Cola-Cola Subotičanima poklanja nov fudbalski teren?

U susret Svetskom prvenstvu u fudbalu, koje će ove godine biti održano u Brazilu, kompanija Coca-Cola je pokrenula akciju rekonstrukcije 20 fudbalskih terena u 20 različitih gradova u našoj zemlji. Danas je objavljen spisak gradova u kojim će se sprovesti akcija, a među njima je i Subotica.

 

coca cola fudbal

 

Datum početka rekonstrukcija će biti objavljen naknadno. Coca-Cola trenutno u saradnji sa lokalnim samoupravama i NALED-om prikuplja neophodnu dokumentaciju, a svi tereni će biti obnovljeni do kraja 2014. godine.

 

Iako još nisu objavljeni svi detalji, organizatori akcije navode da je naselje Prozivka najpogodnije za sprovođenje ovog projekta jer je u pitanju najveća mesna zajednica, sa najvećim brojem mladih. Kako ista ne poseduje fudbalski teren, najverovatnije će biti izgrađen potpuno novi, za razliku od ostalih gradova u kojima će uglavnom biti rekonstruisani postojeći.

 

Prozivka-7

  

Tereni će biti rekonstruisani i u sledećim opštinama: Aleksandrovac, Ćuprija, Knjaževac, Kraljevo, Niš, Prijepolje, Trstenik, Vranje Kovačica, Novi Bečej, Sremska Mitrovica, Kula, Smederevo, Zemun, Bačko Gradište, Rakovica, Senta, Šabac i Požarevac.

 

Odabrane su opštine u kojim su tereni u lošem stanju, sa velikim brojem mladih kojim je potrebno omogućiti uslove za igru. Akcija ravnomerno pokriva sve delove Srbije, a u obzir su posebno uzete ugroženije opštine, u kojim je prosečna mesečna zarada među najnižim u zemlji. Takođe, birane su opštine kojima Coca-Cola nije već donirala vežbališta na otvorenom. Opštine su odabrane kroz pažljivu analizu koja je uzela u obzir sve ove demografske i socijalne parametre, a u bliskoj saradnju sa Nacionalnom alijansom za lokalni ekonomski razvoj (NALED), partnerom koji nam je pomogao i u uspešnoj kampanji za 45 aktivnih zona koje postavljamo širom Srbije. Ništa manje značajan doprinos je dala ekipa „Ciklotrona“, koja je lično obišla sve predložene lokacije i na osnovu unapred utvrđenih parametara predložila one gde će ovakav teren najviše značiti lokalnoj zajednici.

 

Cilj kampanje je da se omoguće bolji uslovi za igru mladima i svim ljubiteljima fudbala širom Srbije, ali i da se plasiranjem priča sa malih sportskih terena promovišu nezaboravni doživljaji koji nastaju za vreme igre i njen duh koji podstiče zajedništvo, radost i aktivan stil života. Inicijativa je započeta 2013. godine, kada je Coca-Cola donirala 45 aktivnih zona, vežbališta na otvorenom lokalnim zajednicama u Srbiji. 



KOMENTARI

  1. netko kaže:

    Ma sve na prozivku jer tamo vam je najveće biračko tel!

  2. mujo kaže:

    naravno da sve treba graditi na prozivci. Neka Maglai gradi u Makovoj sedmici.

  3. mirkovicdaca kaže:

    mislim da prozivka vec ima dosta toga kao da je ona centar sveta i bazen i uredjenje i igralista pa mostic cuprija itd dosta vise sa tom prozivkom imaju spartak sta jos hoce 

     

  4. Verdugo kaže:

    Kakva Prozivka, dajte bre nesto u Aleksandrovo!

  5. revolt kaže:

    seres a de drugde nego prozivka nabijem vaws sve na prozivku treba a neki ni vodu gracku nemaju nabijem njim teren i sugav bazen

     

  6. djomla kaže:

    Zasto Prozivka?

    Pretpostavljam da je Coca Cola procelina da će kampanja na taj način ostvariti najveći efekat.

