putevi u sub otici katastrofa nemoj da se lazemo. Mozda se negde i ulaze u gradnju novih i sanaciju starih ali ovde ne to je evidentno!

  2. bac Vranje kaže:

    Koje tu lud a ko lopov?? Za kilometar asfaltiranja puta kod petlje Subotica jug su naplatili 100 miliona dinara, a sad su za 35 mil uradili 7 km. Di su novci!!!! . Jooj al je lepo biti Velikog brat i imati svoju firmu za izgradnju puteva i deranje gradjanja

  3. S&S kaže:

    Zašto gradjani neznaju koje ulice su asfaltirane, koje su samo krpljene, koje staze za bicikliste su popravljene, koji trotoari su uredjeni…… Nadležni samo objave potrošili smo toliko Vaših novaca, uradili toliko kilometara, a gradjani to nigde nemogu videti, jer su ulice katastrofa, a o prljavštini da i ne govorimo.

  4. Zorica kaže:

    Bac Vranje ja sam misli da si ti pametan covik ,posto te znam licno ,kakav vojput?? Kakav Veliki brat? I sam znas da to nije istina da to nema veze sa realnosti nego ispade da je covik vlasnik 90 posto firmi u srbiji verujes u to?? Vlasnik Voj-puta je covjek koji je radi u voj-putu i tamo radi jako dugo…Kad si video nekog od kojih kazes kod voj puta??? Ma sta covik nije svega vlasnik moracemo ga obavestiti sta je njegovo da zna,,,,

  5. Posmatrač kaže:

    Putevi nikad gori, sve rupa do rupe, 5 godina neodržavanja je ostavilo ozbiljne posledice i sada neke saobraćajnice više nisu ni za sanaciju, već za kompletnu rekonstrukciju.

    Inače ova sredstva su smešna… čuj 5,3 km za rekonstrukciju, pa to je 3-4 ulice. DA LI SU ONI NORMALNI?

  6. bac Vranje kaže:

    @ Zorica
    Doticni je prodao pre pola godine Voj – put firmi iza koje stoji od Velikog brat,takodje raspitaj se zasto je privodjen g.Vojnic u policiju i ko stoji iza te pretnje da se dignu ruke od kupovine firme zbog koje je Vojnic privodjen. Znas i sama da sam u pravu i da ti moras zaraditi svoj dinar izigravati bot, ali ok svi radimo za sta smo placeni, ja moj privatni biznis , ti tvoj drzavni posao.

  7. Pametnjaković kaže:

    Hvala bogu, samo kad su zatrpali onu rupetinu preko Patrije, tamo gde se od Jadrana skreće prema Paliću.
    Ta rupetina veličine manjeg točka je tamo zjapila barem godinu dana, u trećoj traci za skretanje u levo, tolika je bila, da je neko nagazio sa manjim autom, recimo fićom, prednji točak bi mu sigurno toliko duboko upao, da ne bi mogao odatle auto da istera, pošto fića ima zadnju vuču.
    E, sad u tu rupu je trebalo samo ubaciti jedno 10 kg asfalta i ispeglati, mogu misliti koliko je to naplaćeno, kao svetog Petra kajgana.
    Ali nema veze, mnogi su tamo izj**ali točkove, to je daleko veća šteta nego da su putari naplatili stostruku cenu popravke te jametine.

  8. Zorica kaže:

    bac Vranje i ja prvatan biznis nezanima me drzavni ali ovo nije istina ko iza koje firme stoji to je vec diskutabilno ja ni za sta nisam placena svoj posao i to punih 10 godina ona vlast ova vlast za mene svejedno znam da si privatnik i to uspjesan zato me cudi da ovo ovako prihvatas kad znas da nije to istina…a ko je za sta privodjen to nije u nasoj moci i jos nesto imenovani gospodin nije ni imao nameru da kupi voj-put ovo ti kaze iz ajde recimo skoro prve ruke….privodjen za sta to je vec sasvim nesto drugo….uspjesan ti posao zelim od mene toliko…

