Inspirisani takmičenjem za pesmu Evrovizije, a kako bi dali svoj doprinos opštem dobrom prolećnom raspoloženju kompanija Dudi Co započela je facebook nagradnu akciju “Dudivizija” u kojem se predstavnici (proizvodi) brendova sa svojim super ponudama proizvoda takmiče za najpodržanije favorite u aktuelnoj akciji.
– Na samom početku akcije nagrađivali smo neke od naših fanova koji su lajkovali našu stranicu i šerovali objavu, ali kako je interesovanje za ovu akciju bilo ogromno nakon prvog kruga nagrađivanja, uz podršku takmičarskih brendova, produžavamo akciju još jedan krug, tačnije do 31.maja – navode iz ove kompanije.
Zadatak je da iz albuma “Dudivizija – Vaši akcijski favoriti” odaberete svog favorita i šerujete ga na svoj Facebook profil. Takmičarski brendovi i Dudi Co nagrađivaće vrednim nagradama svoje najbolje fanove tj. šerove koji na facebook profilima fanova budu imali najviše lajkova. Ukoliko na više mesta bude jednak broj lajkova, onda će nagradu dobiti onaj fan koji prvi bude imao lajk više od ostalih na svom šeru. Stoga, pozovite svoje prijatelje da lajkuju vašu objavu, ali i da učestvuju u nagradnoj igri. Favorite je potrebno šerovati direktno iz albuma sa Facebook stranice Dudi Co. Kompanije
Uslov za učešće u nagradnoj akciji je da budete naš Facebook fan, tj. da lajkujete našu fb stranicu. Kupovina proizvoda nije uslov!
dislajkovi dovoljno govore o cemu se radi i sta ljudi misle…
Zastava dole desno vec odavno ne postoji.
Ovaj mihaly se zdravo angazovao u zadnje vreme! Jos jedan strucnjak za sva pitanja.