Drvo palo na vozilo u pokretu – vozač u bolnici

Jedna osoba je povređena, a više stabala oboreno prilikom jakog nevremena praćenog obilnim padavinama, vetrom, grmljavinom, a u nekim delovima i gradom, koje je zahvatilo večeras i Suboticu.

Jaka kiša počela je da pada oko 18 časova, a najkritičnije je bilo u severoistočnim delovima grada – Kertvarošu, Malom i Velikom Radanovcu, gde je prijavljena i pojava grada, dok je jak vetar čupao grane, reklame pored puta, pa čak i obarao stabla.

foto: Iby

Jedna osoba je povređena u naselju Gabrić kada je vetar oborio na stablo na vozilo kojim je upravljao, rečeno je RTV-u u Hitnoj pomoći, nakon čega je transportovan u Bolnicu. Kao i uvek prilikom kratkotrajnih obilnih padavina, neprohodni su bili podvožnjaci.

Kod hotela Patria velika količina vode onemogućila saobraćaj, pa je intervenisala i saobraćajna policija. Najhrabriji su bili vozači kamiona koji su uspevali da prođu, njih su sledili i vozači automobila, od kojih neki od nisu imali sreće, pa su zajedno s vozilima ostali zaglavljeni u vodi, čekajući da se povuče. Slično je bilo i kod podvožnjaka kod fabrike Pionir.

 

RTV



KOMENTARI

  1. sumorno kaže:

    “Da se ja pitam, ja bih proterao autobus”

    Neverovatan mi je taj mentalni sklop ljudi koji pokušavaju proterati automobil ispod nadvožnjaka, gde se nakupi metar vode.

  2. Megille kaže:

    Tu vodu ispod nadvožnjaka pamtim od svoje pete ( 5 ) godine isto je slično bilo ,ali voda brzo se povukla jer su onda oticanje vode rešili velikom udubljenjem pored puta i pruge. No sve je to ‘otišao’ kao zaborav-udubljenje je zatrpano ,pa ‘stručnjaci’ i danas traže rešenja da se ovi nedostaci poprave. Jednostavna jeftina rešenja im ne odgovara sa oticanjem viška vode izgradnjom sabirnog rezervoara. Dobro. Ta rešenja su po nekima danas zaostala i primitivna jer živimo u eri digitalizacije ,robotike i elektronike. Ako je tako zašto se ne instalira sustav koja će se automatski aktivirati i uključiti pumpe koje će istovremeno upumpati vodu u kanalizacioni sistem. Naime kanalizacijski otvori koje se nalaze ispod podvožnjaka su u visini ispod kote glavnog kolektora ,pa oticanja oborinskog taloga zbog toga nema. Rešenja postoje ,ali….Tu politika ne pomaže samo znanje i stručnost kao u svemu.

OSTAVITE KOMENTAR