Elitte Palić brend lider jugoistočne Evrope

Sagledavanje realnog stanja turističkog tržišta sa aspekta pozicioniranja regiona kao kvalitetne, prepoznatljive i poželjne turističke destinacije – tema je 11. regionalne konferencije nazvane Turističko tržište Jugoistočne Evrope – nove razvojne mogućnosti. Skup je održan u Beogradu u organizaciji kompanije Mas media internešnel.

 

“Konferencije na kojima se okupljaju ljudi koji se bave turizmom uvek su značajne zbog razmene informacija o dešavanjima na tržištu, a dobra su prilika da se naprave novi dogovori. Skup se održava uoči sednice Izvršnog saveta Svetske turističke organizacije u Beogradu od 27. do 29. maja i doprinosi učvršćivanju Beograda kao važne kongresne i turističke destinacije na mapi Evrope, pa i šire”-  izjavio je za MRS Goran Petković, državni sekretar za turizam u Ministarstvu finansija i privrede, koji je otvorio skup.

 

Svake godine ova organizacija dodeljuje prestižne nagrade za visok stepen tržišne prepoznatljivosti, uticaj i doprinos turističkoj ponudi regiona i kreiranje imidža turističke industrije. Nagrada „Brend lider“ dodeljuje se najzaslužnijim turističkim kompanijama i medijskim poslenicima iz regiona a ove godine nagradu je osvojio Elitte Palić. Pored ovog preduzeća, nagradu su osvojili i: “MK Mountain resort Kopaonik”, kompanija “Maistra” iz Rovinja, Turistička zajednica Kvarner, hotelska grupa “Budvanska rivijera”,”Qatar airways”, Slobodan Mićić, suvlasnik turističke agencije “Kontiki”, Živorad Nikolić, urednik “Žikine Šarenice” (RTS), Radio televizija Crne Gore i drugi.

 

-Kroz inovativnost, kreativnost i osluškivanje potreba i mogućnosti gostiju, uspeli smo da vratimo poverenje posetilaca koji nam se vraćaju i odlaze zadovoljni iz naših objekata. Novom organizacijom i racionalnim poslovanjem ponovo zadobijamo poverenje poslovnih partnera i sve uspešnije poslujemo, kaže direktor Elitte Palića Josip Šušnjar.



KOMENTARI

  1. Ivan kaže:

    mnogo jaka i bitna nagrada…

  2. freelancer kaže:

    Kao prvo, naslov! Toliko pretenciozan da me DOSLOVCE podseća na najbolja izdanja žute štampe u Srbiji. Jednom reči: IDIOTARIJA!!!

    Dalje: U tekstu se navodi naziv, tema i organizator skupa. Iz toga se vidi koliko je u stvari skup, a samim tim i nagrada “ZNAČAJNA” u svetu turizma i uopšte u životu.

    Treće: spisak dobitnika (dosadašnjih) valjda treba da podigne dignitet NAGRADE, a ne nagradjenih, budući da medju njima ima svega par imena kojima ovakva nagrada svakako nije potrebna za promovisanje, već obrnuto – oni su potrebni nagradi (tj. organizatoru).

    I na kraju, čemu zapravo služe OVAKVI članci? Neka mi autor (ili već neko kompetentan) odgovori. Već je bilo pisano o nekakvim “nagradama” tipa “najpoželjnija turistička destinacija” ili tako nešto… Pa dobro ZAŠTO toliko UPORNO i dalje POKUŠAVATE da ubedite svakoliku javnost da se na Paliću nešto radi. Ali zaista RADI! JP Park Palić???? Elitte Palić???  Ovi drugi žive na račun STARE SLAVE. Dokle? Videćemo. Oni prvi… gadi mi se i da komentarišem 🙁 Fuj! 

  3. kukuriku kaže:

    nekad bilo sada supa…

OSTAVITE KOMENTAR