Ipsilonu fali milijarda i po

Koridori Srbije spremni su za nastavak gradnje Ipsilon kraka Koridora 10 – obilaznice oko Subotice, ali za taj posao u republičkom budžetu trenutno nedostaje oko milijardu i po dinara, rečeno je u u tom preduzeću.

 

Koridori Srbije očekuju da će uskoro dobiti ‘zeleno svetlo’ za nastavak radova kako bi se završila ta važna saobraćajnica, od graničnog prelaza Kelebija do petlje Subotice jug, koja treba da izmesti teretni saobraćaj iz centra Subotice.

Završetak tog projekta je, inače, predviđen planom Koridora Srbije za ovu godinu.

 

U Koridorima podsećaju da se izgradnja deonice Ipsilon kraka Koridora 10 finansira domaćim parama i navode da su u toku intenzivni pregovori o nastavku radova. Obilaznica oko Subotice je dugačka 22 kilometra i tehnički je dosta komplikovana za gradnju. Na trasi Ipsilon kraka potpuno je završena eksproprijacija zemljišta i utrošeno je 275 miliona dinara na do sada izvedene radove. Građevinski radovi su zbog nedostatka finansijskih sredstava već nekoliko meseci obustavljeni.

 

Obilaznica oko Subotice je podeljena na tri sektora: od Kelebije do ukrštanja sa putem Subotica – Sombor u dužini od 11,6 kilometara, od te raskrsnice do puta Subotica – Novi Sad (M-22.1) u dužini od 4,6 kilometara i od M-22.1 do petlje Subotica-Jug u dužini od 6.1 kilometara. Gradnja subotičke obilaznice je počela u krajem aprila 2010. godine. Na sektoru 1 radove izvodi firma Borovica, a na sektorima 2 i 3 preduzeće Putevi Užice, navode u Koridorima. Do sada su izvedeni zemljani radovi, a procentualno je završeno 70 odsto radovi na izgradnji nasipa.

 

Na sektoru 1 završeni su radovi na betoniranju kolovozne ploče mosta, iznad pruge Subotica-Sombor. Takođe, završena je izrada nasipa na 19. kilometru. Na Sektoru 2 obavljeni su radovi na iskopu kanala i uređenju kosina, a završeni su i radovi na odmorištu na 16. kilometru. Što se tiče sektora 3, gotovi su radovi na iskopu kanala i uređenju kosina, navode u Koridorima Srbije.

Dnevnik



KOMENTARI

  1. Cici Rokas kaže:

    Dosovci i Mrkojevci gde ste sad?

  2. Cici Rokas kaže:

    ‘ajmo lagano lopata i kramp…

  3. freelancer kaže:

    Nisam upućen u materiju, ali možda neko zna…

    Da li je moglo (ili je moguće sada), uraditi deo posla (za sada), parcijalno… Jer, toliku kintu ne znam kako će pronaći u budžetu. Pa onda… Rešiti petlju “Subotica – jug”, rešiti raskrsnice (ukrštanja) obilaznice sa M-22 i Somborskim putem… Možda bi neka šleperčina (recimo iz pravca N. Sada) isključila se na petlji “Jug” stigla do Somborskog puta pa onda “malo desno” i… stigao je gde treba. Zona Mali Bajmok. Isto i iz pravca granice. Pa ČAK i da namerače dalje ka Kelebiji… stradale bi ulice Somborski put, Preradovićeva i Halaški put, ali bi bio (bar donekle, uveren sam) smanjen saobraćaj Senćanskim putem pa kroz “sred srede” kod Patrije, pa Maksima Gorkog do Zagrebačke i istom do Preradovićeve…

    A ovi za javna skladišta…. Hm, pa reskirati izlaz na “Subotica – sever”, pa kroz Palić i na javna…

    A “sektor 1”, kad dodje…

  4. djomla kaže:

    freelancer, moguce je.

    Ako jos uvek vazi plan onda ce se prvo zavrsiti deonica od Somborskog puta do petlje “jug”. Mislim, ako bude radova prvo ce to raditi. 

  5. Mc kaže:

    Joooj joooj i joooj … Da li vi znate da oni rade pogresnu traku , tj da je raspisan bio tender za desnu a oni poceli levu traku y- kraka ?:)

  6. Loš Đak kaže:

    Ima jedan ministar ljude iz svoje partije u vladajućoj koaliciji. Sa’će oni da “nakraduckaju” tu siću.

  7. stormwatch kaže:

    Ja se secam da je ovaj projekat raspisan i njegovo finalizovanje obecano prilikom prvih demokratskih izbora u SFRJ. znaci pre 22 godine. Tada je Milosevic obecao krak pre zavrsetka izbora, on je dobio izbore i posle tih izbora a Suboticani su popusili.

