Deonica puta između Patrije i Lidla biće zatvorena deset meseci

— Ovaj period koji je pred nama biće težak ne samo za izvođače, već i za građane. Biće zatvoren podvožnjak u centru Subotice, jer mora da se gradi novi. To će trajati osam do deset meseci, do tada neće biti saobraćaja između Lidla i Patrije. Ovo će biti veliki izazov i molim građane da budu strpljivi dok traju ovi radovi – izjavio je Imre Kern, zamenik gradonačelnika.

Očekuje se da radovi počnu na proleće, rekao je Kern.

— Prvo moraju da se završe radovi u Bajnatskoj ulici, koja će nastaviti pravo između benzinske pumpe Mol i cvećare Viola u pravcu pruge, ispod koje će proći novim podvožnjakom. Kada to bude završeno, radovi mogu da počnu u centru grada.



KOMENTARI

  1. zoran kaže:

    Bice kao Poziriste i Akvapark!

  2. Buza kaže:

    Ako nam ne obezbede nekoliko alternativnih ruta, biće kolaps saobraćaja.

  3. suboticanka kaže:

    Mislim da će biti najgorih godinu dana u istoriji Subotice.
    Da, napisano je godinu dana, jer nema šanse da završe u roku..

  4. zoran kaže:

    Bice kao Pozioriste i Akvapark!

  5. Bobes kaže:

    Majšanski most ce biti u kolapsu.

  6. Pera S. kaže:

    Dali će se rešavati i raskrsnica kod Majšanskog mosta pošto je već sad usko grlo za saobraćaj a šta će tek biti dok se ne napravi novi podvožnjak???

  7. Istinom protiv kernovih lazi kaže:

    hahaha, tako su rekli i za Balkansku da cu u martu biti otvorena.Evo proslo od marta 7 meseci i nista. E moj kerne da te Suboticina ne znaju ko si pa da ti poveruju,ali ni sam sebi ne verujes!!!

  8. Biće bolje kaže:

    Samo deset mesecimogli smo i gore proći!!!

  9. Memento Mori kaže:

    Pa osam do deset godina i nije tako dugo, brzo će biti gotovo, neke građevine u Subotici se grade već skoro 20 godina i ne vidi se završetak radova.

  10. Samo pitam kaže:

    Gde su sad oni koji su se toliko bunili kada je zbog protesta bila zatvorena raskrsnica kod Patrije na sat, dva? Kako će sad da funkcionišu 10 meseci?

  11. Anonimni kaže:

    Kad vec rade mogu predvideti i kanalizaciju da srede da nije svake godine poplava

  12. TomyB kaže:

    @Buza
    Vremena ima dovoljno za sve da pronađu sebi alternativne pravce, nije valjda da će se subotičani izgubiti u Subotici?

  13. Lela kaže:

    Taman bi mogli izdraditi i kruzni tok kod Patrije kad se vec zatvara taj deo.
    Na toj raskrsnici je uvek kolaps.
    Radujemo se novom podvoznjaku i prugi.

  14. Milos kaže:

    Molim vas nemojte zaboraviti resiti da se ne stvara bara kad pada kisa.

  15. MS kaže:

    A šta će biti sa podvožnjakom kod Pionira prema Novom gradu koji je trebao biti zatvoren 10 meseci a evo stoji zatvoren već drugu godinu. Stanovnicima ovog dela kad zatvore i ovu deonicu grada ostaje da automobile zamene helikopterima.

  16. Anjat kaže:

    Bilo bi dobro tada srediti i kanalizaciju zbog poplava usled velikih kisa

  17. vugi kaže:

    Nedostaje kružni tok kod majšanskog mosta… to bi značajno pomoglo..

  18. Djuka kaže:

    Ovo je nesto sto mora da se uradi. Kad tad.
    Bolje pre nego kasnije, sto se mene tice.

  19. Samo pitam kaže:

    Da li su ovi normalni?

    Taj podvoznjak kod Bajnatskoj ulici nece nista resiti. On ne rasterecuje saobracaj u centru grada. On preusmerava izlaz na Istok na drugu rutu.

    Otovrite barem nadvoznjak u Balkanskoj ulici sto je zatvoren godinama.

    Pre zatvaranja glavnog puta izgradite novi Majsanski most sa sve petljama.

  20. Lord Sidni kaže:

    Ovo će deca moje dece dočekati..

