Hladna plastika – saobraćajna signalizacija

JP Direkcija za izgradnju grada Subotice je, u okviru izvođenja radova na horizontalnom obeležavanju saobraćajnica u gradu, izvela radove na signalizacionom obeležavanju raskrsnice ulica Beogradski put i ulica Maksima Gorkog (pravac ulice Maksima Gorkog), savremenom tehnologijom – hladnom, debeloslojnom plastikom (aglomerat postupak).

 

Ove godine radovi su izvedeni ogledno i ukoliko se tehnologija pokaže efikasnom i ekonomičnom, njena primena će u narednom period biti deo standardnog postupka prilikom izvođenja radova na obeležavanju horizontalne saobraćajne signalizacije.

 

Navedena tehnologija je rasprostranjena u većini evropskih gradova na raskrsnicama sa velikim frekvencijama sabraćaja. Zbog izbegavanja čestog farbanja, klasičnim farbama za puteve, sve češće se primenjuju novi materijali koji su postojaniji, dugotrajniji i kvalitetniji.

 

Ovo predstavlja jednu od mera kojom će Direkcija za izgradnju grada Subotica vršiti racionalizaciju prilikom opremanja puteva saobraćajnom signalizacijom, kao i unapređivati bezbednost u saobraćaju, u narednom periodu.

hladna plastika 1 hladna plastika 2 hladna plastika 3



KOMENTARI

  1. Ivana kaže:

    moćno

  2. stormwatch kaže:

    Znaci ipak je vest istinita, civilizacija pesackih prelaza sa "dvije i pol" decenije zakasnjenja dolazi u Suboticu….nadam se da ce ona trojka koja je nedavno otvorila renovirani komplex gradskog bazena pored kostura njihovog projekta, i u ovom slucaju biti ta koja ce prva pretrcati prelaz oznacen ladnom plastikom.

  3. ja kaže:

    Citat: ".. Ove godine radovi su izvedeni ogledno i ukoliko se tehnologija pokaže efikasnom i ekonomičnom, njena primena će u narednom period biti deo standardnog postupka prilikom izvođenja radova na obeležavanju horizontalne saobraćajne signalizacije. "

    Gospodo, ako se sećate, isto ovo je, ista ova Direkcija (direktor bio D.Trklja), OGLEDNO izvela u centru grada pre nekoliko godina!!! 

    Zašto opet "ogledi"? Mora da debelo plaćamo ove "oglede". 

  4. Nasa Stvar kaže:

    Prvo su ovu tehniku testirali 10 godina kod Vision Sporta pa ce sad jos 10 da testiraju na ovoj raskrsnici i mozda za jedno 25 godina pocnu ovo da nanose na sve prelaze u cenrtu!

  5. MC kaže:

    I opet otkirsmo toplu vodu 🙂 U Velikoj Britaniji 2004. god ,cak i razdelna linija na putevima 2,3 reda je uradjena ovom tehnologijom :/ Ali dobro bolje ikad nego nikad ! ! ! 

  6. miXa kaže:

    Zar nije nešto slično urađeno kada je napravljen kružni tok kod Danilo Kiš knjižare. Ako pogledate bolje videćete da pešački prelaz otskače od ostalih (sada je već poprilično izlizan). To je isto trebalo da bude ogledno. Jel ovo ista ta tehnologija? Ako jeste onda smo namagarčeni.

  7. Ivica kaže:

    miXa,

    Urađeno je prvo tamo, a nešto kasnije i na radijalcu kod OTP banke (u to vreme Kulske). Koliko ja znam rešenje se pokazalo jako dobro i dugotrajno (možda i nekoliko godina). Oni sa običnom farbom traju negde par dana, negde par meseci, zavisno od intenziteta saobraćaja.

     

    Zaista mi nije jasno šta bi tu sad trebalo da se eksperimentiše, jedino ako misle u smislu da nije isproban sistem na ovako frekventnoj raskrnici.

  8. urban kaže:

    Hoce li biti snage i volje da se obeleze i prelazi u Brace Radic?

    Izgrađeni su pesacki, no nisu postavljeni ni znaci ni zebra. (raskrsnica sa S.Marinkovic) OPASNO!

  9. realnost kaže:

    Raskrsnica Beogradski put i Maksima Gorkog?????????? da niste malo zaje..li

  10. krass1 kaže:

    realnost

     

    U pravu si. I meni se cini da su beogradski put i Maksima Gorkog isti put.

     Ivica

     

    Pa prvo da moraju da eksperimentisu. Treba dobro proracunati ko sve i koliko treba da se ugradi u cenu kostanja tog posla.

  11. Cummiball kaže:

    Evo, gledajući fotografije, meni se već sada čini da su zakinuli na farbi, pola zebre su ufarbali a pola nisu.

    A i ono što su ufarbali, i to je samo dopola urađeno, vidi se da nisu sve okrečili, rapavo je kao španski zid.

  12. balfasz kaže:

    eksperimenat je uspesan, lepo je, vidi se i nocu i danju…

    e sad ako je i jeftinije, kako pise u tekstu, onda treba ovim povlaciti i linije i strelice za smer kretanja i resili problem na duge staze…

    kada se bude menjao rezim saobracaja onda cemo cesat glavu kako skinuti taj sloj, mada verujem da ni to nije neki problem kada dodje vreme da se to radi….

    Dajte donesite jednom neku odluku koja je NORMALNA, MORALNA i na stetu vaseg sopstvenog dzepa a u korist svih nas

OSTAVITE KOMENTAR