Displeji za autobuska stajališta

Kako kažu u novosadskom preduzeću Novatronic, pri kraju je proizvodnja staničnih i autobuskih displeja za JP Subotica-trans.

 

NovaStation stanični displej  je zasnovan na modernim LED i komunikacionim tehnologijama. Proizvodi se u dve varijante : tekstualni  sa 4 ili 8 linija teksta i grafički koji pored teksta mogu prikazati i jednostavne slike. Informacije koje su prikazane su najčešće procenjeno vreme dolaska vozila. Kod obe varijante proizvoda, iznad informacija o dolasku vozila smenjuju se tačno vreme, datum i temperatura. NovaStation stanični displeji su ugrađeni u elegantno aluminijumsko kućište atraktivnog izgleda, jednostavno se montiraju, a mogu se izraditi u boji po želji naručioca. Tekst ili grafi ke su ispisani žutom bojom. Displeji ne zahtevaju održavanje.

NovaStation stanični displeji su uobičajeno deo većeg sistema za praćenje vozila. Ovaj sistem prati položaj svakog pojedinačnog vozila pomoću GPS uređaja ugrađenih u vozila. Podaci o položaju vozila se šalju do dispečerskog centra pomoću GPRS tehnologije. Računari u dispečerskom centru zatim procenjuju vreme dolaska vozila na određeno stajalište i taj podatak šalju NovaStation displejima, takođe bežičnim putem. Na taj način putnici imaju vrlo realnu procenu vremena dolaska narednog vozila na liniji na kojoj putuju.

 

Novatronic je  lider u proizvodnji i prodaji displeja za informisanje putnika na domaćem tržištu. Ovo prduzeće se još ranije pozicionirao u gradskom prevozu u Pragu (DPP), Budimpešti (VolanBusz) i Segedinu (SZKT), a u regionu  Novatronic,  sem u gradovima Srbije, prisutan je i u Puli, Splitu, Osjeku i Sarajevu.

 



KOMENTARI

  1. Milo kaže:

    Bacanje novca……Kao da imamo linija i polazaka Bog zna koliko, pa da nam treba obaveštavanje kada je sledeći polazak i na kojoj liniji. Bolje sredite gradske linije i “unormalite” trase.

  2. Mad max kaže:

    Pametna i korisna stvar.

    Ali.. Nije mi jasno kako suboticatrans katastrofalno koristi autobuska stajalista i njihovu konstrukciju.Samo od reklamiranja i odrzavanja stanica posao bi pronaslo bar dva nezaposlena lica i donosilo bi im lepu zaradu od reklamiranja drugih firmi.Evo,ako su zainteresovani ja sam spreman da uradim sve kako bi sebi obezbedio posao bez gubitka za su trans.

  3. naIvan kaže:

    Živi bili pa videli ovo čudo.
    A inače u poslednje vreme smo se naslušali sličnih vesti, a od kojih na kraju nije bilo ništa. 
    Ali da ne kvarim sve, ja bih iskreno voleo da je ovo sve istina. 

  4. stormwatch kaže:

    Samo da se ne sete da uvedu onu beogradsku idiotariju gde se umesto minuta preostalih do dolaska autobusa pokazuje broj stanica koje su preostale busu da dodje do te stanice gde stojite. 

  5. CIRINELA kaže:

    Ne samo da katastrofalno koristi autobuska stajališta već su im i linije katastrofalno loše postavljene. Tako cca 60% stanovnika Prozivke uopšte ne koristi autobus jer vreme koje im je potrebno da peške stignu od recimo pijace Zelenac do autobuske stanice je isto kao peške od Zelenca do centra grad. Dakle em zdravije em uštedeli 160 dinara.

