Manja naknada za reklame

Jedan po jedan lokal u gradu se zatvara. Neki se sele i premeštaju u nadi da će preko puta ili u susednoj ulici, biznis ići bolje i da će kirija biti manja. U svemu tome jedini su na dobitku oni koji preuređuju enterijere, izloge i reklame. Preskupi enterijeri se svakih malo obijaju i prave nanovo.

Da bi olakšali preduzetnicima, gradske vlasti su odlučile da smanje naknadu za isticanje reklame sa 7 000 na 2000 dinara, imajući u vidu i to da reklame moraju biti u skladu sa  novom odlukom o uslovima i načinu postavljanja natpisa poslovnog imena, oglasnih sredstava, zaštitnih i tehničkih uređaja u Gradskom jezgru Subotice i na Paliću .



KOMENTARI

  1. član stranke kaže:

    nema para, nema posla…ko je jos lud da radi za drzavu????

  2. Anonimni kaže:

    Da li ste upoznati sa činjenicom da lokali ispod gradske kuće NE PLAĆAJU naknadu za isticanje reklame dok SVI OSTALI PLAĆAJU I TAJ HARAČ.

  3. Amerikaner kaže:

    Koliko Mekdonalds plaća za onnaj njihov znak  koji je nataknut na  stub za gradsku rasvetu nasred gradskog trga i štrči kao “ đoka“ na svakoj manifestaciji je na svakoj slici u svakom kadru iznad glava učesnika.

    Odbornici, molim vas uvedite posebnu tarifu za takvo eksluzivno mesto za reklamu ili neka ga skinu pa da turamo mi naše oznake i nama treba reklama.

  4. Hanibal Lektor kaže:

    Smanjenje naknade je za svaku pohvalu. Nadam se da biti „U skladu sa  novom odlukom o uslovima i načinu postavljanja natpisa poslovnog imena…“ ne znači bronzana tabla na fasadi ili nešto još skuplje.

OSTAVITE KOMENTAR

48 + = 57

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 3 + 14 ?
Please leave these two fields as-is: