Ulice koje gravitiraju prema Prozivci postale su veoma opterećene. Urbana transformacija ovih ulica dovela je do toga da zbog intenzivne gradnje asfalt na kolovozu brzo propada.
Stoga su ove godine u potpunosti presvučeni kolovozi, prvo u Matije Gupca, a od nedavno i ulici Jo Lajoša.
Ali samo kolovozi.


Ova ulica je i najkraći i najčesći put đacima nižih razreda sa Proizvke koji idu u školu Sonja Marinkvić, pa bi bilo neophodno urediti i trotoare. Međutim, obzirom da je stanje sa trotoarima loše u većini naselja u gradu i da se o tome nedovoljno vodi računa, ne treba gajiti preveliki optimizam da će u ovoj i susednim ulicama to biti realizovano.


Stalno se stedi na asfaltu i na sirini puta. Pa tamo gde su stare kuce, mogli su teoretski barem 4 trake staviti, ima prostora, a oni pljunuli parce asfalta tolike sirine da ce automobili morati da silaze sa puta ako hoce bezbedno, bez razbijanja levih retrovizora da se mimoiđu.
Bez bankine….apa drapa uradjeno
Džabe asvaltiranje ako nije proširena. Uska i bez bankine će uskoro početi da se osipa i postati kao i mnoge takve nedovršene saobraćajnice u našem gradu.
Zavičajne dane premestiti iz centra na Prozivku…ne može iz gradske kuće da se čuje simfonijski orkestar a ispred nje ,,oj mala ljubi mene gavru,,
Nikad ne bih kupio stan u zgradi koja je sarađena u ovakvoj ulici. Trotoar je odmah ukinut pa ljudi idu po sred puta kao goveda. Blata svuda, parkiranh auta. Eno primer u Matije gupca na Prozivci. A i tamo gde je ceo niz zrada završen, tek tamo je haos. Vidi u centru grada ulice Boška Vujića i Nikole Kujundžića.
Ta ulica može tako da stoji 30 godina, nema nikakve garancije kada će grad redovno da je sredi.
Asvaltrirate vec asvaltrirano a ne asvaltrirane ulice pune blata po subotici bravo indijanci
Drogirani korupcijom, ne vide nista vise samo koliko ce da sebi uzmu. To je bolest! Da li su bacili pare u jezero Palic il ovaj fuseraj nama bas svejedno .
Nigde nije izreceno ,da li ulica ostaje jednosmerna ?
Zašto svugde rade bez bankine?
Koji je razlog za to?
Kako ova ulica uzasno izgleda u stvarnosti. Zelenilo nesredjeno, staze ispucale i pola u blatu, stare bandere i razvuceme zice na sve strane. Mala kisa napravi potpuni haos. Ulica za izbegavati.
Za sada je ulic jednosmerna iz pravca Prozivke prema centru. Cuo sam da planiraju dvosmernu uskoro, ali ocigledno morace da je prosire.
Zavičajne dane treba izmestiti u Aleksandrovo, Radanovac, Malu Bosnu, Kelebiju i sl. da i njihovi meštani u nečemu uživaju. Uvek se sve trpa oko gradske kuće. Koga to zanima otići će tamo da uživa.
@Petar G.
Kad je uzak asfalt, a realno ima mesta za prosirenje, onda se ne stavlja bankina. Ima neka minimalna sirina trake koja diktira to.
Zadnja slika najbolje ilustruje SNS primitivne dosljake sa brda. Asfalt sirine 3 metra a umesto privatnih kuca formira se citav niz zgrada visoke naseljenosti i sa jedne i sa druge strane.
@ Novi Talas
Mozda bi bilo najbolje da se Zavicajni dani izmeste u zavicaj. Tamo bi bilo i najprikladnije mesto za njih.
Ocajno kao i uvek.. bolje da su asfaltirali ulicu sto spaja Mali Bajmok i Aleksandrovo preko euro petrola iza groblja. Pomoglo bi svima da ne moraju ici okolo kod pekare Cire.. Uz to i stede materijal, kroz koju godinu ce da je krpe ili ce se rusiti te stare nabijanice pa praviti zgrade. Onda ce je kamioni dokusuriti ili cevi koje budu ugradjivali.. U ovoj Srbiji sve ide naopako.
Eto koji ste “stručnjaci”, a hoćete u sve da se petljate i o svemu imate svoje “mišljenje” – zašto nema bankinu, pa zašto nema bankinu…to na što vi mislite to je IVIČNJAK – ono od betona ili kamena čime se oivičava put, je l` tako, a BANKINA je slobodan zemljani prostor sa strane puta, može da bude šira ili uža, do jarka, travnjaka, trotoara, neke ograde, šta god već. Tačno je da stavljanjem ivičnjaka asfalt sporije propada i duže traje, ali to znatno poskupljuje troškove. Mada se u konačnom zbiru isplati. Pa još se i potpisuje kao “Arhitekta” a ne zna razliku između bankine i ivičnjaka!
Evo ga jos jedan pametnjakovic o ivicnjacima
@Ne bankina nego ivičnjaci…Hteo sam nesto slicno napisati, ali ne tako nervozno i nekulturno. Ljudi jednostavno brkaju neke pojmove, ali svi smo shvatili sta su zeleli reci.
@Slobodan
To je bilo planirano još sredinom sedamdesetih, kada su u Kerskom naselju na kraj svake ulice do tog puta doneli po kamion peska i istresli ,da se više ne ide na put zbog budućih radova. A, onda su jednog dana samo pokupili taj pesak i odneli. To je sve što je urađeno što se asfaltiranja tog puta tiče.Ali su kasnije, osamdesetih, tuda uradili kanalizacioni kolektor od ulice Dragojle Jarnević do prečistača.