  6. emanuel kaže:

    Bitno da uvode ovo … a to što Bus kartice mogu da se dopune na samo par mesta … to ništa!!! Jebavam se svaki put kada dolazim sa Palića za grad ili obrnuto, kada ostanem sa 50din na kartici i nemam gde da dopunim … 

    Sreća pa došlo lepo vreme, i mogu bike.om svugde … 

  7. subusplusminus kaže:

    Korisno, ali ovom našem mentalitetu ovo nije potrebno. Ako i kad se ovo ugradi negde u Subotici, umesto prstiju da brojimo dane, kada će biti uništene, trebaće nam štoperica za merenje milisekunda, koliko će ovi displeji živeti. Jedina im je šansa, ako se izliju od metala u jednom komadu. Mada ni to nije garancija. Trebaće par generacija normalno vaspitanih mladih, da mi ovo i ovakve stvari zavredimo.

  8. m kaže:

    Ajd da vidimo koliko ce vremena proci dok neko nogom ili ciglom ne “pomazi” NovaStation stanični displej.


  9. freelancer kaže:

    emanuel:

    Bitno da uvode ovo … a to što Bus kartice mogu da se dopune na samo par mesta … to ništa!!! Jebavam se svaki put kada dolazim sa Palića za grad ili obrnuto, kada ostanem sa 50din na kartici i nemam gde da dopunim … 

    Sreća pa došlo lepo vreme, i mogu bike.om svugde … 

    BRAVO! Zato nisam ni kupio tu “BlesiBus” karticu. Kad je lepo vreme – bajk. Ako je kiša, a ja BAŠ moram u grad, izračunao sam (provereno), JEFTINIJE mi je kolima (na plin) nego busom. Kako? Lepo. Ne moram tabanati do bus stanice, nema čekanja, odvezem se “od vrata do vrata” u vreme kada meni odgovara, mogu da povezem još nekoga eventualno, da donesem šta mi treba i SVE TO za cca 8o-tak dinara, koliko košta litar plina…

  10. Limun kaže:

    Kada renoviraju sva autobuska stajališta gde treba, onda vredi postaviti ovako nešto.

  11. gomby kaže:

    Sve je vec gore napisano , ali ja samo pitam gde su pare za izgradnju autobuske stajalista , jer je to jos predhodni gradonacelnik rekao da je to obaveza grda daizgradi stajalista . Pa zato pitam ako vec sutrans oce dase razvija baem stajalista bi trebalo urediti a ne ostavljati one takozvane pecurke koje su sadvec proslost ali kodnas su uvek jos u funkciji . I sto je najvaznije kako ih sacuvati od ove nase divne i vaspitane omladine , jer oni jedva cekaju da se nesto desi novo u gradu sto se moze upropastiti ili odneti ili ukrasti , TAKI SMO MI NAROD , jer kazemo to nije moje ali postavlja se pitanje od cijih se to novaca pravi pa razmislite ….

  12. knjiski_moljac kaže:

    Najobicnije table bi bile korisnije (primer Novog Sada i Rijeke). Jos neka klupica…Slazem se da nasem mentalitetu ovakvo sto ne treba. Eno, na stanicama, redovno iscepani redovi voznje. Kako to da displejima ne treba odrzavanje?

  13. dasHHa kaže:

    Vec sam pisao o javnom prevozu u Subotici ali Gradska Uprava i G-din Fazekas nikako da urade kompletnu reformu mreze linija i strategiju odrzivog razvoja!

    Najbolji primer kojeg sam se setio je GSP Zadar.Vozio sam se njihovim linijama i najbolji je primer za grad koji je razvucen poput Subotice.

    Mapa njihovih linija je prstenastog karaktera i gotovo 2/3 linija se ukrsta na vise tacaka i pokriva vise od 2/3 naselja i gradskih ulica.Ovakve kruzne linije,sa zadrzavnjem postojece linije br.1 i br.6,uz znacajno smanjenje godisnjih ili tromesecnih pretplata bio bi pun pogodak.Za pocetak dok gradjani ne prihvate siguran i efikasan GSP grad bi morao sufinansirati ovo preduzece.Linije bi bile ucestale,min.na svakih 20 min.

    Subotica

    Zadar

    Osijek

OSTAVITE KOMENTAR