Capriolo pravi pogon u Bačkoj Topoli

Predsednik Skupštine Vojvodine Ištvan Pastor položio je danas kamen temeljac za izgradnju pogona farbare u bačkotopolskoj fabrici bicikala "Kapriolo", u kojoj će biti otvoreno novih 20 radnih mesta.

caprijolo

Označavajući početak ostvarivanja te investicije, vredne 50 miliona dinara, Pastor je istakao da "Kapriolo" ima značajnu tržišnu poziciju u veoma zahtevnoj oblasti, koja je veoma slična automobilskoj industriji, navedeno je u saopštenju Biroa Pokrajinske vlade za odnose s javnošću.


– Ovo je prevozno sredstvo, ali je i modni detalj. Ko uspe iz Srbije na tom tržištu da opstane i da se permanentno razvija, da razvija sopstveni biznis, mislim da dokazuje koliko je uspešan – rekao je Pastor, izrazivši očekivanje da će tom investicijom ojačati pozicija te firme na tržištu.


Direktor "Kapriola" Lajoš Brinza napomenuo je da je pogon za farbanje već nabavljen i da bi radovi trebalo da budu završeni za 90 dana.


Firma "Kapriolo" u Bačkoj Topoli postoji od 1996. godine, ima oko 150 zaposlenih, a proizvodni kapacitet je 150.000 bicikala godišnje. Trenutno proizvodi 80.000 bicikala, a polovina te godišnje proizvodnje izvozi se na tržište EU, navodi se u saopštenju.

 

Tanjug



KOMENTARI

  1. Bane kaže:

    A nekadašNJI ?Partizan (FBP), o'šo U PM… sramota

  2. Dresing kaže:

    Pa zato su i uništili Partizan gde je radio po nekoliko hiljada radnika da bi razna Caprijola sa 20 radnika priskrbila profit svojim gazdama-uništi konkurenciju i otvori zanatske radnje. Važnije da je  u dvorištu Partizana  benzinska crpka Europetrola ,inačena izgrađena na tuđem zemljištu ,jer fabrika i zemljište pripada pravom vlasniku a ne porodici Vojnić koji idanas uzurpira to zemljište.

  3. Djuka kaže:

    Dresing,

    aje, leba ti, objasni kako gazda Capriola sa 20 radnika moze da unisti FBP sa "nekoliko hiljada radnika"?

    pricas bezveze.

  4. Dresing kaže:

    Pa obiđi i pogledaj kako danas izgleda bivša tvornica 'Partizan' ,inače ja sam pisao u množini da su razne Capriole namerno opljačkali i uništili Partizan-još uvek ti nije jasno zašto ?

  5. amacak kaže:

     

    Dresing:

    Pa zato su i uništili Partizan gde je radio po nekoliko hiljada radnika da bi razna Caprijola sa 20 radnika priskrbila profit svojim gazdama-uništi konkurenciju i otvori zanatske radnje. Važnije da je  u dvorištu Partizana  benzinska crpka Europetrola ,inačena izgrađena na tuđem zemljištu ,jer fabrika i zemljište pripada pravom vlasniku a ne porodici Vojnić koji idanas uzurpira to zemljište.

     

     

    možda je partizan i propao zbog "nekoliko hiljada radnika"? ne možeš ti proizvoditi bicikle sa toliko radnika ako konkurencija radi to isto sa 5 puta manje. ili misliš da bi trebalo da plaćamo duplo i više skuplje bicikle da bi tih "par hiljada" nastavilo da radi po tehnologiji staroj 100 godina? kako bi nas na terao da ne kupimo jeftinije?

  6. i kaže:

    Kako god, zao mi sto se od one zgrade fbp nije uradilo nista, vrlo mi se dopada ,lep primer industriske arhitekture.

  7. Dresing kaže:

    @ amack ,iz tvoje konstatacije se jasno može zaključiti da nisi upucen šta je Partizan proizvodio pored bicikla : naime oni su pored finalnih proizvoda proizvodili su i skoro sve delove za sastavljanje bickla , razliku od današnjih u kojima su i kuglični ležavi od kineske plastike. Nije ti poznato ni to da je ova fabrika protzvodila i razna dostavna vozila ,kao i motocikl  'Partizan' ,a po francuskoj licenci popularne motocikle sa pomočnim motorom ' Velosolex ', u kooperaciji sa slovencima Tomos motocikle i Puch male bicikle sa pomoćnim motorom Nemoj da brineš za tehnologiju staroj 100 godina ,ta tehnologija je bolja od današnjih 'modernih' koji su samo za jednokratnu upotrebu ,pa više ima tih modernih bicikla u starom gvožđu u otpadima nego u upotrebi na ulici.A dali ta konkurencija sa 5 puta manjeg radnika kod svog poslodavca ima i 5 puta veću platu ,čik pogodi ?