  21. Fortis kaže:

    I ovaj aktuelni podvoznjak je gradjen negde 1957/58 godine . Gradilo se je tako da je uvek jedna polovina puta bila slobodna za saobracaj vozila i prolaz pesaka. Jedino je tramvajska linija bila jedno vreme u prekidu i putnici su morali presedati, odnosno jedan deo puta izmedju Izmedju Teretne stanice i Suda prelaziti peske. Danas je saobracaj daleko gusci i brojniji nego tada, ali uz delimicnu propusnost ispod mosta i alternativnu zaobilaznu rutu problem bi mogao biti donekle resen.

  22. Zira kaže:

    Znaci samo majsanski most na stranu prema Palicu,jer je Balkanska zatvorena.Ako iz centra hocu do Elektrovojvodine.Ili do velikog Rodica,pa nazad,ako sam dobro shvatio ovu genijalnu zamisao.Moze i preko Kosovske pa u Jovana Mikica pa u 51.divizije pa na Partizanskih baza.To ce biti kolaps nad kolapsima!Kuda ce ici autobusi?
    Neka nam je Bog u pomoci…

  23. Nikola kaže:

    3 meseca je prvobitno trebalo da traju radovi na podvožnjaku u blizini Pionira, radovi su počeli 4. Septembra 2021. godine a trebali su da traju do 4. Decembra 2021. godine, danas je 26. Oktobar 2022. i ta deonica je i dalje zatvorena i ako radova nema već više od 9 meseci na tom mestu. Dakle umesto 3 meseca, mi čekamo već 14. meseci, gotovo 5 puta više nego što je rečeno. Tom logikom radovi kod Patrije će trajati 50-60 meseci …

  24. Stipan blaskic kaže:

    Kak sad mi bunjevci iz centra da kupujemo kajzerice leba iz lidla za yznu? Sa idjemo okolo grada? Ili u onu dzunglu prozivku ?

  25. Rodjeni Suboticanin kaže:

    Sram vas bilo bando !!!A ovaj gospodin koji daje izjave je odavno trebao biti iza resetaka !!!

  26. Marina D kaže:

    Bolje da su onda napravili kruzni tok kod majsanskog. I ovako je tamo haos. A tek ce sada da bude. Kod Pionira takođe.

  27. Anonimni kaže:

    @ Rodjeni Suboticanin
    Pa zar nije jednom bio hapsen?

  28. Pales kaže:

    Ni ovo kod Pionira nisu zavrsili a vec ruse dalje…

  29. DUSAN kaže:

    E gospodo subotičani, bicikle, svojevremeno smo bili prepoznatljiv grad po biciklama, ali od kad su došli ovi hrkljuši na vlast koji su se rodili u automobilima toga više nema.

  30. Pametnica kaže:

    Podrzavam pazljivo isplaniranu rekonstrukciju , ali zar pre zatvaranja i pocetka radova ne bi trebalo osposobiti i urediti alternativne puteve ,da mogu bez zastoja i abnormalnih guzvi funkcionisati?

  31. Red i rad kaže:

    10 meseci?
    A rešili ste altrnativu?
    Za to vreme se u normalnom svetu uradi minimum 6 takvih projekata…
    Neminovno je da će te se svi fino ugraditi zato i razvlačite

  32. Neko kaže:

    10 meseci …. Pa biće na kraju kao kod pionira… Nabacaće i tu pesak i onda se možemo sigrati

  33. DD kaže:

    Kukulend.. jadni vi sto morate ziveti tamo.

  34. Lom Bardija kaže:

    Ja mislim da mi iz Željezničkog, Makove i Kertvaroša treba da se otcepimo i proglasimo svoj grad, jer nas grad Subotica baš mrzi već decenijama, a sad kad nas skroz odseku pomrećemo ko štakori. Majšanski most ima da se raspadne ako saobraćaj čitavog grada prebacite na njega i onako već oronulog i izbušenog.

  35. Gordana kaže:

    Grad ce biti u totalnom kolapsu, putna infrastruktura je inace katastrofa u Subotici , gde god krenuli morate tim pravcem( preko majsanskog mosta ce biti zakrcen saobracaj) a drugog izbora nema.

  36. Nikada gore kaže:

    Trpite građani Subotice , i shvatite jednog matorog, izlapelog ludaka koji 30 godina jaše na našoj nesreći.Pola ljudi koji će staviti komentar se više ne nalazi u našem gradu, zahvaljujući njemu i ostalima.

  37. Bobo kaže:

    Ljudi ajmo pokrenuti protest da ne mogu zatvoriti dok nam 100% ne obezbede alternativne pravce!

  38. Ajris kaže:

    Meni je jasno da neko u autu ode okolo, al kuda ce pesaci i biciklisti?

