Dobra organizacija je pola posla, a valja učiti iz tuđih iskustava

Prolaze i ovi praznici. Božići, Slave, Nove godine…Kupuje se, kažu trgovci, manje nego prošlih godina, verovatno i zato što su proslave i okupljanja ograničena. Ipak smo se verovatno svi našli zaglavljeni u redu na nekoj kasi, jer to se dešava u našim supermarketima i običnim danima, kad su npr. penzije ili kraj radnog vremena većine zaposlenih…

Ali ne i u Lidlu. Koliko god da je parkiranih vozila ispred, koliko god se u prodavnici ljudi jedva mimoilazi sa onim velikim kolicima, kasu prođete neverovatnom brzinom jer postoji osoba zadužena za to da stalno prati situaciju i vodi računa o tome da se po potrebi na vreme otvore nove kase. Pored kvaliteta proizvoda, cena i akcija, jedan od važnih elemenata u izboru trgovine u kojoj kupujemo jeste i vreme provedeno na kasi i zato ne čudi da je Lidl jedan od vodećih trgovinskih lanaca u Evropi.



KOMENTARI

  1. IvanM kaže:

    @istina
    U pravu si za naplatu ( i ) preko mobilnog telefona i kartica. Navolja je u tome što te transakcije podležu proveri legalnih tokova novca.

OSTAVITE KOMENTAR