Od kada su „Putevi Užice“ preuzeli deo deonice Y kraka, radovi na izgradnji pomenute trase teku sasvim zadovoljavajućim tempom. Za sada, oni su angažovani na potezu od Somborskog puta do petlje sa autoputem Horgoš – Beograd, što obuhvata sektor 2 i sektor 3 od 12. do 23. kilometra.
Na Sektoru 1 (Od Kelebijskog puta do Somborskog puta) ovih dana su u toku poslovi oko primopredaje deonice, tj. angažovani izvođač “Borovica – Transport “d.o.o biće takođe zamenjen izvođačem “Putevi Užice“, koji će tako preuzeti kompletnu izgradnju Y kraka. U skladu sa tim, u cilju primopredaje, u toku je geodetsko snimanje preseka stanja izvedenih radova.
Na sektoru 2 izvode se radovi na iskopu kanala i uređenju kosina, kao i radovi na odmorištu na 16-om kilometru. Očekuje se da će uskoro krenuti i asfalterski radovi na sanaciji postojeće asfaltne površine, dužine 9,5 km.
Na sektoru 3, završeni su radovi na iskopu kanala i uređenju kosina. Usled kiše u proteklim danima, bila je usporena doprema materijala, peska i tampona, a sada je nastavljena izrada završnih slojeva nasipa.
Radovi na izgradnji mosta preko pruge Novi Sad-Subotica, na 19.kilometru.
Radovi na izgradnji mosta preko Čantavirskog puta.
Raduje me što se polako ali sigurno izgradnja Y kraka privodi kraju ali sam i dalje mišljenja da je taj posao mogao da uradi i naš Vojput. Borovica je bila sklop svega i svačega a sam tender, ako se to tako može nazvati, za izgradnju koridora X i obilaznice je političk obojen. Da li se sećate KK* Borovice?
*košarkaški klub
Koliko se o ovome pricalo, mislio sam da je ovo somborska pruga.
adkersu
ma samo neka zadrze ovaj intenzitet gradnje tokom leta i za nekoliko meseci ce biti slika asfaltiranih deonica. Radi se na celoj duzini koju drze Putevi Uzice.
P.S. kako se ne bi secali KK Brovica. U periodu devedesetih je doslo do transformacije u klupskoj kosarci Srbije kada su tada veliki privredni giganti finansijski bili jaci o gradskih klubova. Bio je tu „BFC“ Beocin, „Iva Zorka Farma“ Sabac, „Zdravlje“ Leskovac, „Beobanka“, a poslednji medju njima „Hemofarm“ je dogurao najdalje, ali i on gubi dah poslednjih godina.
bravoo,samo neka se gradi
Ovo je predizborni trik! 😀
Da li mi može neko reći da li će biti ukrštanja sa Somborskim putem (kružni tok npr.)? Nešto se ne sećam, a 100 godina nisam išao na tu stranu…Znam da se poslednji put (a to je bilo pre možda godinu i po dana) nanosio nasip…ličilo je na pripremne radove za nadvožnjak, što mi baš nema logike s obzirom kog ranga je ta saobaćajnica …praktično svi koji dolaze iz tog pravca mogu direktno obilaznicom do granice, a tu je i industrijska zona Mali Bajmok, oni takođe mogu direktno na obilaznicu baz ulaženja u grad…
Da bice ukrstanja sa Somborskim putem i to kruznim tokom.
Inace privredna zona u Malom Bajmoku deluje dosta ozbiljno kada se gleda sa zaobilaznice, a bice jos impresivnija kada krene Svarovski jer je on najblizi putu. Kalcedonija se nece videti od tornja.
mislim da kruzni tok nece biti bas naj srecnije resenje, kada zaspe neki turcim pa ga ispravi, ako ce to biti krak auto-puta naj logicnije bi bilo da se onda napravi nadvoznjak i petlja … a mozda i ispadne i naj bezbednije …