Koridor 10 – zlatna žila

Strane investicije se koncentrišu uz koridor 10, to je činjenica koja uliva nadu Subotičanima. Kada bira svoje odredište, stranom investitoru smanjeni troškovi transporta znače oko 20 posto. Još je važnija ozbiljna administracija koja može da ponudi čitav “uslužni paket” a važna je i kvalitetna radna snaga.

.

Naprimer Novi Sad trenutno raspolaže sa samo jednom parcelom na koridoru 10 a i ona je pod sudskim sporom. U Subotici su obezbeđene velike površine građevinskog zemljišta u industrijskoj zoni u Malom Bajmoku a sva neophodna dokumentacija se dobija u najkraćem roku u Srbiji.

.

Po ovoj listi, Subotica ima najvecu kolekciju novih investitora. Njihov dolazak je šansa i za preduzetnike iz drugih privrednih grana, da prošire svoje proizvodne delatnosti.

.

Sretna okolnost je i ta što novi pogoni spadaju u tvz belu industriju, gde nema bojazni od zagadjenja.

.

Slika sa Ministarstva za infrastrukturu

Detalji



KOMENTARI

  1. Ekonomist kaže:

    Gradjevinsko, komercijalno zemljiste postoji i uz sam koridor 10, na Palicu (izmedju koridora 10 i Novosadskog puta,tj. zaobilaznog puta) zasto se i ta povrsina ne ponudi stranim investitorima, mislim da je atraktivnija od Malog Bajmoka, jedino sto je u privanom vlasnistvu, a kada bi se realno platila, siguran sam da bi svaki vlasnik zemljista prodao svoje.

  2. Marko kaže:

    Mogla je malo bolja rezolucija slike, tesko se cita. 🙂

  3. Anonimni kaže:

    A sta Beograd i Novi Sad nemaju Metro?

    Elektroremont je malo starija firma.

  4. Ivica kaže:

    Jeste najveći spisak u Subotici, ali vrednost svih investicija zajedno je manja za nekih 30-tak miliona od ovih nekoliko u Inđiji….a još mnoga ili nisu, ili su tek počela sa realizacijom…inače, mislim da je Metro gotovo prepolovio broj zaposlenih…

    U svakom slučaju, samo neka nastave tako….treba barem još duplo ovoliko da bi subotička privreda malo stala na noge….

  5. Ivica kaže:

    :

    A sta Beograd i Novi Sad nemaju Metro?

    Elektroremont je malo starija firma.

    Mislim da je fokus bio na aktuelnim investicijama… barem kad gledam druge gradove, vidim da je tako (pošto dosta pratim i šta se kod drugih dešava)… Metro se BG-u otvorio negde pre 6, a u NS-u negde pre 4 godine… kod nas krajem 2010, pa ga mozda računaju u prošlu godinu… Elektroremont je, čini mi se, najavio, a možda i realizovao ove investicije isto tako, možda pre godinu dana…

  6. f1 kaže:

    opet neka sanjarenja.. MIsmo proracunali.. MIsmo omogucili.. MIsmo srce evrope..MIsmo centar sveta…videcemo za par godina… /-nijesam rodjen kao zaguljeni pesimista.. VIste to ucinili od mene..

  7. ime kaže:

    :

    A sta Beograd i Novi Sad nemaju Metro?

    Elektroremont je malo starija firma.

    Da ali je presla u strano vlasnistvo

  8. Ivica kaže:

    Malo ću se lupiti po stomaku pa odvaliti godinu, ali koliko se sećam, tamo negde 2005/2006. su još to preuzeli Italijani…

  9. Marko kaže:

    Hvala na uvecanim slikama. 🙂

  10. stormwatch kaže:

    Subotica ima takav polozaj da treba da presisa BG i NS (koji su za mene obicne selendre).

  11. DoDo kaže:

     

    stormwatch:

    Subotica ima takav polozaj da treba da presisa BG i NS (koji su za mene obicne selendre).

     

     

    Ovde napišite odgovor…

    Ma nije to do grada,to je do ljudi… 😆

  12. Zoki kaže:

     

    stormwatch:

    Subotica ima takav polozaj da treba da presisa BG i NS (koji su za mene obicne selendre).

     

    Obisne selendre 😀 verovatno nisi dalje mrdnuo od gradske kuce 😀

OSTAVITE KOMENTAR