Jedan po jedan lokal u gradu se zatvara. Neki se sele i premeštaju u nadi da će preko puta ili u susednoj ulici, biznis ići bolje i da će kirija biti manja. U svemu tome jedini su na dobitku oni koji preuređuju enterijere, izloge i reklame. Preskupi enterijeri se svakih malo obijaju i prave nanovo.
Da bi olakšali preduzetnicima, gradske vlasti su odlučile da smanje naknadu za isticanje reklame sa 7 000 na 2000 dinara, imajući u vidu i to da reklame moraju biti u skladu sa novom odlukom o uslovima i načinu postavljanja natpisa poslovnog imena, oglasnih sredstava, zaštitnih i tehničkih uređaja u Gradskom jezgru Subotice i na Paliću .
nema para, nema posla…ko je jos lud da radi za drzavu????
Da li ste upoznati sa činjenicom da lokali ispod gradske kuće NE PLAĆAJU naknadu za isticanje reklame dok SVI OSTALI PLAĆAJU I TAJ HARAČ.
Koliko Mekdonalds plaća za onnaj njihov znak koji je nataknut na stub za gradsku rasvetu nasred gradskog trga i štrči kao “ đoka“ na svakoj manifestaciji je na svakoj slici u svakom kadru iznad glava učesnika.
Odbornici, molim vas uvedite posebnu tarifu za takvo eksluzivno mesto za reklamu ili neka ga skinu pa da turamo mi naše oznake i nama treba reklama.
Smanjenje naknade je za svaku pohvalu. Nadam se da biti „U skladu sa novom odlukom o uslovima i načinu postavljanja natpisa poslovnog imena…“ ne znači bronzana tabla na fasadi ili nešto još skuplje.
@Hanibal Lektor
http://www.subotica.rs/pdf/sluzbeni_list/2010/sl_2010_23_sr.pdf