  39. Bob Rock kaže:

    Sredinom 1947 godine za osam meseci izgradjena je pruga Samac-Sarajevo duzine
    preko 200 km,preko reka,planina i dolina.Sedamdeset i kusur godina kasnije
    nasi vrhunski neimari ce isto vreme potrositi za mozda 24 metra dugacak
    nadvoznjak.Podvig za udzbenike.

  40. Sente Damir kaže:

    Šta mislite za koliko vremena to sredjuju Japanci?

  41. Simo kaže:

    U normalnim drzavama za ovakve bitne deonice rokovi se mere danima, ne nedeljama ili mescima koji vrlo brzo postanu godine. Ima snimak iz Kine kako su jos veci most preko noci skinuli i stavili novi. Ujutro ljudi krenuli normalno na posao. Ono prosirenje i rekonstrukciju glavnog puta od Ivan Saric spomenika pa do Matije Gupca su radili mesecima, a zapravo da su hteli zavrsili bi za nedelju dana. Ko bi onda primetio da se nesto gradi i pravi? Tih meseci dok su radili u bilo koje vreme da prodjem masine su stajale i radnici sedeli. Takve stvari se rade danonocno i zavrse u par dana.

  42. Majkl kaže:

    Najbolje po svim komentarima da se ništa ne radi?????

  43. S..... kaže:

    Strava koji kolaps ce biti.Vec imam sliku pred ocima.I pozoriste se gradi koliko godina i jos nije. Gotovo a fasada pocela propadati,krov prokisnjava vlaga ptice prljaju i niko da preduzme nesto a vec nove investicije se prave a odgovorni ni ovo ne mogu sacuvati.ZALISNO.

  44. Odgovorni gradjanin kaže:

    Vi ste totalne budaletine

  45. Black lady kaže:

    Vazdušni saobraćaj jedino rešenje

  46. zozon kaže:

    @Samo pitam
    Tada su raskrsnicu zatvorili zbog hira, obesti i gluposti. Sada će biti zatvorena zbog boljeg sutra.

  47. Šone kaže:

    Mole se inžinjeri da uračunaju u radove odvod koji je trenutno loš pa usled velikih padavina dolazi do poplave na toj deonici

  48. Pusač kaže:

    Ko duva zmaj ga cuva, a posto ja duvam letecu sa zmajom do posla

  49. zozon kaže:

    @Bob Rock
    Koliko je hiljada brigadira tada gradilo tu prugu. Danas ne možete skupiti deset dobrovoljnih davalaca organa a ne nekoliko hiljada onih koji bi za državu, narod, sveukupni boljitak radili besplatno.

  50. Zora kaže:

    Kako ce resiti goruca pitanja Hitne pomoci i vatrogasaca ???
    Kako ce oni fugcionisati ???
    Toga se nisu setili.
    Na grad sa toliko stanovnika mi imamo jednu sluzbu hitne pomoci i vatrogasaca.

  51. penzioner kaže:

    Neka lepo nacrtaju kako će pešaci (učenici, studenti,radnici,penzioneri) stići iz Kertvaroša do centra. Pre toga gradski oci treba peške da prođu tim putem i izmere koliko je vremena za to potrebno! To treba da se uradi i za autobuski saobraćaj. Neka se ispita koliko učenika i radnika putuje iz pravca Palića, Horgoša…u srednje škole ,na radna mesta i kad treba da krenu da bi stigli na vreme! Puno je nedorečenosti, a da li ima dovoljno stručnjaka da se reše svi problemi? Sumnjam, ali biću prijatno iznenađen ako sve bude normalno funkcionisalo!

  52. suboticanka kaže:

    A pešaci? da li će moći oni da prolaze?

  53. Anonimni kaže:

    Tu raskrsnicu i taj put ispod mosta bi mogao i bolji asfalt da bude.

  54. Vu kaže:

    Najpozitivnije u svemu ovome je to što je većina ovih pesimista koji kritikuju u velikoj meri nepismena. To samo pokazuje, da su pesimisti i pljuvači svega novog ustvari neobrazovani i ograničeni ljudi. Isti oni koji su svesno svoje fekalije slali u Palićko jezero, a danas kukaju kako je to neko drugi zagadio. Živela Srbija!

  55. Deks kaže:

    Bice gotovo i pre roka,sa Kinezima nema sale.A drugo,tom prugom se mnogo vozaju kontejneri sa njihovom robom,tako da im je brzina veoma bitna.Sta mislite,da njih interesuje voz Soko,ma bole ih uvo.

