Martić: Sledi nam saobraćajni kolaps u gradu!

Ako je tačna izjava koju je Imre Kern dao medijima, tada građani mogu da očekuju veliki saobraćajni kolaps u gradu. Najava da će se zatvoriti podvožnjak kod benzinske pumpe Mol i Lidla, da bi se izradio novi, bez prethodno urađenih alternativnih saobraćajnica kako bi se adekvatno saobraćaj rasteretio, po nama je jedna nepromišljena odluka koja će naneti dosta štete samom funkcionisanju grada.

Ulica Jovana Mikića kada je podvožnjak neprohodan

Mnogo bolji izbor je da se prvo uradi novi Majšanski most i kvalitetno urade svi  prilazni putevi, zatim reši most kod Kosovske, proširi asfaltni put u Kosovskoj, proširi asfalt u ulici Milutina Uskokovića, proširi asfalt u ulici Jovana  Mikića. Naravno do tada bi se trebao  završiti i podvožnjak kod Pionira kao i u Balkanskoj ulici. Sa tako urađenim alternativnim putevima stvorili bi se uslovi za brži i bezbedniji saobraćaj, alternativni pravci bi mogli da prihvate veći saobraćaj nego što sada mogu. Tek tada bi trebalo krenuti u izvođenje građevinskih radova na izradi podvožnjaka kod Mola i Lidla, saobraćajnice koja je žila kucavica grada Subotice.

Rok za izvođenje radova na izradi podvožnjaka od osam do deset meseci, kako je naglasio Imre Kern, nije realan. Ako imamo u vidu da se radovi odvijaju izuzetno malim intenzitetom, da imamo svakodnevna kašnjenja radova zbog kašnjenja u plaćanju podizvođača od strane kineske kompanije, po saznanjima od samih podizvođača. Kasnilo se mnogo i sa  izradom  podvožnjaka u Balkanskoj ulici.

Da su čelnici iz Gradske kuće mislili o građanima, mogli su zahtevati da se u dinamici izvođenja radova prvo urade neophodni infrastrukturni radovi koji će omogućiti rasterećenje saobraćaja pa tek onda zatvarati saobraćajnicu koja je najopterećenija u gradu.

Grad bi morao zahtevati da se omogući  za saobraćaj bar jedna kolovozna traka u toku izvođenja radova na podvožnjaku.

Interes građana mora biti važniji, ili bar isti, kao i  interes  infrastrukturnog objekta  železnice. Nesporna je važnost železnice i ove pruge koja mora da se završi što pre ali uz jedan drugačiji pristup projektu od strane čelnika Gradske kuće, sve je moglo da se reši i da se uz nesmetano izvođenje radova ne desi saobraćajni kolaps.

Građani ovoj i ovakvoj vlasti nisu prioritet! Jer da jesu, donosioci odluka bi bili odgovorniji prema tim istim građanima.

 

Radenko Martić

Predsednik GrO Dveri Subotica



KOMENTARI

  1. Šajkača kaže:

    Jedina prava opozicija u Gradu,Dveri,Ponoševi i Narodna… ostalo su tapšači režimu iz lokalnih mesnih zajednica za salamu i ajvar,ako dobiju…

  2. Jelenko kaže:

    Ako budemo slušali ove iz Dveri, Soko i brza pruga Subotica – Nopvi sad i Beograd – Budimpešta je pusti sanak selendre zvane Subotica.

  3. Anonimni kaže:

    Sad kada su počeli radovi u subotičkom železničkom čvoru, ono što bi bilo fer prema građanima Subotice, jeste da im se predoči konačni plan po kom će biti izvedeni radovi. Mislim na one objekte koji se tiču grada Subotice. A ne da nam Imre Kern na kašičicu daje informacija o ovom ili onom.
    Sigurno da postoje crteži kako će da izgleda budući podvožnjak, kako će biti rešen prelaz u Kosovskoj, da li će biti podzemni prolaz iz Kertvaroša prema stanici… Gradi se nešto što će nam uticati na život a da se niko nije udostojio da Subotičanima to predstavi na način koji će svakom biti razumljiv.

  4. Arhitekta. kaže:

    @Anonimni

    Možda g. Kern ima dobar (lični?) razlog da niko drugi osim njega i njegovih ne zna kuda će tačno proći pruga. Naprimer, da on (ili neko njemu blizak) kupi parcelu koja se nalazi na trasi. Ja u ovo naravno ne verujem, nego samo onako – razmišljam…

  5. Iboja kaže:

    Labane vrati seeee

  6. zoran kaže:

    Iboja, koja je razlika izmedju Kerna i tog montenegrina sto ga prizivas.Mislim da bi kod ovog drugog rekonstrukcija trajala malo vise od punudjenog.

  7. Subotičanka kaže:

    Prvo i osnovno ako nešto komentarišete vi iz Dveri pročiotajte izjavu Imre Kerna ( iako ga ne mogu svariti iz dna duše) ali gradi se alternativa. A drugo gospodo iz Dveri i ostali da li ste u poslednje 2 godine putovali do novog sada autobusom i preko kuce žilavice oko autobuske stanice, jer ako jeste videli ste da gde god pruga prelazi put sa nadvpžnjakom, nadvožnjak je novi građen, a danas ta saobraćajnica ispod nadvožnjaka izgleda odlično! Zato prvo sagledajmo situaciju i da li nama subotičanima treba brza pruga, DA TREBA NAM a to izuskuje radove, ne zbog SNS-ili SVM već zbog ranije gradnje železničke pruge Mađarska granica Novi Sad i dalje… Tako da narednih 2 godine moramo biti strpljivi…

  8. Baltazar kaže:

    Ovo će se praviti narednih 10 do 15 godina stim kada se uzme u obzir da se nadvožnjak kod pionira radi 4 godine a ukupno ima 5 metara onda mogu misliti kada će ovo biti gotovo eto ko nam vodi ovu malu državu.

  9. Građanin kaže:

    @Subotičanka
    tipičan naprednjački mozak.
    Da li je iko rekao da je protiv izgradnje podvožnjaka?
    Ljudi se bune jer žive u 21. veku i znaju da se takav objekat ne gradi deset meseci i ne blokira se grad već se radi sa minimum ometanja saobraćaja.
    Za one kojima mora da se crta:
    Džaba tri majšanska mosta i tri podvožnjaka kod pionira kada ulice koje tamo vode ne mogu da prime tu frekvenciju saobraćaja. A kad siđeš sa majšanskog u Zmaj jovinu, tamo je i ovako svaki dan čep.

  10. berisha kaže:

    samo se nesto zali te samo vam nesto fali neavalja asfalt nevalja most nevalja grad iidi te bre sa migrantima da vas negledamo vise samo kukate

  11. Feri kaže:

    Berisha samo nemoj ti nikoga da teraš.

  12. Oki kaže:

    Da se ja pitam,
    Napravio bih alternativne prelaze, jednosmerne,
    preko pruge iz pravca Kireške ulice preko J. Mikića u B. Vujića, i u suprotnom pravcu
    Pored „mesšca“ Ivan Sarić u pravcu ka Lidl-u, do Pap Pala!
    Pruga ionako neće biti u radu pa bi sa manjim obilascima ovako bilo privremeno rešenje.
    Ovo bi bilo rešenje za, bicikliste, automobile i gradski autobuski prevoz, sve ostalo bi se upućivalo na dalje obilaznice.
    Ta dva uska koridora od 6 ,7metara ne bi uticala na izgradnju pružnih deonica a građanima bi omogućavalo nesmetano saobraćanje iz jednog dela grada u drugi!!!

  13. Ines Kopunović Petrović kaže:

    A šta će da bude sa pešacima koji svaki jutro od Malog Radanovca do centra grada? Radno vreme od 7:00. Kojim zaobilaznim putem da idu i krenu u 05:00 h da bi na neki način stigli na vreme? Da li neko razmišlja o tome? Sramota.

  14. Ex radnik bolnice kaže:

    @Šajkača
    Ponoš jeste opozicija ali pitaj Čavlina što sedi sa kordinatorom Sns, Popovićem nedeljno na kafi. Mislim da je to stiglo i do generala.Prvo prodao demokrate,pa Polovinu,pa par dana pred izbore Jeremića i Šareta,a sad kuje plan kako da zabije nožu leđa Ponošu.Naravno sve ove stvari je radio za ne male „beneficije“.Čuveni Čavlin 5% iz bolnice.

  15. Sax kaže:

    Imre, poznati lažov

  16. Gaspar kaže:

    Nisam ni za jednu partiju ali razmislite to je dobro i za grad… Unapredjenje… A ne neki dveri ili kako se zovu da nam diktiraju sta da radimo… Kome se ne svida cao… Granica blizu

  17. Anonimni kaže:

    Zaboravljate najvaznije grad sad ima 4 porelaza preko pruge(postoji i peti ali se jako malo koristi,pa ga zato necu ni spominjati)! U planu su 3,prvi kod Pionira koji se trenutno gradi ispod pruge,stari se ukida(videcemo kad bude prva jaca kisa kako ce funkcionisati) ,drugi je podvoznjak na palickom putu, i treci ce biti umesto majsanskog mosta i kosovske ulice ,a prelaz u kosovskoj se zatvara! Znaci umesto 4 imacemo 3. Treba li drugi komentar! Pametnome dosta.
    Usput pitanje za inspekcijske organe poseduju li za ovo gradjevinsku dozvolu i br koji je,jer za prugu Su-B. Vinogradi nisu je imali sve do marta i sve su radili bez dozvole,sto bi narod rekao divlja (nelegalna) gradnja!

