Čila Goli: Problemi u javnom međuopštinskom prevozu biće rešeni

U narednom periodu biće korigovani problemi koji su se pojavili u Subotici i u međuopštnskom javnom prevozu, istakla je Čila Goli, zamenica gradonačelnika na konferenciji za medije.

Izvor: Pannon RTV

Lokalna samouprava Subotice i Kanjiže uzima u obzir potrebe stanovništva i preduzeće dalje mere u interesu toga da olakšaju putovanje između opština, rečeno je na konferenciji za medije. Od 1. aprila na snagu su stupile značajne izmene koje se odnose na javni prevoz u Subotici, odnosno na prevoz do opštine Kanjiža. Nakon što je grad Subotica potpisao ugovor o javno-privatnom partnerstvu sa firmom „Trans-ug“,  ovo preduzeće je od 1. marta preuzelo uslugu javnog prevoza na području grada. Međutim, korisnici su izneli brojne kritike na uspostavljene linije i vremena polaska.

Čila Goli, zamenica gradonačelnika Subotice: „Što se tiče gradskih linija i polazaka, od građana, odnosno od korisnika, dobili smo više kritika da polasci i linije nisu kao što su bile ranije. To smo analizirali zajedno sa „Trans-jugom“ i gde smo mogli korigovati, to smo i korigovali. U vezi linije 4 sa Radanovca bilo je jako mnogo opravdanih zahteva, i plan nam je da u naredne dve sedmice i to rešimo.“

Ozbiljniji izazov predstavlja i to što je „Suboticatrans“ obustavila svoje linije prema Kanjiži i Senti. Prelazno rešenje je stupilo na snagu od 1. aprila, po kojem polasci koji kreću iz Subotice idu samo do granice gradskog područja, do Buki mosta, odnosno u pravcu Oroma do zgrade Regionalne deponije. Putnici onda dalje putuju prevoznikom Lešo trans. Problemi su nastali zbog toga što kanjiško preduzeće preko nedelje ima značajno manje polazaka, a preko vikenda uopšte nisu primali prevoz putnika, tako nisu mogli da se poklope sa svim polascima „Trans-juga“. Robert Fejstamer je na konferenciji za medije istakao da su u toku dogovori između subotičke i kanjiške opštine i traže rešenje za probleme koji su se pojavili u međuopštinskom prevozu, i da na dugi rok mogu da se uvedu nove linije, odnosno da od polovnih polazaka ponovo budu celi polasci.

Robert Fejstamer, predsednik opštine Kanjiža: „Oboje smatramo da rešenje nije da deca i putnici negde na pola puta stalno menjaju autobuse, osim toga preduzeća treba da uvedu nove linije, treba da funkcionišu sa novim linijama, jer će ulaziti jedni drugima na teritoriju, tačnije, ovi autobusi će ulaziti na teritoriju međusobnih zajednica. U slučaju Kanjiže železnica funkcioniše od Horgoša do Subotice, i od Subotice prema Senti, te staje u Oromu. U tom smislu, u Kanjiži ćemo nastojati da u narednom periodu uskladimo kombinaciju voz – autobus i polaske.“

Na pitanja novinara Čila Goli je rekla da je cilj Saveza vojvođanskih Mađara da premosti nastale probleme i da u budućnosti na neki drugi način, ukoliko ne i u potpunosti, ali bar delimično da se vrati na sistem koji je ranije postojao, te da se prevoz između dva grada odvija bez presedanja putnika. Zamenica gradonačelnika Subotice dalje je rekla da su polasci između naselja prekinuti jer ove linije mora da odobri nadležno ministarstvo. Preduzeće „Trans-jug“ je predalo zahteve za ove linije, ali za sada još nisu dobili dozvolu da obavljaju međuopštinski javni prevoz.

 

Pannon RTV



KOMENTARI

  1. Trovach kaže:

    Sta kaze Scila (bez Haribde) zasto grad subvencionise ovu burazersko-stranacku firmu ako oni ukidaju nerentabilne linije? Pa, valjda se zato i subvencionise. Oni ce vozati po gradu, naplacivati najskuplje karte u zemlji, a subvencije ce ostati kao visak (koji ce, pretpostavljam, podeliti sa nekim sa kim i treba da se podeli). Meni je jeftinije da sam idem kolima po gradu i jos idem od i do adrese bez cekanja i setanja. Zar smisao gradskog prevoza nije smanjenje guzvi i zagadjenja? Ovako se ne stimulisu gradjani da ga koriste i sluzi samo ako nemaju bolje resenje.

  2. Geza kaže:

    @Trovaču pa bolje onda pitaj Bakija pošto kako on sam kaže sve zna 🙂

OSTAVITE KOMENTAR