  56. Paja i Jare kaže:

    HAOS U NAJAVI

  57. Savo kaže:

    Treba pozdraviti svaku rekonstrukciju i modernizaciju ali…
    Neophodno je napraviti privremenu saobraćajnicu za automobile, bicikliste i pješake kako bi gradjani trpili što manje štete u komunikacija sa samim centrom grada!!!

  58. River kaže:

    Delovaće čudno ali ako radove budu zaista izvodili Kinezi sa svojim ljudima i mehanizacijom a ne domaći podizvođači podizvođača, postoji šansa da sve to bude relativno brzo gotovo. Naglašavam „šansa“, nikakva sigurnost. Čista računica, njima treba taj pravac zbog plasmana robe. A i takvi kakvi su, Kinezi i njihove ekipe deluju neuporedivo ozbiljnije od domaćih kompanija tipa „Karin commerce“ i „Graditelj NS“ i ljudi kao Kern koji često deluju kao da su pali i sa Marsa i sa kruške, više puta. Nije baš toliko teško biti ozbiljniji od njih ali šta sad.

    Što se alternativa tiče, ako bude sve ostalo na Kernu i gradskoj upravi možemo komotno svi u tri lepe! Pogotovo mi iz Kertvaroša, Teslinog i Novog Grada (a i Železničkog naselja pošto od gustine saobraćaja neće moći da mrdnu iz kuća). Biciklisti i pešaci? Pravac na tavan međ’ šunke. Oni u gradskoj skupštini i do WC-a idu automobilom, bicikl(a) im je apstraktna pojava i pravo čudo je što uopšte mogu da hodaju (izvesni bivši direktor jedne ustanove kod Hale sportova je izuzetak). Možda grešim ali nam dosadašnje iskustvo govori drugačije…

  59. .... kaže:

    Ovo ce biti opsti kolaps u gradu. Bice haoticno ako se ne obezbede adekvatne rute, a i vec znamo da nece trajati 10 meseci vec godinu dana i vise

  60. Mare kaže:

    Trebalo je ranije da se krene sa ovim radovima, ali se čekalo da proradi drugi Lidl, jer će ovaj sto je prvi napravljen biti poprilicno odsečen u saobraćaju.

  61. Mille_sub kaže:

    Ovi na vlasti se baš sprdaju sa narodom, to se u drugim zamljama rešava drugačije. Na autoputu sa 8 traka stave nadvožnjak preko noći. Ali šta ja da cepam palčeve…

  62. zip kaže:

    Setimo se samo proširenja ulica za traku ulevo kod pošte i zvezda bioskopa. Nikad da završe a kako je napravljeno (kanalizacione šahte), bolje da nisu ni radili. Da nije bilo izbora, nikad ne bi završili.

  63. zozon kaže:

    @Savo
    A kojim to jezikom građani komuniciraju sa centrom grada.

  64. Lukijan kaže:

    Može, ali prvo:
    1. potpuno sređen saobraćaj preko Majšanskog i podvožnjak kod Pionira,
    +
    2. potpuno saniran podvožnjak u Balkanskoj ulici,
    +
    3. pešački i biciklistički most preko železničkog čvora koji povezuje ulicu Jovana Mikića u visini npr. Šantićeve i spaja se sa druge strane na ulicu Vase Stajića,
    +
    4. i dodatno, alternativni prolaz za automobile preko teretne stanice, koji spaja Pala Papa i parking kod MESŠC-a.

    Ajde, nije to teško. Aaaaaa…. znači Infrastruktura železnice prave problem i ne dozvoljavaju tako nešto?! Šta, zar vi niste deo iste vlasti? Šta ne može?!

    Uz ovo, konstatovao bih da je potpuno suludo da u 21. veku, prostor terete stanice zauzima preko 20 hektara u centru grada, umesto da je izmešten u neku industrijsku zonu na obodu grada.
    I sad utopija, da je na mestu teretne stanice – PARK!
    Dakle od Pionira do Nove opštine!

  65. Nemesis kaže:

    Pa ja se ne slazem sa svime navedenim da nema alternativnih pravaca, ima, ali prvo – treba poznavati grad, drugo – treba biti spreman da se pravi malo veci obilazak (a nije preko Majsanskog mosta).
    Ruta: Bolnica-Palic: ide se Bajnatskom, do Maksovog puta, pa onda se skrene ko Pionira i izadje se kod Birografike ili Rodica.
    Ruta: Mali Radanovac (Teslino, Kertvaros…)-centar: ide se 51. divizije i partizanskih baza, kruzni kod Makove, potom u Jovana Mikica, Kosovska i izlazi se kod Dudove sume. Nadalje birajte gde cete. Molim i drugi put, za kurs poznavanja grada sam uvek tu 😀

  66. Jimi kaže:

    Ovaj Kern čitav život pravi samo probleme. Radio snjim u Zorci Azotari bio nesposobnjakovič. Već odavno da bude u penziju, zar nije dovoljno što njegova žena zaradila kao predsjednik invalidske komisije.

