Kontakt centar 024 počinje sa radom 1.maja

Konkursom Pokrajinskog sekretarijata za lokalnu samoupravu i međuopštinsku saradnju, a vezano za sufinansiranje projekata koji doprinose ujednačavanju stepena razvijenosti jedinica lokalnih samouprava u AP Vojvodini odobrena su sredstva Gradu Subotici u ukupnom iznosu od 1.795.400,00 dinara za opremu i izradu aplikacije rada "Kontakt centra 024".

Slika

"Kontakt centar 024" će raditi u okviru Gradske uprave grada Subotice i u početku će biti ograničen isključivo na rešavanju problema iz oblasti komunalne sfere. Građani će moći podnositi prijave putem telefona, glasovne poruke, sms, e-mail, preko Web sajta Subotica.rs i lično. "Kontakt centar 024" će raditi u redovnom radnom vremenu od 7,30 do 15,00 časova, a posle radnog vremena građani svoje primedbe i poruke do početka dežurstva komunalne policije koji se planira da će početi sa radom 01.07.2011. godine moći će ostavljati putem govorne pošte.
Povratne informacije će građani dobijati u najkraćem mogućem roku bez potrebe ličnog dolaska u Gradsku upravu i ni jedan građanin neće biti uskraćen za informaciju iz komunalne sfere. Sve druge informacije iz nadležnosti rada Gradske uprave građani će dobijati kao i do sada u Uslužnom centru Gradske uprave grada Subotica.

U toku je testiranje, probni rad i obuka lica koja će raditi u "Kontakt centru 024", a početak rada centra je predviđen za 01.05.2011. godine.



KOMENTARI

OSTAVITE KOMENTAR

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 15 + 7 ?
Please leave these two fields as-is: