Konkurs Secesija selfie

Selfie, kao fotografija samog sebe snimljena mobilnim telefonom ili digitalnim aparatom, je sve popularniji fenomen na socijalnim mrežama. Popularnost ide dotle da su prošle godine stručnjaci koji rade na novim izdanjima Oksfordskog rečnika, odabrali „selfie“ za reč 2013. godine.

 

Povodom Svetskog dana secesije 10. juna, Turistička organizacija grada Subotice organizuju foto konkurs sa temom "Secesija selfie" ili "Secesija i ja".

selfie secesija

Potrebno je da se napravi selfie na kojem ste vi i vaša omiljena zgrada, detalj, enterijer, predmet, slika… u stilu secesije snimljena u Subotici ili na Paliću.

 

Fotografije je potrebno poslati na mejl seces.i.ja@visitsubotica.rs a najbolje fotografije će se objaviti 10. juna na sajtu www.visitsubotica.rs i na Facebook stranicama Visitsubotica.rs i Secesija u Subotici – Szecesszió Szabadkán

 

Najboljima slede i nagrade!



KOMENTARI

  1. Nebitno kaže:

    Secesija (od nem. Sezession) ili Art Nouveau (francuski: nova umetnost) je stilski pravac u umetnosti koji se javio kao reakcija na akademizam i eklekticizam poslednjih decenija XIX. veka. stoljeća (francuski: fin-de-siècle – stil 1900.). Inspiriran prirodom, u arhitekturu, primijenjenu umjetnost, slikarstvo i kiparstvo unosi elegantnu profinjenost zakrivljenih i ornamentalnost plošnih linija (likovna umjetnost). On je želio "uljepšati industrijsku proizvodnju, spojiti umjetnost i obrt, ukrasiti bezlične fasade zgrada …"

    U pojedinim zemljama secesija se različito nazivala: u Francuskoj i Belgiji Art Nouveau, u Nemačkoj se zove Jugendstil, u Italiji Floreale ili Liberty (nazvan po londonskom dućanu koji je prodavao modernu dizajnerski robu proisteklu iz pokreta "Arts and Crafts"), u Velikoj Britaniji Modern Style, u Španiji Modernismo, u Belgiji stil Coup de fuet ili Velde stil, u SAD je nastala kasniji izraz Art Deco, a kod nas je poznatija pod AUSTRIJSKI NAZIVOM – "SECESIJA" (ODCEPLJENJE, OSAMOSTALJENJE).

    — * —

    Ova akcija ima za cilj propagiranje SECESIONISTIČKIH težnji na prostorima Subotice, Severne Baćke i Vojvodine. Uvijena u plašt "benigne" moderne mladalačke mode za snimanjem selfi fotografija podsvesno nameće ideje secesionizma jednog dela teritorije od suverene države Srbije. Sama akcija ima za cilj nametanje reči SECESIJA što većem broju ljudi kako bi im ta reč što češće i što više bila u ušima i mislima za potrebe preoblikovanja svesti.

    Danas se moderni ratovi ne vode oružjem nego informacijama i propagandom.

    Nemojte posle reći da niste upozoreni na vreme.

  2. XXX kaže:

    @Nebitno

    Brate nalupao si se kao maxim po diviziji… laughlaughlaugh

  3. Nebitno kaže:

    XXX:

    @Nebitno

    Brate nalupao si se kao maxim po diviziji… laughlaughlaugh

     

     

    Pre će biti da ste se Vi nalupali:

    1. Nismo braća pa Vaše obraćanje sa "brate" nedvosmisleno predstavlja lupanje par ekselans

    2. Pravilno je maksim a ne maxim kako ste napisali pa i ta Vaša greška takođe predstavlja lupanje.

    (Idiom "Lupa k'o maksim po diviziji" koristi se kada hoćemo da kažemo da neko priča svašta, a ne kaže zapravo ništa, jednom rečju lupa gluposti. Iako na prvi pogled deluje kao da je reč o nekom čoveku, istina je da je “maksim” zapravo mitraljez nazvan po njegovom konstruktoru Hajramu Stivensu Maksimu. Korišćen je u Prvom svetskom ratu a ispaljivao je 200 metaka u minuti.)

    3. Postoje različite vrste ratovanja (ostvarivanja interesa) a jedan od njih je propagandni rat. Izrazi "Secesija i ja" (naziv konkursa i mail adresa) ili "Secesija u Subotici – Szecesszió Szabadkán" (naziv Fejsbuk stranice) samo su jedan od načina nametanja "novih vrednosti" i "promene svesti". Ukoliko neko naleti na rečenicu "Secesija u Subotici" tj. "Szecesszió Szabadkán" a da nema saznanja da se misli na stilski pravac koji je u tom gradu prisutan, logično je da će pomisliti na secesionizam druge vrste. Kada biste Vi negde pročitali izraz "Secesionizam u Irskoj" da li biste pomislili na umetnost ili nešto drugo?

    Moje komentar možete nazivati lupanjem jer ne čitate između redova koje pišu oni koji imaju skrivene namere i interese.

    Posle 5. oktobra čuveni slogan jedne banke koja obećava blagostanje svakom ko uzme kredit glasio je "Uđeš, izađeš i gotovo". Ljudima sam ga prevodio na "Uđeš, izađeš i gotov si". I tada su mi govorili da lupam, doduše ne k'o maksim po diviziji, a onda su nekima od njih u međuvremenu oduzeti automobili i nekretnine jer nisu mogli da plaćaju enormno visoke zelenaško-banksterske kamate.

    Secesija u Subotici, AP Vojvodini, Srbiji, SRJ i SFRJ sprovodi se na više načina decenijama. Ako treba, do poslednje kapi krvi radi ostvarivanja interesa neoliberalnog korporativnog kapitalizma. Taj krv svakako neće biti njihova.

  4. Mister No kaže:

    @Nebitno 

    Znas kako kazu stari rimljani…. 

    Si tacuisses, philosophus mansisses

  5. Nebitno kaže:

    @Mister No

    Ponavljam:

    Danas se moderni ratovi ne vode oružjem nego informacijama i propagandom.

    Nemojte posle reći da niste upozoreni na vreme.

OSTAVITE KOMENTAR