Ko će da gradi Y krak?

U Vladi Srbije danas su otvorene ponude za izgradnju 110 kilometera severnog kraka Koridora 10.Na tender za izgradnju leve trake autoputa Koridora 10, od Novog Sada do Horgoša i od Subotice do Kelebije, dostavljene su tri ponude.Ponude su dostavile slovenačka kompanija Primorje, konzorcijum srpskih firmi čiji je nosilac Preduzeće za puteve Beograd i hrvatska firma Hidroelektra niskogradnja u konzorcijumu sa firmom Vojput iz Subotice. Najnižu cenu ponudio je konzorcijum domaćih firmi od 9,97 milijardi dinara. “Hidroelektra” iz Hrvatske koja čini konsorcijom sa kompanijom “Vojput” dala je ponudu od 11,55 milijardi dinara, a slovenačka za 13,47 milijardi dinara.
Konsorcijum srpskih firmi je dao najnižu cenu ali varijabilnu, što znači da treba da se usklađuje sa cenama na veliko I malo.Prigovor je uložio generalni direktor “Vojputa” Duško Dražić, jer se u tenderskoj dokumentaciji tražila fiksna cena I da bi pomenuti konsorcijum trebalo da bude diskvalifikovan. Izgradnja 110 kilometara poluautoputa na Koridoru 10 obuhvata deonicu od Horgoša do 28. kilometra od granice, zatim deonicu od 38. do 98. kilometra puta Horgoš-Novi Sad kao i deonicu između Kelebije i Subotice. Prema ugovoru izgradnja ovih deonica treba da počne u martu ove godine, a prema uslovima tendera trajaće maksimalno 22 meseca.



KOMENTARI

  1. LepaKata kaže:
    lena napisao:

    Konsorcijum srpskih firmi je dao najnižu cenu ali varijabilnu, što znači da treba da se usklađuje sa cenama na veliko I malo.Prigovor je uložio generalni direktor “Vojputa” Duško Dražić, jer se u tenderskoj dokumentaciji tražila fiksna cena I da bi pomenuti konsorcijum trebalo da bude diskvalifikovan.

    Kako je ovo neka mutna priča :?
    S obzirom da se radi o varijabilnoj a ne o fiksnoj ceni može se zaključiti da će krajnja cena biti mnogo veća od druge dve ponude! I nije mi jasno kako je mogla da se uzme u obzir ova ponuda ako je istina da se u dokumentaciji tražila fiksna cena?!

    :o

  2. Markes kaže:

    Što se čudiš, uvek se zna ko dobija poslove. To su isti oni koji su gradili i prošle godine one dve deonice. Sramota.

  3. shabani kaže:

    Da se ja pitam bolje da daju koju milijardu vise i da se to odradi kako treba a ne da gledaju ko je najjeftiniji a da njie bitno sto uradi fuserski.
    A posto kazu da ce prednost imati domace firme to znaci da slovenacko "Primorje" automatski otpada… po svemu sudeci ne gine nam Vojput :roll:

  4. djomla kaže:

    Po svemu sudeći ne gine nam konzorcijum na čelu sa "Preduzećem za puteve Beograd" koji je i dao najmanju ponudu. Da podsetim i prošle godine "Vojput" nije dobio trasu na autoputu, već "Putevi Užice", a sve su prilike da ni ove godine neće dobiti posao. No, meni je bitno da se to odradi ali i brine me to što još uvek ne postoji glavni projekat Y kraka a priča se o tenderu i radovima. Da se ne ponovi priča ispričana u poslednjih dvadeset godina…

  5. Stormwatch kaže:

    Samo da ga ne gradi Vojput, u "kvalitet" njihovih radova i sirinu njihove ulice punog profila vec se uveravamo godinama. Eno E-5 put su presvlacili 2006 godine u Septembru pa je na dobrom delu vec spreman za novo presvlacenje a o tome da je celom duzinom kroz grad i leva i desna unutrasnja traka neupotrebljiva zbog ulegnuca od slivnika ne vredi trositi reci.

OSTAVITE KOMENTAR

+ 89 = 92

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 13 + 9 ?
Please leave these two fields as-is: