Čordaški put poslednji u 2012. godini

U 2012. godini u Subotici je realizovano nekoliko bitnih projekata iz oblasti uređenja ulica. Najveći i najznačajniji projekat je svakako rekonstrukcija Izvorske ulice čijim izgledom i funkcionalnošću možemo biti zadovoljni. Urađen je i kružni tok u Ivana Antunovića, Metohijska ulica kao bitna saobraćajnica između Karađorđevog i Bajskog puta, a završena je i eksproprijacija za potrebe buduće Majšanske petlje.

 

Poslednja ulica koja će se raditi ove godine biće ulica Jovana Mikića, ili Čordaški put.

 

U dužini od 1220 m će biti izgrađen kolovoz širine 4 metra. Radovi na podlogama mogu nesmetano da se obave, nezavisno od vremenskih uslova, ali kada dođe na red asfaltiranje pitanje temperature, mraza i eventualnog snežnog pokrivača će se postaviti. Veoma je moguće da će se nakon tucanika ceo posao odlagati do toplijih dana.

 

Stanovnici ulica Ferenci Ibolje, Radanovačke i Porečke su i ove zime ostali bez kolovoza. Nedostatak sredstava u Fondu za kapitalna ulaganja su osnovni problem koji koči realizaciju ovih ulica. Da li će iduće godine biti sredstava za to, ostaje otvoreno pitanje. Pored realnih problema oko transfera sredstava iz Beograda u Novi Sad, očekuje se da će Fond iduće godine biti opterećene i projektom Narodonog pozorišta ali i još nekim drugim projektima.



KOMENTARI

  1. dasHHa kaže:

    Razumem da je ljudima,stanovnicima pomenute ulice dogorelo u vreme velikih kisa i blata preko clanaka ali ovakav polovican posao,po ustaljenom obicaju gradskih dusebriznika,nesme da se nastavi.Dva trotoara od 1,5m su u redu.Kolovoz od 4m sirine nikako nije po minimalnim tehnickim propisima za ulicu I kategorije.Pored toga sto se na ovaj nacin ne postuju vazeci,OBAVEZUJUCI planovi grada,isto tako u 21.veku ne postoji vozilo,osim motocikla i bicikla koji se mogu bezbedno mimoici na kolovozu sirine 4m.

    Mozda ce ovo biti jednosmerna ulica?? :/

    Neka me neko demantuje da 20 miliona dinara nije dovoljno za pesacke trotoare i kolovoz sirine 6m sa sve ivicnjacima u duzini od 1200m.

  2. Mc kaže:

    @ dasHHa – Odlicno ti idu propisi ali analiza cena nesto ti ne stima -.- proradi malo na matematici , veruj mi lako je 😉

  3. sole kaže:

    kad nam prodaju pesak sto izvade.asvalt je dzaba.

  4. dasHHa kaže:

    @ Mc 

  5. Ivica kaže:

    @dasHHa

    Možeš li malo pojasniti šta znači ovo što stoji u tabeli?…Meni ne govori baš ništa, pošto cena nema. Svugde stoji “budžet”, a kod nekih stavki su dodate neke cifre u evrima. Moja pretpostavka je da se pored budžeta, za te radove, na saobraćanicama tog reda, radovi sufinansiraju toliko i toliko po m2 iz drugih izvora…Ti za 20e ne možeš da izbetoniraš 1 m2 u svom dvorištu (osim ako ga ne armiraš i ako on nije deblji od 7-8 cm)…nadam se da nisi ovo postavio sa tom namerom i da sam pogrešno protumačio tvoj komentar…

    Drugo, možda po GUP-u ova saobraćajnica jeste stepenovana 1. redom, ali ona to realno nije, možda bude za 20 godina. Sada služi samo stanovnicima te ulice i eventualno par okolnih i to u veoma, VEOMA retko naseljenoj zoni…Tu je toliko slab intenzitet saobraćaja da će retko kada biti potrebe za mimoilaženje dva automobila…Izgradanja punog profila sa dve trake bi u ovom trenutku bilo bacanje para.

