Svaki kvadratni metar novog asfalta ugrađenog u grad čiji je procenat izgrađenosti puteva najmanji u Vojvodini je za pohvalu. Aktivnosti koje sprovodi Direkcija za izgradnju grada, izuzetno je medijski ispraćeno pa se svakodnevno ređaju nazivi sveže asfaltiranih ulica, pri čemu se često prećutkuje činjenica da se ustvari radi o delovima tih ulica.
.
Najupečatljiviji primer ulice koja je delom asfaltirana je Banijska ulica. Njen deo prema Segedinskom putu presvučen je prošle godine, dok je drugi kraj ulice, onaj prema Kireškoj, dobio nov asfalt ove.
I dok je deo Banijske u „Dolini lopova“ dobio proširenje kolovoza na dve široke trake, početak i kraj ove ulice spaja nešto ovako:
Pošto je deonica u izuzetno lošem stanju, postavlja se pitanje izostanka radova na njoj ali i pitanje koncepta Direkcije za izgradnju grada koja pokazuje da je „bolje“ asfaltirati 40 delova nekih ulica nego 10 celih. Iduće godine se očekuje ponovno asfaltiranje Banijske ulice, naravno, njenog jednog dela.
.
Postoje i opravdani razlozi izostanka asfaltiranja delova deonica. Tako je Blaška Rajića na Prozivci delom presvučena pri čemu je izostavljeno nekih 30m od Prvomajske do kružnog toka, iz prostog razloga što se uz put nalazi gradilište, pa postoji mogućnost raskopavanja.
Lepo zapazanje i opravdane kritike djomla. Da nastavim sa propustima: Kanalizacioni odvodi i sahte ne smeju biti na sredini kolovoza nego uz krajnju ivicu kolovoza. Vertikalna prohodnost puteva mora biti minimalno 4,5m (pogledajte sve te grane drveca uz put). Horizontalna prohodnost mora biti minimalno 0,5m od ivice kolovoza (opet grane drveca, saob.znaci, ukrasna zivica i dr.) Po ustaljenoj navici pustaju se u promet putevi koji nemaju horizontalnu signalizaciju (razdelne trake, regulacija na rakrsnicama,u pozorenja“skola“, suzenje puta i dr.).
Ovaj novi asfalt u Dolini lopova je profi.
Nedostaje poslednji sloj, ali biće ovih dana.
Mislim da bi tu spadala i biciklistička staza na novoj deonici koja spaja majšanski put i kirešku ulicu? Put dobar i ravan, kuća nema, tu će da se vozi 80+ na sat bez obzira na ograničenje. Nije baš zdravo za bicikliste.
Staze definitivno neće biti ove godine, jel se zna da li je bar planirana?
Prema svecu i tropar, super asvalt za super …