Do Segedina za 31 minut

Ištvan Pastor (Pásztor István), predsednik Skupštine AP Vojvodine u Segedinu najavio mogućnost početka rekonstrukcije pruge Segedin-Subotica krajem 2015 ili početkom 2016.

Pastor je rekao da je to optimistički scenario i dodao da su vlade Srbije i Mađarske odlučne da realizuju taj projekat. Troškove je procenio na 300 miliona evra i izrazio nadu da će EU podržati taj plan.

pruga

Pošto bi maksimalna moguća brzina vozova bila 160km/h, a dozvoljena 120 km/h, smatra se da bi se razdaljina od 40km prelazila za 31 minut, jer bi se pasoška i carinska kontrola obavila u vozu – izveštava mađarska državna novinska agencija MTI.

Planirana je i rekonstrukcija železničkih stanica i stajališta, a u Paliću i Horgošu i izgradnja podzemnog prolaza za pešake.

 

Vajdasag ma



KOMENTARI

  1. jasso kaže:

    Sve je to lepo,ali bi ja volio da procitam,radovi krecu za desetak dana,a ne uvek za godinu ili vise,ovako ako ne bude nista svi ce zaboraviti za ovu izjavu…

  2. rax kaže:

    do tih godina, skoro da do segedina ne mozemo da stignemo. u nedelju np. autobus za budimpestu je bio pun putnika vec u su, tako su na palicu ostala 4 putnika, koji nisu uspeli odputovati do svog cilja. novi voz "ruskinja" ne saobraca vise, bar vec sigurno mesec dana. gosp. pastor bolje da se postara o tome da resi problem putovanja do te neke godine kada budem stizali za 30 minuta, jer momentalno ne mozemo ni za tih dosadasnjih 2 sata. 

  3. gumba kaže:

    Cca 10 miliona evra po kilometru??? Jel' zna Pastor da je to 300 km nove pruge a ne rekonstrukcija 30-40 km postojece? Koliki je tu onda procenat "ugradnje"?

  4. MAja kaže:

    KOGA ONI Z…. 3671. godine ce sigurno biti zapoceti radovi. Njima je za 30 km pruge potrebno dve godine da zapocnu realizaciju projekta? ON i ORGAN i njihov gospodar PUTIN su stvarno prevrsili svaku meru. 

  5. vokille kaže:

    Ovaj priča istu priču već 10 godina, naravno svake godine pomeri rok pomeranja. I 10 miliona evra po kilometru, toliko bi koštalo jedino ako bi napravili dupli kolosek, kompletnu elektrifikaciju i denivelaciju od ostatka saobraćaja!

    Prvo sredite međunarodni koridor do Novog Sada, a jedini nezgodan deo koji bi se trebao hitno srediti je deonica od Horgoša do Bačkih Vinograda, ova brzina od Subotice do Bačkih Vinograda od 80km/h je sasvim prihvatljiva za regionalnu prugu. Da bi ovo postala međunarodna pruga koridorskog reda, najpre se u Segedinu blizu aerodroma mora napraviti nova železnička stanica (da bi se izbegla promena pravca 2x jer je to čeona stanica) i nešto da se smisli za Suboticu.

  6. Aleksa kaže:

    Molim da mi ovi strucnjaci onjasne gde ce se postici brzina od 120 km na cas. Od Subotice do Segedina ima pet zeljeznickih stanica. Palic.Hajdukovo,Backi Vinogradi,Horgos i Reske. Znaci,prosecno na svakih osam kilometara po jedna stanica. Cetiri km ubrzanja,cetiri km usporavanja. Ovo je cista fantazija, a tek cena – pruga je trasirana,potrebno je samo obnoviti donji stroj, a do Hajdukova je obnovljena pre dvadeset godina, pa kako rece Vokile, tu se postize brzina od 80 km.

     

  7. Suboticanin kaže:

    Pastorova farsa, jer se on zato nista nepita i ne odlucuje.

  8. brat kaže:

    Ama ljudi citao sam izvornu informaciju…. spominje se 270 miliona evra, osim pomenute trase radila bi se i trasa Subotica – Bacalmas-Baja, a uracunati su i troskovi nove pruge negde kod Cikerije gde je ista demontirana. Po najavama izgradile bi se nove zeleznicke stanice, a neke skroz renovirale…. ako se na sve ovo cekalo od ulaska Vojvodine u sastav Kraljevine SHS onda se moze izdrzati jos nekoliko godina…Da ne bude zabune i nesporazuma… hocu da kazem da se u zeleznicu na teritoriji Vojvodine nije ulagalo blizu sto godina…

  9. gumba kaže:

    Jeste, ulagalo se sve dok nije ukinut ŽTO Novi Sad krajem i propojen ŽTP Beogradu

  10. vokille kaže:

    Ali i da postave novi kolosek do Bačalamaša, teško da bi cena svih radova premašila 100 miliona, nisu to planinske gudure i klisure pa da sad trebaju da prave komplikovane konstrukcije. Ovakva cena bi možda bila i moguća da je uključena u nju nova stanica u Segedinu i totalna rekonstrukcija subotičke stanice ( kako bi se postavili pothodnici i peroni kakvi postoje u Novom Sadu npr.)

    Poslednje ulaganje u vojvođanske železnice je bilo pre par godina, gde se nenormalno slavila izgradnja drugog koloseka od Stare Pazove do Golubinaca, kao istorijski uspeh jer je prilagođen u dužini od par km za 200 km/h (da bi mu se brzina spontano smanjila posle par godina na 120 ).

     

OSTAVITE KOMENTAR