Fejsbuk pijaca u Subotici: Za tri nedelje više od 20 hiljada korisnika

Pre tri nedelje, nakon što su pijace zatvorene 22. marta, Subotičani su, zahvaljujući dvema sugrađankama, dobili Fejsbuk pijacu, u koju se u tom periodu već učlanilo više od 20.000 korisnika, uključujući i oko 400 proizvođača.

Administratorke grupe, Sabina Klener Bagi i Zlata Sabo Zahora, napravile su grupu kako bi pomogle prodavcima da plasiraju robu i ostvare prihod, kao i da Subotičani ne moraju da odlaze u markete, a kako kažu, trenutno se najviše traže namirnice za uskršnju trpezu.

Za kupovinu je potrebno svega nekoliko minuta, roba stiže na kućnu adresu, a glavni uslov za sve je – nošenje zaštitne opreme.

“Osnovno pravilo grupe i za prodavce i kupce jeste da moraju da nose maske i rukavice. S obzirom da je sada period kada u plastenicima dolazi salata, luk, rotkvice, rasadi cveća, razni rasadi, to su sve proizvodi koji ne mogu da čekaju neka bolja vremena, već se moraju plasirati odmah, kao i mleko…”, kazala je Zlata Sabo Zahora, objašnjavajući kako su došle na tu ideju.

Sabina Klener Bagi kaže da su u grupi uglavnom registrovani proizvođači, kao i da su koncentrisani na prehrambene proizvode.

“Proizvođači su jako zadovoljni, neki čak kažu da sada prodaju više nego ranije“, kaže Klener Bagijeva.

JKP “Subotičke pijace“ podržalo je ovu inicijativu, budući da su se, kako kaže direktor tog preduzeća Dejan Ljubisavljević, prodavci našli u veoma teškom položaju i ovo vide kao dobar način da se situacija na neki način prevaziđe.

“Nažalost, puno naših zakupaca je kod kuće, pokušavaju da rade od kuće. Društvene mreže su sada pokazale tu prednost da ljudi mogu da se pronađu. Mi smo dali podršku za Fejsbuk grupu“, kazao je Ljubisavljević.

 

Tanjug

 



KOMENTARI

  1. avet kaže:

    “Proizvođači su jako zadovoljni, neki čak kažu da sada prodaju više nego ranije”

    U svemu ovome je pozitivna stvar činjenica da proizvodi iz bašte, voće i povrće, mlečni proizvodi, roba, uglavnom stiže od SAMOG proizvođača do krajnjeg kupca bez posrednika, jer se nakupcima sada ne vredi upuštati u rizik.
    Nakupcima je problem neizvesna količina robe koja bi se eventualno nabavljala i na kraju prodala.

  2. Toranj kaže:

    Proizvodjač i i potrošači zadovoljni, robu donesu na kućni prag. Neko kaže da mu fali šetnja do pijace, cenkanje, pijačna atmosfera, a najviše je onih koji kukaju da nemaju para jer ne rade. Jači je strah od besparice i bede nego od korone.

  3. Zorica kaže:

    Kad sve ovo prodje ova grupa ce tek da bude akutelna,,,super je,,,Svaka cas za osnivace

  4. Kako kaže:

    A kako se zove grupa da je i mi nadjemo?

  5. chau bau hau kaže:

    @ Kako

    Zove su subotički trovači
    🙂

  6. Vesko kaže:

    Na takvoj nekoj imaginarnoj virtuelnoj i zatvorenoj pijaci je prodat Agrokombinat a radnici isterani na ulicu.

  7. avet kaže:

    @Kako
    Otvorite Vaš Facebook nalog i ukucate FB PIJACA – SUBOTICA.

  8. Velicanstveno, ha ha. kaže:

    Bravo @ Vesko, istinito i duhovito.

  9. Šojić kaže:

    Veska ce sahraniti na agrokombinatu

  10. ---------------------------------------------- kaže:

    ta grpa nije ništa obična sprdnja sa narodom. admini željni medijske pažnje………..

OSTAVITE KOMENTAR