  18. Mozakss kaže:

    Dali ste ojusili saobracajni kolaps u novom sadu,koji je bio u delu oko zeleznicke stanice?
    Mnogi nisu,jer da jesu videli bi da grad koji ima 3x veci saobracaj i guzvu,vozaci su strpljivi i cekaju,dok radovi odmicu koji su jos u toku..?naravno,neke stvari sebmogu bolje resiti,ali se mozda ne zeli,ili ne zna,pa dolazi do ovakvih situacija iako smo svi svesni da ovako veliki gradjevinski infrastrukturni radovi traju,i nisu moguci preko noci,a svi bismo voleli da su vec zavrseni..
    Doduse ima i dobru stranu..vise ce biti peske trans,manje auta i manje zagadjenosti,a bolje je i za kondiciju pesaka..

  19. Učitelj kaže:

    @Berisha, sve ti je jedna rečenica, koja nema ni tačke, ni zareza, ni velikog slova.
    Nevalja se piše – ne valja
    Negledamo se piše – ne gledamo
    Žali te se piše – žalite
    Dragi moj, mnogo toga kod tebe NE VALJA!

  20. Građevinac kaže:

    @Subotičanka, ti kažeš radi se alternativa. Da li ti znaš značenje te reči, izgleda ne. Alternativa se ne radi, alternativa je izbor, odluka između nečega. Da li si ti građevinac pa znaš da se radovi ne mogu završiti pre 12 meseci? Ja sam građevinske struke i ne mogu ovako napamet odrediti rok. „Pišeš samo da pišeš „.

  21. Anonimni kaže:

    Suboticani su poznati kao stoka u saobracaju i veoma su nekulturni uvek, tako da mislim da ce ih ovo biti jos gore za njih jos vise ce poludit

  22. L kaže:

    Izmedju ostalog, treba smanjiti broj pesackih prelaza u ulicama Dimitrija Tucovica, Rudic i Strosmajerovoj, a one na coskovima pomeriti za jedno mesto, kako bi bar jedno vozilo moglo da se skloni iz kruznog toka i omoguci prolaz onima iza.
    Jer, vec sada se tuda sporo prolazi, trosi se gorivo u besmislenom cekanju, zagadjuju se vazduh i fasade.

  23. amacak kaže:

    „Izmedju ostalog, treba smanjiti broj pesackih prelaza u ulicama Dimitrija Tucovica, Rudic i Strosmajerovoj“
    jeste problem na kružnim tokovima pogotovo na ulazu u rudić ulicu ali kako misliš da smanjiš broj u dimitrija tucovića i rudić kada ih ima dva, jedan na početku i jedan na kraju ulice? koji bi ukinuo?

  24. Дон kaže:

    @berisha
    Tera nas odavde skupa sa migrantima neko ko se zove Beriša. E, šta ćemo još doživeti.

  25. Quick kaže:

    Izgleda da se je forum prilicno podmladio poslednjih godina i jos ne poznaje sve one „cake i kvake“ jednog naseg lokalnog dripca koji s vremena na vreme kreira novog forumasa, nesto sto pretstavlja svojevrsnu budalu i to onako kako jedna budala zamislja onu drugu budalu. Imali smo na forumu jedno vreme izvesni pseudo-nik po imenu „Safet“ Bio vrlo aktivan na forumu, a onda se je izgubio negde u beskrajima interneta. Danas nas stari poznanik Safet dozivljava reinkarnaciju na forumu kao „Berisha“. I Safet i Berisha su ne samo rodjena braca, nego i jednojajcani blizanci i maju istog duhovnog oca od kojeg su nasledili sve njegove ne samo karakterne nego i intelektuane osobine.

  26. stormwatch kaže:

    „Ako budemo slušali ove iz Dveri, Soko i brza pruga Subotica – Nopvi sad i Beograd – Budimpešta je pusti sanak selendre zvane Subotica.“

    Jelenko, ako ti se u Subotici ne svidja, mozes slobodno da odjebes u vukojebinu iz koje si dosao u grad. Hvala.

  27. Nenad kaže:

    Dveri su u pravu. Bakic gubi grad i ostavlja ruševine.

  28. amacak kaže:

    safet i beriša su verovatno jedna osoba koja voli da troluje, szerintem prilično kvalitetno. da li je trol dripac zavisi od pojedinačnog mišljenja.

  29. Realno kaže:

    U svim metropolama ulaz u zeljeznicku stanicu se obavlja sa jedne (1) strane, to ne bi trebalo da bude prolazna selendra sa mostom od pre 150g. Srusite taj most, uravnajte i odradite put kako treba, a vozovi nek obidju Subaju i dodju i drugog pravca. Inace ce se i dalje stvarati guzve, poplave, kolapsi…Popravite to jednom za svagda.

OSTAVITE KOMENTAR