  67. Lazar kaže:

    Katastrofa. Saobraćaj u Subotici je inače užasno organizovan, ti stručnjaci su pravi provincijalci.

  68. Petar G. kaže:

    Ulica Đure Đakovića će biti strahovito opterećena.
    Pametno i praktično bi bilo otvoriti Nušićevu-onaj zatvoreni deo kod pozorišta. Da saobraćaj iz nje ne ide ka Đakovićevoj, nego ka Gradskoj biblioteci i onda u Cara Dušana, pa na Maksima Gorkog. To bi makar malo rasteretilo uključenje u Đakovićevu iz Nušićeve kod Patrije. Gradilište vec godinama ne radi. Taj deo ulice je trenutno nepotrebno zatvoren. A kada se radovi nastave, lako će se ulica ponovo zatvoriti.

  69. amacak kaže:

    „Bice gotovo i pre roka,sa Kinezima nema sale“
    „kinezi“ je širok pojam. na deonici od bg do ns su kasnili godinu dana. zato su i kod nas radovi počeli sada a ne prošle godine. takođe, nisu ni naši izvođači baš toliko loši. su-szeged je završeno u roku, radilo se i vikendima i posao je urađen korektno i pored uobičajenog kukanja po komentarima kako su šine krive i slično.

    bilo je kolapsa saobraćaja i kada je pola grada bilo raskopano zbog kanalizacije ali ove će da bude, što bi klinci rekli, epic fail. kada se ovaj podvožnjak poplavi često je cela jovana mikića do mosta jedna kolona a sada će biti tako svaki dan.

  70. Ne verujem svojim očima kaže:

    Nije mi jasno samo šta će da rade 10 meseci.
    108km pruge će da naprave za 3 godine, a 100m nadvožnjak 10 meseci ?

  71. Anonimni kaže:

    @amacak
    Su-seged jos nije zavrsena, kao sto znas nije pusten ni putnicki saobracaj ,a ni podvoznjak u Balkanskoj ni u funkciji! Nema jos upotrebna dozvola. Zvanicno nije zavrena i svala iole ozbiljna drzava bi je zatvorila zbog toga. Ali u banana drzavana je sve naopako.

  72. amacak kaže:

    „Su-seged jos nije zavrsena, kao sto znas nije pusten ni putnicki saobracaj ,a ni podvoznjak u Balkanskoj ni u funkciji!“
    ja sam odgovarao na tvrdnju kako naši izvođači sve sporo rade. teretni vozovi idu, pruga je funkcionalna, signalizacija radi. putnički ne ide zbog mađara koji kasne sa stanicama.

    radili su prekovremeno i brzo. ako ima neki problem sa podvožnjakom kod madere, a izgleda da ima, to je pre propust kod projektovanja nego kod izvođača.

  73. Samo gradi j.... glupe komentare kaže:

    E bravo ko lud ko pijan.
    Sad vi i mostovi i nadvoznjak
    Se prave prvo ruse ša novi most.
    Izadzi iz stolice i vidi na ulazu
    U suboticu sa pravca auto puta ,radi se novi nadvoznjak..
    To ide deo po deo.
    Brza pruga je bitna.
    Licno podrška radovima.

  74. Bradati anonimus kaže:

    Jbt koji nivo pismenosti…
    Druže, zreo si za neku funkciju u SNS.
    Vidi kod Vulina da te zaposli.

  75. zidari podvozanjaka i puteva. kaže:

    bravo petre g kao i uvek vi ste genije sa komentarima evo uvazicemo vas predlog kad budemo zidali podvoznjak
    zidari podvozanjaka i puteva.

  76. Larandar kaže:

    Zatvaranje tog podvožnjaka će biti zbog proširenja broja koloseka kojih je do sada bilo pet a posle rekonstrukcije će ih biti jedanaest i taj posao zahteva dosta vremena. Da su pametni napravili bi nadvožnjak umesto podvožnjaka i time bi rešili problem poplavljivanja istog u periodu jakih kišnih padavina. Trebat će mnogo strpljenja i tolerancije.

OSTAVITE KOMENTAR