Radovi na autoputu A1

Radovi na autoputu A1 od Horgoša do Beograda su poslednjih nekoliko meseci bili veoma intenzivni.
Petlje koje su od izgradnje autoputa bile u mraku, konačno će dobiti rasvetu. Trenutno se postavlja rasveta na najprometnijoj petlji, Subotica-istok.

Pored toga, završeni su radovi i puštena je u saobraćaj deonica od Bačke Topole do Vrbasa, dok su radovi od vrbaške petlje i dalje u toku. Nakon završetka te poslednje deonice, desna traka autoputa od Bačke Topole do Novog Sada će biti kompletirana. Tada ostaje da se otpočnu radovi na obnovi puta od Bačke Topole do graničnog prelaza. Ova deonica je trenutno najlošija deonica u Srbiji.

Kvalitet sveže presvučene deonice nije najbolji jer se osećaju neravnine tokom vožnje, posebno u delovima prekida asfaltiranja. Primerice, deonica autoputa A1 od Niša do Dimitrovgrada je mnogo ravnija pa se stiče utisak da je i kvalitetnija. I pored toga, učinjen je veliki napredak u odnosu na stanje pre obnove.

KOMENTARI

  1. Anonimni kaže:

    opozicijoni botovi na aparatima. nikad niko ovako mnogo nije gradio!

  2. izabela kaže:

    Niko nikada ovako nije krao na renoviranju autoputa. Namerno se radi fuserajski, stavlja se los asfalt da bi se moglo jos par puta uci u renoviranje, a osvetljenje petlje Istok i Sever, pa to se podrazumevalo jos tokom izgradnje. Ovde je glavni krivac Nadzor koji je ocito korupiran.

  3. Oki kaže:

    Tako je, još od početka 80-tih je krenula korupcija na tih ~200km autoputa od granice do Surčina, i svi su krali, a što je naj gore, krašće i svaki sledeći ko bude na vlasti

  4. Peđa kaže:

    Gospođo ili gospođice Izabela daj te nam konkretne dokaze o krađi i korupciji. Ko, kada i koliko? Ovako se svodi na:,,rekla – kazala”. Ili na izlizanu rečenicu: ,,znam iz pouzdanih izvora”.

  5. djomla kaže:

    Izabela, tokom gradnje devedesetih, kada su gradjene petlje od Novog Sada do Horgosa se nista nije podrazumevalo. Zato ovaj deo Srbije jedini nema rasvetu na petljama.

    Sto se tice samog kvaliteta, veoma je upita sto ce se videti za par godina.

  6. Alek Musliu kaže:

    Ovak stvarno niko nikada nije gradio…kad se da 2 godine garancije na autoput onda vam je jasan kvalitet izgradnje i koliko ce trajati.

  7. Istvan kaže:

    Opste poznato je da se krade na debljini asfalta i na kolicini uzrosenog materijala kako priprema pre asfalta.Uostalom neka mi neko strucan objasni zbog cega dolazi do brzog popadanja asfalta na autoputu Subotica Novi Sad.Proputovao sam celu Evropu i nigde nisam video da se tako brzo ulazi u renoviranje tek pustenih puteva.Ako to nije korupcija onda neznam staje.To vazi i za centar Subotice,gde se jedna ulica bise puta prekopava tokom jedne godine.

  8. Antun Kujundzic kaže:

    Dok se osecaju nerawnine to znaci da su put radili ucenici koji sad uce zanat, bit ce nesto od njih kad zawrse skolowanje i praksu???

  9. Mozakss kaže:

    Dobro je sto je zapoceta popravka,ali to sto se ne uradi pravilno,da se ne oaeti ili eventualno minimalno prelaz izmedju dva sloja i neravnine,to je samk dokaz fuseracije ili ne znanja,jer se vodi logikom..eto uradili smo,sta hocete vise..
    Balkanska posla.ali kad bi se kaznjavao izvrsilac radova za ne strucno obavljen posao,verovatno bi i svest se promenila

  10. nik kaže:

    Nikad niko nije placao skuplje putarine. Botovi, mislite da treba da budemo zahvalni sto nam putevi nemaju rupe? Samo da vas podsetim da smo u 21.veku, putevi bez rupa su nesto sto je ocekivano u civilizaciji. Verujem da niste puno putovali, mislim na Evropu. Za Srbiju znam da ste putovali i da cete putovati, jer vas voze ko mecke na vasaru da aplaudirate za crvenu ili dve.

OSTAVITE KOMENTAR