Asfaltiranje ulice 51. divizije se privodi kraju. Poslednji sloj asfalta je nanet na većem njenom delu, a ostao je da se uradi potez prema Majšanskom putu, kao i sam kružni tok. U produžetku, u ulici Partizanskih baza od kružnog toka do dela koji je proletos presvučen asfaltom, uveliko se radi na postavljanju ivičnjaka, tako da će mašine nakon završetka asfaltiranja u 51. divizije preći u Partizanske baze.
Najveći radovi se pak očekuju na samom kružnom toku kod Kireške ulice, gde je podloga još uvek pod peskom. Takođe očekuju se obimni radovi i na uređenju okoline trase koja sa svoje jedne strane treba da dobije kanal.
svaka cast. jeste da su probili termin, ali zavrsavaju ga u razumnom roku
ma hajde..razumni rok
Po fotografijama koliko se vidi ivicnjaci nisu postavljeni na celoj trasi kolovoza?!?.
hoce li biti prosirenja za autobuska stajalista?
Ja ne znam ko je ovo radio ali shlus na prvoj fotografiji ima da se otvori do prve zime 🙁 Nadam se samo da to nije poslednji sloj asfalta vec da je samo noseci.
Mc, to na prvoj fotografiji nije poslednji sloj asfalta. Tek će biti urađen taj deo na raskrsnici sa Majšanskim putem.
deki85, za sada nema nikakvih vizuelnih najava da će do priširenja doći. Barem nigde nije ostavljeno mesto za to. Hm, dobro zapažanje, nadam se da će to biti urađeno.
dasHHa, ivičnjaći su postavljeni samo u Partizanskih baza, u 51. divizije nisu.
Hvala Djomla na respondu 🙂
nit prosirenja nit ivicnjaka a jos manje neke rasvete na vidiku al zato dusu dalo za organizovanje nocnih trka autima…dok neko nezavrsi u kanalu…posle ponoci od auto do motora..skripe gume kao na takmicenju..a sto je bara resena extra prebacena na drugu stranu puta posle prve jace kise sad ce biti na putu koji jos uvek funkcionise ..a ko kupi plac od kruznog toka prema 51 divizije ima da se obraduje nasut sut umesto zemlje a toboz ravnali nesto..umesto cveca nicat ce stare gume,gvozdje,staklo..kao sa deponije da je dovezeno…
Bogami prodjoh autom danas kroz asfaltirani deo. Siroka je saobracajnica. Bice to dobro prometno, pa zbog toga su potrebna prosirenja za autobuse. A osvetljenje i ivicnjaci moraju da se urade. Pogotovo ivicnjaci kako bi se sprecila divlja ukljucenja vozila. Vidi se da ce uskoro biti gotovo. Sve pohvale.
Dok sam se šetao trasom, primetih 5,6 automobila kako koriste ovu trasu koja još uvek nije otvorena. Rekoh da ih ne slikam, plavci mogu da zloupotrebe. 🙂
Što se tiče širine, to je standardna širina puta za dve trake, poput ulice Jovana Mikića. Bilo bi zgodno da ostave mesta za još dve trake, kako bi u budućnosti postala još ozbiljnija saobraćajnica (bulevar) jer će sasvim sigurno biti potrebe za tim.
Ivičnjaci neće biti urađeni jer da se planiraju već bi odavno bili postavljeni, ali proširenje za autobus i rasveta još uvek može da se uradi.
Malo veći problem je suženje ulice Partizanskih baza, u kojoj autobusi voze slalom…
ima li neki plan,da li će izmestiti pijacu na novu lokaciju
Da li zna neko kada ce se asfaltirati ulica Ibolje Ferenci, jedina ulica koja nema asfalt u ovom kraju???
boki, postoji priča o tome, i tu pricu sam cuo kao ideju od mnogih (bitnih) ljudi, ali neki plan još uvek ne. Izgradnjom ove ulice grad je definitivno dobio jedan novi građevinski prostor, a kako će se on urediti i izgraditi sve zavisi od ljudi u urbanizmu ali i u vrhu.
Ne zaboravite Malom Radanovcu i tom potezu prema Makovoj sedmici nedostaje i škola kao mnogo značajniji objekat od pijace, koja pak u perspektivi (20 godina) nema sanse da opstane pored hipermarketa. To je samo primer… Najgore bi bilo pustiti stanogradnju a prevideti osnovne sadrzaje koji cine svaki deo grada: skola, obdaniste, posta, apoteka, ambulanta, park itd…
pa baš taj potez od Gutembergove do Kireške vapi za dobrim i sadržajnim planom izgradnje a prostora ima.
Sta cemo sa izduvnim gasovima??? Tek cete sada videti kako nam je bilo lepo u ovoj nasoj „zabiti“!!! A o buci da i ne pricam!! Znaci dobicete trecerazredni put, bez autobusa, obdanista, skole, pijace… sa puno zagadjenog vazduha i skripe kocnica!!! 😥
Djomla trebalo bi malo stisnuti Gradsku komisiju za saobracaj i priupitati ih zasto se ne drze GUP-a i detaljne regulacije? Na primer ivicnjaci su OBAVEZNI na kolovozima I i II reda a gospoda koja sede i uzimaju 1300000 dinara godisnje za svoj (ne) rad u ovoj komisiji moraju nam dati odgovore i krivicno odgovarat za neuspehe. Ivicnjaci se postavljaju radi zadrzavanja celovitosti kolovoznog zastora, da se pukotine ne bi javljale pre predvidjenog roka trajanja kolovoznog zastora i kosuljice. To je put I reda koji mora izdrzati najmanje 15 godina po svim svetskim a i nasim, domacim, standardima bez velikih rekonstrukcija. Fazekas i ekipa iz kancelarie za saob. Grada Subotice su prvi odgovorni za svaki u gradu i lokalu.
Evo i dokaza,GUP do 2020.g.
http://urbansu.rs/public/files/pdf/karakteristicni_profili_ulica.pdf
Pazi to sto pricas o ivicnjacima uopste nije naivno. Ocekujem da ce kamioni koji su do sada isli Majsanskim putem i Jovana Mikica naglo promeniti pravac kretanja te da ce ova saobracajnica postati precica do glavnog puta. U tom slucaju je put bez ivicnjaka veoma podlozan razaranju jer ivicnjaci sluze da drze naneti asfalt sto kompaktnije. Ali …
Sva sreca da Cakanj tamo ima ogromnu parcelu, inace se nikad ne bi asfaltiralo, pa jos kako sirok put. To se zove asfalt.