Kome smetaju ruski vozovi?

Pravac Subotica – Sombor je jedan od privilegovanih jer je od nedavno opremljen novom garniturom vozova pa se broj putnika na ovoj deonici povećava. Subotica može da očekuje još dve garniture. Jedna na pravcu ka Horošu i eventualno Segedinu a druga ka Senti i dalje ka Banatu. Međutim postavlja se pitanje da li ima smisla ulagati u nešto što će biti razlupano u veoma kratkom roku?

Kada je tokom prošle godine izbio incident na deonici Čačak – Požega, Železnice su zabranile korišćenje novih vozova na njoj. Sličan scenario se može desiti i u Subotici ukoliko se ovakve stvari budu ponavljale, što svakako ne ide u koristi putnicima.

 

Kako je novinarima izjavio šef sekcije za prevoz putnika Železnica Srbije u Subotici, Predrag Polovina, počinioci napada u petak su nepoznati. On je apelovao na građane da ovakve i slične pojave prijave policiji i Železnicama kako bi službe reagovale, ali i na lokalnu samoupravu da sprovede korake kako bi se ovakvi napadi sprečili.

 

Sudeći po njegovim rečima, ovo nije prvi put da se bacaju kamenice na vozove u ovom delu grada, ali jeste prvi put da se kamenuje nova ruska kompozicija, a policija je jedno vreme uspela da spreči kamenovanje vozova na tom delu pruge.

 

“Nove vozove smo dugo čekali, a sa ovim ruskim vozom porastao je broj putnika. Svim silama treba da se borimo da sprečimo kamenovanje, jer je nakon nekoliko kamenovanja na pruzi Čačak – Požega, tamo je zabranjen saobraćaj ovih vozova. Ako nam se zabrani saobraćaj ruskih garnitura ne možemo očekivati ništa bolje ni redovnije u železnicama”, rekao je Polovina.

 

Prema ranijim saopštenjima Železnica Srbije, nova ruska dizel – motorna garnitura koja saobraća između Kraljeva i Požege kamenovana je više od 10 puta, nakon čega je odlazila na popravke i odsustvovala iz saobraćaja.

 

“Železnice Srbije” su prvi put nakon pune tri decenije kupile nove vozove, zahvaljujući kreditu međunarodne železničke banke “EuroFime” od 43 miliona švajcarskih franaka. Kupljeno je 12 novih dizel-motornih vozova ruskog proizvođača “Metrovagonmaša”, od kojih je 11 već i pre roka stiglo u zemlju i sukcesivno se uključuju u redovan putnički železnički saobraćaj. Vrednost jednog dizel-motornog voza iznosi oko 379 miliona dinara.



KOMENTARI

  1. ivan kaže:

    Kome,pa mo****ma!

  2. freelancer kaže:

    Pozdravljam, ovom prilikom, Predraga Polovinu. Šeef sekcice? ,  

    (h**eš ovo arapsko pismo… ne mogu da lupim zarez s desne strane….)

    Svaka čast, Polovina….

    Glede “ruskinja”, rešiće se to na ovim prostorima, nego…  Da li je istina (daj Bože da jeste), da VV (vuča vozova) Subotica dobija 4 (četiri) garniture? E TO je posao… I vreme je… Sombor, pod jedan. Segedin (dobro, Peske, ali hajd= i Senta, tj. Banat…. I jedna u rezervi… ??? E TO mi šefe VUČE odgovori. Tebi, svaka čast. Znam te kad si Kendžu prašio iz Sombora ovamo… 😉

    ما شاء الل

OSTAVITE KOMENTAR