    Na tržištu se nijedan drugi deo grada ne može takmičiti sa Prozivkom iz prostog razloga jer ima najveću populaciju. Prosta logika kaže – tamo gde su ljudi tamo je biznis.

    Dopušteno je da se gradi i za 10 godina je Prozivka značajno povećala broj stanovnika. To je nateralno i privatni i politički sektor da više investiraju tu, kao posledica dobili smo činjenicu da danas i susedne mesne zajednice gravitiraju ka njoj. Deca iz Bajnata, Kera i Centra dolaze na igrališta, roditelji da popiju kafu, dobar deo raznih poslovnih sastanaka je iz centra izmešten na Prozivku koja je "opuštenija", tu su kladionice, tu bezbroj drugih stvari koje nedostaju drugim delovima grada. Prosto tu su ljudi i ljudi žele da borave među ljudima.  

    Dalja izgradnja koja će i ove godine biti nastavljena će dodatno povećati broj pre svega mladih. To je sada neka periferija Prozivke u Kumičićevoj ulici, ali će to za pola veka postati centar jer će se Prozivka proširiti do Gradske kuće. Kada kažem "Prozivka proširiti", ne mislim da će se MZ prošiti do centra, već će način života i funkcionisanja po kojima danas funkcioniše Prozivka preseliti u te delove grada.

    Što se tiče drugih MZ, Radijalac koji jedini može da parira Prozivci trp lošu gradsku upravu decenijama. Kako je moguće da toliko naselje i dalje nema veliki market? Neko nije našao računicu? Da, kako da ne…

  7. Prvi sneg kaže:

     

    djomla:

    Zasto Prozivka?

    Pretpostavljam da je Coca Cola procelina da će kampanja na taj način ostvariti najveći efekat.

    Na tržištu se nijedan drugi deo grada ne može takmičiti sa Prozivkom iz prostog razloga jer ima najveću populaciju. Prosta logika kaže – tamo gde su ljudi tamo je biznis.

    Dopušteno je da se gradi i za 10 godina je Prozivka značajno povećala broj stanovnika. To je nateralno i privatni i politički sektor da više investiraju tu, kao posledica dobili smo činjenicu da danas i susedne mesne zajednice gravitiraju ka njoj. Deca iz Bajnata, Kera i Centra dolaze na igrališta, roditelji da popiju kafu, dobar deo raznih poslovnih sastanaka je iz centra izmešten na Prozivku koja je "opuštenija", tu su kladionice, tu bezbroj drugih stvari koje nedostaju drugim delovima grada. Prosto tu su ljudi i ljudi žele da borave među ljudima.  

    Dalja izgradnja koja će i ove godine biti nastavljena će dodatno povećati broj pre svega mladih. To je sada neka periferija Prozivke u Kumičićevoj ulici, ali će to za pola veka postati centar jer će se Prozivka proširiti do Gradske kuće. Kada kažem "Prozivka proširiti", ne mislim da će se MZ prošiti do centra, već će način života i funkcionisanja po kojima danas funkcioniše Prozivka preseliti u te delove grada.

    Što se tiče drugih MZ, Radijalac koji jedini može da parira Prozivci trp lošu gradsku upravu decenijama. Kako je moguće da toliko naselje i dalje nema veliki market? Neko nije našao računicu? Da, kako da ne…

     

     

    Samo razvijajte Prozivku i Mali Bajmok , a gamad tamo naselite ,što dalje od prave Subotice

  8. STeve kaže:

    U pravu si za Radijalac. A za kladionicu nisi 😉

  9. zorandjala kaže:

    @Prvi sneg.Posle ovakve izjave zelim ti LEP I SUNCAN DAN.

  10. Prvi sneg kaže:

     

    zorandjala:

    @Prvi sneg.Posle ovakve izjave zelim ti LEP I SUNCAN DAN.

     

     

    Hvala i ja tebi.

  11. nekoime kaže:

    samo da ne bude kao za niveino obnavljanje igralista, da u prve redove stanu i kradu politicari (kradu u smislu da uzimaju zasluge za ono za sta nisu zasluzni)

     

    p.s. a sta je sa spartakom? to nije tamo? 😉

OSTAVITE KOMENTAR