Marketinška agencija "Piar" je tokom prethodne nedelje u Politehničkoj školi izvršila promociju tezge za pijace izrađene od punog drveta. Ova promocija ne bi bila toliko interesantna da nije u pitanju tezga koja je posebno dizajnirana kako bi se izgledom uklapala u proizvode koji će se na njoj prodavati, a koji ispred sebe nose brend "Sa salaša".
O brendu Sa salaša je bilo reči na ovom portalu, a više o njemu možete da pročitate na linku: "Sa salaša"
Cilj je da se autentični proizvodi karakteristični za salaše, ponude kupcima širom Srbije, koji ovakvu robu neće kupovati u megamarketima, već naprotiv na pijacama, zbog čega je i kreirana tezga.
– Ideja je da ponuda domaće hrane pod brendom "Sa salaša" bude uočljiva i po tezgama na kojima se prodaje. Zato smo kreirali ovakvu tezgu. Ako je suditi po prvim reakcijama, vizuleni utisak je više nego dobar, dakle blizu smo cilja. – Govori za GradSuboticu, Savo Duvnjak iz Piar agencije.
Kako navodi Duvnjak, sa pijačnim upravama se dogovara da se za promociju i prodaju koriste prazni platoi na pijacama. Tu će se grupisati dve ili četiri tezge i na njima raditi prodaja svih vrsta artikala pod brendom "Sa salaša". U planu je da se prodaja radi isključivo petkom, subotom i nedeljom, dakle tokom tri najfrekventnija pijačna dana u većem delu Srbije.
– Svakog dana, po jedan proizvođač će imati priliku da posebno promoviše svoje proizvode. Koncept smo, istina bez ovakvih tezgi, testirali tokom novembra i decembra na dve velike pijace u Beogradu i rezultat je bio odličan. Pre nego što krenemo sa promocijama i prodajom, ostaje nam da preciziramo sistem kontrole kvaliteta svih proozvoda koji će se naći na tezgama. Blizu smo rešenja koje će kupcima biti garant ne samo zdravstvene ispravnosti robe nego i njenog regionalnog porekla.
Pošto je prodaja vezana za pijace, potrebno je uspostaviti dobru saradnju sa pijacama širom Srbije.
– Ceo projekat je dobio podršku Udruženja pijaca Srbije i to je najvažnije. Pijačne uprave zbog sve izraženije konkurencije super i megamarketa tragaju za sadržajima koji će obogatiti ponudu na pijacama. Proizvodi pod brendom "Sa salaša" će se prodavati samo na pijacama a zaista sam uveren da će izazvati interesovanje u bilo kom većem gradu u Srbiji. Konkretnu saradnju smo ugovorili sa Javnim komunalnim preduzećem "Gradske pijace" iz Beograda, imamo pozive da dođemo u Niš, Čačak, Kraljevo, Kragujevac, Leskovac… Kojom će se brzinom razvijati projekat i u koliko gradova ćemo instalirati tezge zavisi od niza faktora. Naravno, novac je na prvom mestu. Treba proizvesti tezge, organizovati mrežu distribucije i prodaje, pokrenti manju reklamnu kampanju… I proizvođačima će trebati pomoć. Ako ne svima, onda bar jednom delu. Više ćemo znati za mesec-dva. Već sada se mora pregovarati o prizvodnji domaćih pekmeza, kuvanog paradajza, kiseliša itd. – ističe Duvnjak za GradSuboticu
Postovani, kako nam se vasa tezga jako dopala, zanima nas njena cena i koliko se ceka na njenu izradu?
hvala
Takve „tezge“ mozete kupiti u Nemackoj u prodavnicama decjih igracaka. Zovu se Kinderkaufladen i sluze deci za igranje.
Postovani zanima md cena ove tezge