Dva nova pružna prelaza kod Subotice počela sa radom

Dva nova automatizovana pružna prelaza, na kojima su rekonstruisani i modernizovani uređaji za osiguranje, puštena su u rad u Subotici, na pruzi prema Bogojevu.

“Prilikom automatizacije ta dva putna prelaza primenjeno je jedinstveno tehničko rešenje, koje je obezbedilo njihovu međusobnu zavisnost, jer je tehničkim rešenjem definisano da oba moraju biti opremljena automatskim elektronskim uređajem istog tipa”, navodi Infrastruktura železnice Srbije.

Dalje ovo preduzeće kaže da je to postignuto tako što su prelazi opremljeni automatskim elektronskim uređajima sa dva polubranika, koja zatvaraju obe kolovozne trake sa obe strane drumske saobraćajnice.

“S obzirom da je pre automatizacije, mehaničkim uređajem sa branicima na putnom prelazu ‘Stražara 104’ obezbeđivan i susedni putni prelaz u Koparskoj ulici, koji je udaljen oko 600 metara i da se oba nalaze u gradskoj sredini, bilo je neophodno pronaći tehničko rešenje, koje će obezbediti njihovu međusobnu zavisnost”, kažu u Železnicama uz napomenu da se ovakva rešenja primenjuju u zemljama sa razvijenom saobraćajnom infrastrukturom, poput Nemačke.  

U Subotici su najpre bili završeni radovi na automatizaciji prelaza “Stražara 104”, koje je finansirala Infrastruktura železnice Srbije, u saradnji sa Gradom Suboticom i “Javnim preduzećem za upravljanje putevima, urbanističko planiranje i stanovanje” Subotica. Do kraja 2020. godine završeni su i radovi na putnom prelazu u Koparskoj ulici, za koje je sredstva obezbedila Infrastruktura železnice Srbije.

izvor: 021.rs

foto: Infrastruktura železnice Srbije



KOMENTARI

  1. Freelancer kaže:

    Zanimljivo. Zapravo vrlo korisno i sasvim normalno, ali… Ali se odnosi na nivo saobraćajne kulture i mogućnosti da vrlo brzo budu oštećeni ili uništeni. Pri tome, oni koji svojom bahatošću to čine ne shvataju da time značajno usporavaju ćeljeznički saobraćaj, jer se mašinovođama, u tom slučaju, izdaje nalog za zaustavljanje na pružnom prelazu.

  2. pametnjakovic mladji kaže:

    ” ovo preduzeće kaže da je to postignuto tako što su prelazi opremljeni automatskim elektronskim uređajima sa dva polubranika, koja zatvaraju obe kolovozne trake sa obe strane drumske saobraćajnice.” – A da do sada se jedna strana samo spustala dok je druga strana bila dignuta!!!! Za ovo i ovako napreDNOo otkrice bi lik trebao dobiti najmanje Nemanju ali ovog puta odma pored hrama Sv. Save . Dotakli smo dno dna kad ovaki strucnjaci ovako provalju!!!!

  3. Stop kaže:

    Lepo samo jos stoku da naucimo
    Da treba čekati da voz prodze.

  4. Bahrija kaže:

    Na Karađorđevoj putu nije automatski ali skretničar nekad zaspi prošli put jedan mladić da nije primetio žute vagone voz bi ga pokupio onda koje tu stoka

  5. Anonimni kaže:

    Veoma smo napredni sve pohvale. Za 21 vek ovo je nešto extra. Mislim da smo sada prvi u evropi.

  6. Dr. Vojvodjanin kaže:

    @”Stop” proveri svoju genetiku.U tvom slučaju Sasvim je 100% u pravu.

  7. Aaah kaže:

    Znaci prema Bogojevu,tj nije prema Somboru ?!

  8. Aleksa kaže:

    Zvaničan naziv pruge je Subotica-Bogojevo “Szabadka-Gombos”.

  9. Dimce kaže:

    U jeeeeeeeee,kakav uspeh,kakvo dostignuce!!Pruzni prelaz u 21.veku?!?Fantasticno!

  10. Zamenik generalnog sekretara kaže:

    Sto se osiguranja pruznog prelaza tice, bolje ikad nego nikad. Ovo je jedan lokalni internet portal i donosi, kako mu i samo ime kaze, lokalne vesti sa teritorije koju zahvata Grad Subotica. ja redovno dolazim na ovaj portal ali ne zbog izvestaja sa generalne skupstine Ujedinjenih nacija, nego zbog lokalnih problema i dogadjaja u Subotici.

  11. Pera kaže:

    “grad” i “država” vlasnika cionista uvreda su za inteligenciju i sramota civilizacije.

    Cenzurišite što jače!

OSTAVITE KOMENTAR

+ 23 = 25