Gužve u gradu

Saobraćajne gužve u gradu poslednjih dana, poprilično su unele nervozu kod vozača ali kako stvari stoje, i naredni mesec će biti tako pa se u dnevne planove mora ukalkulisati i ovo usporeno kretanje kroz gradske saobraćajnice.

 

Od semafora do semafora – spojena kolona (danas oko 14, 30h)

saobracajna guzva

podvoznjak

saobracaj

Zbog radova je zatvorena Bajnatska ulica koja je bila koridor za teške kamione pa se teretni saobraćaj odvija ulicama Maksima Gorkog i Beogradski put. Zatvorena je i ulica (Balkanska) koja vodi na podvožnjak kod Pionira dok  u centru grada postoji problem još od septembra, kada je raskopan trg Žrtava fašizma.

„Naš posao ovde je započeo krajem septembra i izvođač ga je, zajedno sa uklanjanjem kružnog toka, završio 1. novembra” – kaže za Subotičke novine inženjer Goran Mijatović, rukovodilac realizacije Projekta unapređenja vodnih sistema grada.

“Predviđeno je da pre asfaltiranja „Toplana“ položi svoje instalacije, koje su neophodne i zbog snabdevanja Doma zdravlja toplotnom energijom, kako se ne bi razbijao asfalt dva puta. Što se nas tiče, do kraja marta mogli bi da uradimo asfalterske radove, a ovih dana pismeno smo se obratili „Toplani“ da nam odgovori kada će njihovi radovi biti obavljeni, koliko će trajati i pre svega, da li će uopšte i raditi“, kaže Mijatović.

Picture



KOMENTARI

  1. Anonimni kaže:

    Nervoza je jer nikad vise zenski vozaca na ulicama sto doprinosi opstem haosu. Pa ko zenama dozvoli da voze kola molim vas. Samo nam krce puteve i prave udese a tek sto se parkirati ne znaju… Svejedno zenama ne bi trebalo biti dozvoljena voznja kola. I da vidite kako bi saobracaj funkcionisao fantasticno…

  2. Sasa kaže:

    Nadam se da je prethodni komentar za zene vozace bio ironija…inace nesposobni i gradski oci i neorganizacija je najveci problem zbog cega je guzva u saobracaju.
    Sve su zapoceli a nista zavrsllili….SRAMOTA.

  3. Lenin kaže:

    Ženski vozači su još tako-kako,ali bahate tatine mazine sa besnim vozilima…,ne daj bože.Bez migavca,bez pružanja prvenstva,preko crvenog,80 pa do daske u gradu,kočenje u zadnjem momentu,start uz škripanje gume,mobilni u levoj ruci na desnom uvetu… itd.Meni se čini da i ovaj što tako otvoreno kritikuje vozačko umijeće lepšeg pola,baš iz te branše.

  4. stormwatch kaže:

    Zene vozaci prave opasne i glupe greske, to stoji. Ali ostali, t.j. muskarci za volanom, svaki lik koji sedne u auto sa vise od 90 konja pravi se da je najbolji vozac na svetu…a u stvari je najbahatiji.

  5. andjelka kaže:

    E sada da vidite kako je onima koji stanuju u Bajnatskoj ulici vec 10 godina.Konacno malo mira i tisine da se malo odmorimo od 580 slepera i autobusa koji dnevno prodju istom

  6. roky kaže:

    Nema nam gazde u gradu…ANARHIJA !!

  7. Subotičanin kaže:

    Ovi komentari su potpuno promašili temu, očigledno. Kao da nema ozbiljnog problema na koji se vest odnosi.
    Znači opet SPS koči celu priču.
    Danas sam išao peške duž glavnog puta i jasno mi je koliki je problem, jer su čekanja nenormanlo duga, saobraćaj je na korak do kolapsa, ljudi su nervozni i ljuti, i gube nepotrebno vreme. A ne mogu svi da idu zaobilaznicama, jer je tako skuplja dara nego mera.
    A to ti je kada se na silu dočepaš vlasti, bez da su glasali za tebe, pa se svetiš većini što te nije izabrala.

  8. stormwatch kaže:

    Svasta, klinci koji se ovde javljaju sigurno se ne secaju, ali vas mogu uveriti da dok je radio Aurometal, Sever, Partizan, 29 Novembar, Integral, Pionir, 8. mart i gro ostalih suboticki giganata, ovakve guzve u saobracaju bile su uvek sasvim normalna pojava u ranim jutarnjim casovima (od 5 do 7 recimo), a popodne od 13.50 pa negde do 15.30 casova, 1989. na primer u ovom periodu nije mrav mogao da se pomeri u gorenavedenom vremenu, sa tim dodatkom sto je i biciklisticka staza bila krcata bajserima, a jos kada je bilo vreme godisnjih odmora pa se stotine hiljada gradjana koji zive u Nemackoj, Austriji, Francuskoj, Belgiji vozail po gradu jer je to bio autopu, e to je tek bila zhurka.

  9. bac vranje kaže:

    @ stormwatch
    E i ja da se jednom slozim sa tobom 😀 , da jeste bile su ako ne i vece samo sa jednom razlikom sto je onda to funkcionisalo ,a sada kao sto vidis ne funkcionise nikako cak ni uz saobracajnu policiju na raskrsnicama. Ko je kriv ne bi da prejudiciram ,ali cekam odgovor od direktora Toplane kad ce biti gotovi radovi , ako uopse postoji rok !

  10. stormwatch kaže:

    @bac Vranje

    Ali bilo je tako, i ove guzve kakve se sporadicno dese u sadasnje vreme su samo mali deo onih guzvi od pre 25-30 godina. Od 1992 i momentalne propasti i rastura sve suboticke privrede od strane slobice mikija, ja sam slicnu guzvu kao osamdesetih i pocetka devedesetih video jedino negde 2004-2005 godine i to samo u segmentima. Mada, postoji i druga strana price, da je Subotica nastavila da se motorizuje tim tempom i da su svi ti giganti ostali da rade, u gradu se jednostavno ne bi mogli nigde ici kolima a ni bajsom.

  11. jasso kaže:

    @Andjelka,mali broj si rekla,posto sam penzioner,nemam drugog posla pa sam jedan dan sedeo na klupi i brojao vozila,u samo jednom satu je proslo preko 200 kamiona i autobusa,purnicka vozila nisam uspeo ni izbrojati,a sto se tice brzine radova,ne ide brze jer moraju lomiti asvalt i nasip ispod asvalta,evo tu na uglu Pazinske i Bajnatske se muce vec tri dana,jer je tu stalno tonuo asvalt,a ovi koji su ga popravljali su samo stavljali novi nasip i novi sloj asvalta,tako da je debeo skoro metar,a to cak i sa kompresorom jedva razbijaju…

OSTAVITE KOMENTAR