  9. Tina kaže:

    S&S
    Prvo i prvo uluce u Aleksandrovu su rađene
    Starine Novaka i Vlasenička i bilo je potrebe za tom rekonstrukcijom a za ČISTOĆU su krivi ljudi jer nemaju osnovnu kulturu

  10. bac Vranje kaže:

    @ Zorice
    stvarno mi nije jasno da si ti jedina koja ne zna da je Drazic proletos prodao Vojput i kome, i zasto je privodjen vlasnik Europetrola i zbog cega, mali smo grad i sve se u njemu brzo sazna…mislim nema smisla dalje o tome da diskutujemo. Krecemo se u krugovima u kojima se o ovoj temi zna vise nego sta novine pise tj sto smeju napisati da ne bi doziveli sudbinu Kurira.

  11. Salamander kaže:

    Da zanemarimo koja je čija firma i ko kome skida kajmak objektivno gledano meni je važno da li su ti putevi zaista sanirani ili su samo „zakrpljeni“.Da pojasnim razliku sanacija znači da je habajući sloj zamenjen i put je kompletno priveden nameni i upotrebljiv u narednim GODINAMA, a ako vidite samo zakrpe na putu koje nisu čak ni u istom nivou to je krpljenje koje mora da se ponavlja svakih 6-8 meseci čim dođe do temperaturne diletacije. Stvar je u tome da vidimo mnogo zakrpa ali vrlo malo stvarne sanacije pa se posle čudimo gde su nestale pare – u prevodu zakrpe su bacanje para a stvarna sanacija ulaganje u bezbednost i uštede na održavanju vozila. Na žalost niko nas ne pita koliko para ode na servis zbog loših puteva.

  12. lapsoos kaže:

    Hahaa, pitali prvo bota, ovaj reče sve super.
    Što Marčelo reče juče u intervjuu, bajka će se završiti kada krčanje creva postane glasnije od šarenih medija.

  13. stormwatch kaže:

    @Pametnjakovic

    Ako je istina ovo sto ti pricas, to je mala maca naspram onoga kako su se obnavljali puteve u vreme kada su patriJote koje se ovde pojavljuju, nemilice unistavale Srbiju i sve sto je bilo dobro u njoj – jeste to je bilo za njih slavno Milosevicevo vreme haosa i ratova. Elem, Jovana Mikica je bila prepuna rupa i haosa i to se popravljalo svake nedelje, i to na ovaj specijalan nacin, dodje mali kamion sa zutom zemljom usled najveceg pljuska, ubaci jedno 15-20 kila zute zemlje u rupu na sred puta, dvojica radnika dodju i nabiju to lopatama – popravka zavrsena! Sledeceg dana, ili cak jos tog dana uvece, zuta zemlja je sprana iz rupe, i za 5-6 dana cela parada se ponavlja.

  14. stormwatch kaže:

    Hehhheehehehe. Prvo pa (nazalost) musko. Evo ja cu prvi pokusati da odigram igru – POGODI BOTA!

    „Putevi su dosta bezbedni. U prethodnih nekoliko godina primetno je da se radi na njihovom održavanju. Zadovoljan sam jer, kao vozač, vidim da je puno bolje nego što je bilo“, kaže jedan Subotičanin“

    Ovaj jedan Suboticanin….sa naglaskom na JEDAN je niko drugi nego DVA U JEDAN. – Bot zadatak ispunjen, preuzmite senviche!

  15. pista kaže:

    Sta se cudite? Lepo pise dole da je prepisano od RTV.

  16. m-432 kaže:

    Ne samo putevi, vec i trotoari u samom centru grada su opasni po zivot. Ni o trotoarima niko ne vodi racuna, dok neko ne tuzi nadlezne za nesrece i pada koji se dogadjaju na trotiarima cak i u centru grada.

  17. ... kaže:

    Neka se provozaju na majsanskom putu pa posle bi ih pitao

  18. bac Vranje kaže:

    @ Salamander
    a sta mislis kolikog je to kvaliteta kad se na kvalitet radova na auto -put daje garancija od 2 (DVE) godine!!!!

OSTAVITE KOMENTAR