  6. realna kaže:

    Predlažem gradskim ocima da se sledeće godine usesrede na asfaltiranje ulica u Subotici, ako treba i na uštrb pozorišta. Sramota je da u 21. veku grad Subotica ima toliko neasfaltiranih ulica. Građanima istih je verujte važnije da imaju asfaltiranu ulicu, manje blata i prašine, nego npr. megalomansko pozorište u centru grada. Subotica ima dosta pozorišta a verujem da pozorišna publika ne vapi za predstavama više od npr. onih građana koji kad izađu iz svojih dvorišta gacaju u blatu, a vape za asfaltom.
     

  7. freelancer kaže:

    Hm… polovičan posao? NE. Za gradske vlasti to je kompletan, završen i trajno rešen problem. Do…?

    Pre dosta godina, asfaltirana je peščarina ulica na Velikom Radanovcu. Tom prilikom, asfaltirana je traka širine 3 (tri) metra. A u stvari…. (sve se dešava početkom devdesetih), budžetom je predvidjeno asfaltiranje pomenute ulice u širini od najpre 5, a potom 4 metra. Za to su “odvojena” i sredstva. Medjutim, KAO I U SVIM SLIČNIM prilikama, neki pajser u opštini se dosetio da treba para “za nešto” pa se malo “štrpnulo” od svačega te je tako širina asfaltne trake na Radanovcu spala na 3 metra. Nije potrebno naglašavati da ivičnjaka nije bilo, da je pri svakom mimoilaženju trebalo sići sa kolovozne trake i tom prilikom kruniti po malo ivicu. To su činila teška vozila, traktori sa natovarenim prikolicama, a i ŠLEPERI iako jasno i vidno postoji postavljen saobraćajni znak o max. dozvoljenoj težini, odnosno osovinskom pritisku. Dabome, to ne važi za Skaniju beogradskih reg. tablica, jer šofer (domaći, je l’ te) mora parkirati aždahu pod prozorom.

    Moje pitanje je: postoji li negde, NEGDE, jasno i precizno utvrdjen PLAN, koja širina kolovozne trake na Čordaškom putu? Kolika sredstva su TAČNO izdvojena za to? Plaća li Fond direktno izvodjaču ili to ide preko lokalnih pajsera? Naravno, “svi junaci nikom ponikoše” i pojma nemaju pa tako ni odgovore na ova pitanja verovatno neću dobiti. 

    Zaključak: gradjani NE dobijaju ono što im pripada (pa čak ni ono što je planirano) već treba da skaču i vrište od sreće što su dobili bar i tu mrvicu. U ovom slučaju, puta. Hajde da se zajedno provezemo za SAMO tri godine i pogledamo ivice kolovoza, rupe, pukotine i ostalo….

    Ah da, pre nekoliko godina (5-6) su proširili traku u Peščarinoj na Radanovcu za 1 (jedan) metar. Zbog uvodjenja autobuske linije 4a. I time je Radanovac zauvek skinut sa dnevnog reda. A to što su GODINAMA 8sve do skoro) skidali samodoprinos zaposlenima, nikom ništa. Pa ako su Radanovčani odvajali pare za svoju sredinu, koji pajser (IME I PREZIME) se usudio i rekao “Ne…. daj ti te pare ovamo, a ulicu, vodovod, kablovsku, telefon i ostalo, KAD DODJU NA RED!” KO je taj koji odredjuje “red”? Ima li ime? Sa kojim pravom? Ko ga je ovlastio? 

     

  8. dasHHa kaže:

    Ima plan saobracajnica po kojem je cela Jovana Mikica(ukljucujuci i Cordaski put) ulica sa kolovozom sirine 6-7m u kategoriji saobracajnice I reda(gradska magistrala).

    Plan je na linku  http://www.urbansu.rs/post/post_attachments/download/110

  9. dasHHa kaže:

    @ Ivica

    To je iz plana o odrzivom razvoju grada do 2022.g

     

  10. dasHHa kaže:

    @ Ivica

    Zaboravio sam da ti odgovorim da je cena 1km kolovoza sirine 6m 100k EUR pa je racunica jasna.

  11. djomla kaže:

    freelancer, na tvoj komenta ću samo dodati da sredstva iz Fonda direktno ležu na račun Vojputa. Nema tu Direkcija nikakve veze.

    dasHHa istina je da je taj put po planu I kategorija, ali je taj plan realan koliko i to da ću ja biti državljanin Marsa te 2022. godine. Logika kojom se rukovode je prosta, bolje 2 km puta širine 3 metra nego 1 km širine 6 metara. Ako bi po tom planu koji ti navodiš radili ulice, mislim da bi dve trećine ulica koje su dobile asfalt poslednjih pet godina, još uvek bile u blatu.

    Svakako, postoje bitne ulice koje su veoma prometne i kojima je neophodno proširenje. Proširenje tih ulica treba da ima veći prioritet od asfaltiranja ulica na periferiji grada kroz koju dnevno prođe 20 vozila.

  12. Nina kaže:

    Ko ne zivi u ovoj ulici ne moze da zna dal tu prodje 20 ili 200 vozila dnevno…a kad se bude stavio asfalt, garantujem da ce svi stanovnici  zadnjih 5 ulica na Makovoj ici preko Corde u grad, a ne Majsanskim putem. Ja cu prva ici ovim (kracim) putem. 🙂

  13. stormwatch kaže:

    A Ferenci Ibolje? Kada ce ta ulica da se resi?

  14. vip kaže:

    Ivice vi mora da zivite na nekoj planini pa zato mislite da je ovo naselje retko naseljeno,i tu auti ne idu uopste.U ovom naselju zivi preko 5000 stanovnika,i imate telefon,kablovsku,i gas skroz do zadnje ulice!Vi koji nemate pojma kakva je situacija u ovom naselju,bolje da ne komentarisete!

  15. Ivica kaže:

    @vip

    Ja sam samo realan, a i uporedite sami, satelitski snimak dovoljno govori:

    Čordaški put:

     

    Železničko – Kertvaroš – Novi grad:

    Toliko o tome koliko je ovo gusto naseljen deo grada… 

  16. vip kaže:

    Lepo.lepo,al kako vidis na karti tu svako ima plac od 2 do 4 motike minimum!A snimak ti je veoma star,dodji na teren da vidis situaciju.Dodji da vidis kako ce da izgleda druga dolina lopova,jer veoma puno brzo obogacenih biznismena kupuje placeve i gradi kuce ovde.Ali tu je pitanje samo bilo to,dali smo mi gradjani 2 reda,i dali mi ne zasluzujemo asfalt,vodu,kanalizaciju,itd u 21 veku?Dodji da vidis kako nasa deca zimi idu u skolu,pa ce ti biti sve jasno!

  17. Ivica kaže:

    @vip,

    Izgleda da se ne razumemo, ili ne čitate pažljivo moje komentare…Nisam ja rekao da tu ne treba da prođe asfalt, naprotiv, već da ne treba graditi široku saobraćajnicu sa dve trake (saobraćajnica 1. reda oko koje smo imali raspravu), pošto to u ovom trenutku, u odnosu na gustinu naseljenosti, nije potrebno…ko zna, možda će 2020. biti potrebna, ali sada ne. Još ako uzmemo u obzir nedostatak sredstava, bolje asfaltirati dve ulice nego jednu, ali kako vidimo, nema se za još jednu…

  18. Anonimni kaže:

    Gde je uopste taj put? i zasto je on toliko bitan?

  19. Gledač kaže:

    @Vip
    Dobićete asfalt i treba da dobijete ali nemoj nas molim te ubeđivati da je to buduće Dedinje u Subotici. Ni broj stanovnika nema potrebe da uvećavaš naročito sa tim veličinama placa. Prosto je smešno. Uporedi gustinu naseljenosti na Čordaškom i Ferenci Ibolje npr. 
    Deca ne mogu do škole a bogataši stigli. Potpuno očekivano da takva infrastruktura privuče džetset 😉 ne bojiš se da će ih asfalt rasterati?
     

  20. Gledač kaže:

    Ovo je šala naravno 🙂

OSTAVITE KOMENTAR