Crna tačka kod motela Mandić

Posle Ibarske i Zlatiborske magistrale, vojvođanski putevi su najopasniji u zemlji. Na novom putu Novi Sad-Subotica za najkritičnije delove ove saobraćajnice proglašen je 87. kilometar na kome se nalazi Motel „Mandić”. Opasna crna tačka je i 56. kilometar, neposredno iza petlje Njegoševo i 45. kilometar koji se nalazi na četiri kilometra od petlje Bačka Topola prema Subotici. Opasne su saobraćajne deonice kod petlje Zmajevo-Novi Sad-Temerin kod Fetekića i petlje Njegoševo i deonica od petlje Čantavir do petlje Bačka Topola. Od Horgoša do Novog Sada najkritičnija crna tačka je deonica autoputa E-75 od Horgoša prema Subotici.

2011. je bilo 10% više poginulih u saobraćaju nego u 2010.



KOMENTARI

  1. dasHHa kaže:

    toliko o bezbednosti na srpskim putevima :((

  2. Williamson kaže:

    ”…Sa druge strane, statistički gledano, u odnosu na prošlu godinu smanjen je broj saobraćajnih nesreća i broj poginulih lica, dok je broj prekršaja ostao isti. Najčešći su prekomerna brzina i vožnja u pijanom stanju.”

    tekst pod navodom iz teme ”Oduzete 24 vozacke dozvole” od 23.12.11.

    Koja je sad statistika tacna ili se stanje pogorsalo od 23.12 do 31.12 . ???

  3. Iby P. kaže:

    Bez strogih zakona ni bezbednostg ne moze biti bolja. Sada ce me verovatno opet mnogi napadati i reci da je to Srbija i bolje da se bavim drugim stvarima. Ali evo malo da pojasnimo stvari – kako to u nekim zemljama funkcionise.

    – Poeni na vozacku dozvolu zbog prekrsaja je jedna stva.  Moze se nakupiti 14 pa se oduzima vozacka dozvola i nakon 7 godina se smanjuje na pola  tj. onda ce imati 7 poena (ako u medjuvremenu ne nakupi jos) pa u narednih 7 opet na pola itd. Znaci svakako ce se nosilac vozacke potruditi da vozi bolje jer svakako se igra sa dozvolom.

    – Voznja pod uticajem alkohola!!! To je vec druga prica – znaci pored silnih poena za to jos se mandatorno oduzima vozacka dozvola (prvo ) na godinu dana. Pre povratka vozacke dozvole ugradjuje se  u njegovo vozilo (i o trosku vlasnika)  Breathalyzer. |Ako pokaze i najminimalniji alkohol motor nece ni da startuje. Ako neko drugi duva (novi modeli vec i to znaju ko je duvao!!!!!!) onda i ta osoba automatski gubi vozacku dozvolu. Ako ipak vozi pod uticajem alkohola onda se mandatorno izrice kazna zatvora i oduzima vozacka dozvolana 10 godina.

    – Brza voznja, ili prekoracenje ogranicenja brzine!!!!! (ovo je najbolje) Znaci ako neko prekoraci dozvoljenju brzinu (bez obzira koja je ta) sa 50 km. na licu mesta mu se oduzima vozilo, vozacka dozvola na 5-10 godina, izrice se kazna zatvora, + poeni na vozacku dozvolu i novcana kazna od 10.000$. Kao slag na sve ovo je to da se oduzeto vozilu u prisustvu vlasnika u roku od 72 sata PRESUJE U KOCKU!!! Ako vlasnik “svoje remek delo” zeli da sacuva u uspomenu, onda ce trebati platiti 4.000$ za svoju “skulpturu”

    Ovo je samo mala zakuska vezana za saobracajne prekrsaje. Da ne ulacim u “dubinu” i sitne stvari kao ne davanje prednosti, ugrozavanje saobracaja, itd. to je druga tema. Ako bi zakon i kazne u Srbiji bile identicne i policija ne bi progledala kroz prste, pitam se ko bi rizikovao?! Svako bi sam sebe lepo drzao pod kontrolom.

  4. bonnie kaže:

    Za voznju u pijanom stanju, brzu voznju, koriscenje moblnog za vreme saobracanja treba najostrije kazniti. Bilo bi mnogo manje problema, da vec postojece zakone postuju i vozaci i milicija. Ali uvek nagrebe onaj sa manjim kolima i za mali prekrsaj, a tatini drogirani sinovi i ostali izuzeci od zakona i dalje ce praviti prekrsaje bez posledica. Mnogo godina ce proci, dok bude nekakvog reda.
    Inace, da su i putevi i vozni park bolje odrzavani, isto bi mogli izbeci meke nezgode.
    Jedino, ono presovanje je grubo 🙂 – valjda su ta kola vlasnistvo i drugih clanova porodice (bar kod nas mnogo godina odricanja treba za kupovinu automobila.
    A ima dosta i stranih vozaca, koji prourokuju nesrece, na
    primer zaspaju pored volana umorni vozaci, koji ne smeju se suprostaviti sefu i umorni krenu na put: ima tu jos puno razloga, treba napraviti reda u glavama, i to ne samo u saobracaju.

  5. Iby P. kaže:

    Po mom misljenju nije grubo presovanje, nasuprot. Sto su zakoni stroziji i sto vise udaraju po dzepu i prstima, sa tim ce ljudi biti oprezniji. Svuda u svetu se stedi za kola (ili otplacuju) nigde nije besplatno, i kola obicno koristi vise clanova porodice. Svako ce biti mnogo  pazljiviji u tom slucaju ako su kzne rigorozne.

    Sto se stranih vozaca tice, ni to nije problem resiti. Generalno isto se odnosi i na njih + sa tim da se postoje sporazumi koji to regulisu. Npr. Ako neko (nprd. kanadski, americki, australijski drzavljanin)  brzo vozi u Zapadno Evropskoj zemlji i policija ga zaustavi sprovode se iste kaznene mere, recimo oduzimanje poena sa vozacke. Automatski se prosledi organima zemlje iz koje je “stranac” i dok on stigne kuci, vec su mu i poeni skinuti sa vozacke, stigla je i novcana kazna (ili obavestenje da mu je oduzea vozacka dozvola). Isto je i unutar Evrope.

    Sto se profesionalnih vozaca tice, to je isto regulisano u zemljama koji imaju redovne zakone i pravnu drzavu. Odredjeno je koliko sati se moze veziti i koiko se mora stajati. Nije pitanje suprotstavljanja ili ne suprotstavljanju sefu – to su price za malu decu.  

    Treba doneti zakone, pridrzavati se tih zakona – sto je jedino moguce ako se suzbije i korupcija i ako ti zakoni primenjuju prema svakom na isti nacin.  U glavana zakoni prave red kod onih koji nisu sposobni misliti svojom glavom, ili su ignoratno arogantni.

    Na zalost Srbija je zemlja koja je daleko od toga da se pravi red. I dalje se vodi politika jedan korak napred, dva nazad.

OSTAVITE KOMENTAR