  8. kori kaže:

    asfaltiracemo sve puteve :velimir ilic ahahahahha

  9. marko kaže:

    Pa, ne znam da li je bolje ići Senćanskim putem i Maksima Gorkog, gde su 2 trake, ili Somborskim putem, kraj buvljaka i sl, gde je jedna traka, a promet veliki, gužve i sl…
    To ima smisla za dolazak do Zone Mali Bajmok, što će jednog dana i biti tako, ali mislim da je takvih šlepera malo, i da se ništa dobro ne bi napravilo da se preusmeri promet svih šlepera na Somborski put… 

  10. freelancer kaže:

    marko:

    Pa, ne znam da li je bolje ići Senćanskim putem i Maksima Gorkog, gde su 2 trake, ili Somborskim putem, kraj buvljaka i sl, gde je jedna traka, a promet veliki, gužve i sl…

     

    To ima smisla za dolazak do Zone Mali Bajmok, što će jednog dana i biti tako, ali mislim da je takvih šlepera malo, i da se ništa dobro ne bi napravilo da se preusmeri promet svih šlepera na Somborski put… 

    Hm, pa da…. Ali Marko, realno. Ipak u celoj priči ima i jedna dobra strana…. Koncentrišu se proizvodni pogoni (Mali Bajmok), postoje neka “stara mesta” (iza Šandora), Javna skladišta, Sever, idi-mi-dodji-mi… Zašto, ali ZAŠTO bi neki šleper tutnjao od ugla Banijske ka gradu uopšte? Nosio humanitarnu pomoć? “Dovdje je crta!” Nema dalje! Ili.. do Pionira. Nema dalje! Od pravca Šandora mož do Glorije. Nema dalje!… Za SVE postoji obilazna varijanta. Iz kog pravca ka gde hoćeš??? Ima. E pa NE MOŽE ništa duže od solo kamiona (za dostavu), os. pritisak DO 5-6 tona, ako nosi 15, hajde bato tri osovine i snabdevaj šta ćeš već snabdevati, ali u vreme kada se to radi…) I NEMA teretnjaka na ulicama centra grada!!! 

    Ok. Ja sam fijuknuo pa vazda mislim DA SVE MOŽE! Samo treba malo volje i gram pameti….

  11. Izi kaže:

    stormwatch:

    Ja se secam da je ovaj projekat raspisan i njegovo finalizovanje obecano prilikom prvih demokratskih izbora u SFRJ. znaci pre 22 godine. Tada je Milosevic obecao krak pre zavrsetka izbora, on je dobio izbore i posle tih izbora a Suboticani su popusili.

    Ne smaraj više sa tim 90-im godinama, pitaj Dr Dulića gde odoše NJEGOVA obećanja od prošlih i pretprošlih izbora! Živimo u 2013. godini, alo! Pitaj ove što su do pre 6 meseci bili na vlasti, slali poljupce novinarima, drali se kako su nevini a imaju četiri advokata i hvalili se koje će ministarsko mesto da zauzmu.

  12. bećar kaže:

    po koji put fali?????

  13. krass1 kaže:

    Svi ovi podaci iz clanka su mozda ispravni, ali je sigurno samo to da gadnja Y- kraka nije pocela krajem aprila 2010- te nego dvadesetak godina ranije, jer otprilike od tada postoji deo izmedju Beogradskog i Somborskog puta.

  14. Nikola kaže:

    Dok je Velja Ilic ministar, nista od obilaznice ( zivi bili pa videli)

  15. Stormwatch kaže:

    Izi:

    stormwatch:

    Ja se secam da je ovaj projekat raspisan i njegovo finalizovanje obecano prilikom prvih demokratskih izbora u SFRJ. znaci pre 22 godine. Tada je Milosevic obecao krak pre zavrsetka izbora, on je dobio izbore i posle tih izbora a Suboticani su popusili.

    Ne smaraj više sa tim 90-im godinama, pitaj Dr Dulića gde odoše NJEGOVA obećanja od prošlih i pretprošlih izbora! Živimo u 2013. godini, alo! Pitaj ove što su do pre 6 meseci bili na vlasti, slali poljupce novinarima, drali se kako su nevini a imaju četiri advokata i hvalili se koje će ministarsko mesto da zauzmu.

    Ne smaraj ni ti vise sa gluposcu. To su tvoje komunjare trebale da urade, a pitam se sto sadasnja vlast onda nije sve pocela brzinom svemirskog broda da resava kako su to obecavali.

OSTAVITE KOMENTAR