  8. Dresing kaže:

     

    i:

    Kako god, zao mi sto se od one zgrade fbp nije uradilo nista, vrlo mi se dopada ,lep primer industriske arhitekture.

     

     

    Odgov na ovo možeš dobiti ako se ispita činjenica oko privatizacije fabrike i fabričkog kruga.

  9. Djuka kaže:

     

    Dresing:

    Pa obiđi i pogledaj kako danas izgleda bivša tvornica 'Partizan' ,inače ja sam pisao u množini da su razne Capriole namerno opljačkali i uništili Partizan-još uvek ti nije jasno zašto ?

     

     

    ne druze, ti si taj kojem nista nije jasno.

  10. amacak kaže:

     

    Dresing:

    @ amack ,iz tvoje konstatacije se jasno može zaključiti da nisi upucen šta je Partizan proizvodio pored bicikla : naime oni su pored finalnih proizvoda proizvodili su i skoro sve delove za sastavljanje bickla , razliku od današnjih u kojima su i kuglični ležavi od kineske plastike. Nije ti poznato ni to da je ova fabrika protzvodila i razna dostavna vozila ,kao i motocikl  'Partizan' ,a po francuskoj licenci popularne motocikle sa pomočnim motorom ' Velosolex ', u kooperaciji sa slovencima Tomos motocikle i Puch male bicikle sa pomoćnim motorom Nemoj da brineš za tehnologiju staroj 100 godina ,ta tehnologija je bolja od današnjih 'modernih' koji su samo za jednokratnu upotrebu ,pa više ima tih modernih bicikla u starom gvožđu u otpadima nego u upotrebi na ulici.A dali ta konkurencija sa 5 puta manjeg radnika kod svog poslodavca ima i 5 puta veću platu ,čik pogodi ?

     

     

    pametnjakoviću, ja sam išao na praksu u partizan. nabijao sam ojačanja na krajeve vila, vadio okvire iz iz kiseline za odmašćivanje pre farbanja, radio na traci za sastavljanje. znam kako su proizvodili bicikle a ovo ostalo što si pomenuo se u to vreme već nije proizvodilo. valjda je i za to kriv kapriolo krajem sedamdesetih. a možda i ekonomska neisplativost, šta misliš?

    jeste, oni su možda proizvodili procentualno veći deo bicikla i šta sad? ako je jeftinije kupiti menjač nego proizvoditi u svojoj fabrici šta je rešenje, praviti skuplje bicikle sa "mojim" menjačem ili jeftinije sa kineskim ili japanskim?

    tehnologija stara 100 godina nije bolja. razlog zašto mnogi novi proizvodi imaju kraće trajanje je ekonomski, da se obezbedi kontinuitet tražnje i tako se i optimizuju tehnološka rešenja. ko se tome ne prilagodi, propada. plate kod konkurencije sa pet puta manje radnika nisu pet puta više nego beskonačno više jer je ovaj sa tolikim viškom radnika zatvorio i isplaćuje nula dinara.

  11. zorandjala kaže:

    Svi vi ste u pravu.Danas radi tri puta manje radnika sa tri puta manjom platom{mislim na kupovnu moc} I pet puta losijim kvalitetom.Da je bolje kupiti jeftiniji usput i losiji proizvod Boing bi svoje avione pravijo uTajvanu.Istina je samo jedna trebalo je unistiti nazovi komunisticke drzave da bi ameri oduvali svoju fobiju od komunizma .Naravno to im nebi uspelo bez pomoci satrapa koji nam sad razvaljuju bulju da nam uzmi i ono malo dostojanstva sto imamo.A vi gospodo prst na celo ,setite se profesora Baltazara i on je razmisljo razmisljo.

  12. Dresing kaže:

     

    zorandjala:

    Svi vi ste u pravu.Danas radi tri puta manje radnika sa tri puta manjom platom{mislim na kupovnu moc} I pet puta losijim kvalitetom.Da je bolje kupiti jeftiniji usput i losiji proizvod Boing bi svoje avione pravijo uTajvanu.Istina je samo jedna trebalo je unistiti nazovi komunisticke drzave da bi ameri oduvali svoju fobiju od komunizma .Naravno to im nebi uspelo bez pomoci satrapa koji nam sad razvaljuju bulju da nam uzmi i ono malo dostojanstva sto imamo.A vi gospodo prst na celo ,setite se profesora Baltazara i on je razmisljo razmisljo.

     

     

    Pa pogledaj samo , dojučerašnji junacu nebeskog naroda danas sami guraju svoje bulje onima koji 'uzimaju'…

Ostavite komentar za Dresing Otkaži komentar

2 + 7 =

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 11 + 8 ?
Please leave these two fields as-is: