Metalni ram kao zaštita podvožnjaka

Kada je letos auto-dizalica udarila u podvožnjak kod Pionira, železnički saobraćaj je bio nekoliko sati u prekidu zbog pomeranja pruge.

 

Znalo se i pre da je ovaj podvožnjak u lošem stanju i zreo za potpunu rekonstrukciju, ali do toga očito neće doći u skorije vreme iako je isti deo Koridora 10. U poslednjih mesec dana su radnici obavljali nekakve radove na čišćenju i malterisanju podvožnjaka ali je to sve izgledalo isuviše neozbiljno.

 

Veliki korak ka očuvanju podvožnjak kod Pionira napravljen je poslednjih dana kada je postavljen metalni okvir koji bi trebao da upozori i spreči vozače kamiona ili radnih mašina da udare u podvožnjak.

rampa nadvoznjak



KOMENTARI

  1. Zeljko Koletar kaže:

    Napokon jedan mali korak napred. Ali nedostaje lako uocljiva tabla na horizontalnom delu sipke sa visinom same rampe, odnosno dozvoljenom visinom vozila koja ovuda mogu da prodju.

  2. Double P kaže:

    Zar ne bi trebalo to da bude malo upadljivije? Malo drecavije da mozda kamiondzija primeti? Isto tako bi mogli i most da obeleze sa onim drecavim linijama.

  3. tibor kaže:

    Budalama možeš da obeležiš kako god oćeš ni onda neće primetiti ! Ko je redovan profesionalni vozač taj neće ni sad , a ko je kupio dozvolu………..!

  4. djomla kaže:

     

    Zeljko Koletar:

     

    Napokon jedan mali korak napred. Ali nedostaje lako uocljiva tabla na horizontalnom delu sipke sa visinom same rampe, odnosno dozvoljenom visinom vozila koja ovuda mogu da prodju.

     

     

    Možda stave i to. Trebalo bi…

     

    DoubleP,

     

    Veoma je upadljivo. Više je do fotoaparata. Ko ovaj ram ne primeti tom treba oduzeti vozačku dozvolu i proglasiti ga zdravstveno nedovoljno sposobnim za upravljanje motornim vozilom.

  5. leopold kaže:

    Zaboravili su da je ulica dvosmerna i da kamioni i masine dolaze i iz drugog smera. 

     

  6. komšija kaže:

    Sve bi bilo uredu kada bi kamiondžije i vozači radnih mašina malo gledali i obratili pažnju na saobraćajne znakove. Bilo bi još bolje da se uradi y krak te da se u blizini njega ispostavi tj napravi skladište da teretna vozila da neuzurpiraju grad. Ali sve su to velike insvesticije na koje su odavno profućkane pare, i ovako je Subotica puna motornih vozila te kada se napravi špic u saobraćaju još više koče teretna vozila i radne mašine. Gospodo u 21.veku u svetu uredjenom napravi se analiza saobraćaja u gradu i na osnovu tih parametara se daje koliko će biti brzina, kada teretna vozila nesmeju ići kroz grad, kako se usmeravaju takva vozila na alternativne pravce, semafori koji imaju trepćuću signalizaciju kako bi vozači blago vremeno se zaustavili i da budu isto tako sinhronizovani, da se znakovi nešaraju i neuništavaju od maloletnika navijačkih grupa ili se tako predstavljaju, da se kolovoz asfaltira gde ima rupa ili izbočina… itd . ..itd.  U svakom slučaju dok se ovako adhok radi biće ovako tj nema nam napretka i boljitka.

  7. Petar.SU kaže:

    Bolje da su te svetlece semafore stavili na podvoznjak. Ali Srbija ne bi bila Srbija kad se nebi nesto zakomplikovalo.

  8. vlado kaže:

     

    tibor: Budalama možeš da obeležiš kako god oćeš ni onda neće primetiti ! Ko je redovan profesionalni vozač taj neće ni sad , a ko je kupio dozvolu………..!

    Znam iskusne kamiondzije koji su ovde zakacili most jer su navikli da idu autom ovim putem. Trebao bi ceo most da bude drecav. Pametno je sto je ovo uradjeno. Puno kamiona ide ovde zbog carinskog skladista i par fabrika.

  9. Kertvaros kaže:

    Ovde je opet neko nesto video ali ocito nije shvatio. U starim Evropskim gradovima gde se jos moze naci podvoznjaka ispod 4metra visine, postavljaju se gvozdeni ramovi kao opomena vozacima. Dakle to lici kao ovaj u Subotici na fudbalsku kapiju, a ispod precke visi slobodno jos jedna precka na lancu. Slobodnoviseca precka je postavljena tacno na odgovarajucu visinu i kada vozac kamiona udari u nju ona se samo zaljulja na lancu, ali je udar dovoljno snazan i glasan da probudi vozaca. Steta koja nastaje na vozilu je skoro minimalna i nje vredna pomena. U principu dogadja se nesto slicno kao kada vozac kamiona zakaci grane drvoreda. Sam most ostaje intaktan, kamion takodje i saobracaj moze da se nastavi kao da nista nije bilo

  10. Аутопревозник kaže:

    @Kertvaros  Не може да се настави као да ништа ниеј било, јер тај шлепер мора да се окрене… али у сваком случају је вероватно најбоље решење. 🙂

  11. nekoime kaže:

    vrlo pametna stvar!

    svaka cast i treba ispred svakog nadvoznjaka/podvoznjaka/nadputnjaka/kakovecgazvali staviti, bolje da sleper natrci na metalni okvir i tu se zaustavi,nego da unisti gore navedenu prevodnicu

  12. kojot kaže:

    Investicija godine.Jel za ovu kapitalnu investiciju biio raspisan tender?

  13. Ivan kaže:

    Ovo je ono o čemu Dačić Ivica priča? Velika investicija je počela!!!!

  14. Crni kaže:

    Lepo lepo,nesto se secam da je tako nesto bilo napravljeno na ulasaku u Budimpestu a i sada tamo stoji pa je vozac autobusa na sprat sa nasim tablicama udario i pokosio pola gornjeg reda sedista sa ljudima….Ja mislim da bi adekvatna signalizacija sa svih strana i updateovanje GPS karti zemlje Srbije puno vise znacilo od ovog komada gvozdja.A ako  slucajno i zaluta pokoji sa teretnim vozilom ima li tamo mesta dovoljno za okretanje ili ce biti rusenja ograda i oranja travnjaka?

    Ludima je milo pametnom stid…

  15. freelancer kaže:

     

    Crni:

    Ja mislim da bi adekvatna signalizacija sa svih strana i updateovanje GPS karti zemlje Srbije puno vise znacilo od ovog komada gvozdja.

     

    Bingo! Svedok sam slučaja sa tegljačem i cisternom firme NeedLoyd Road Cargo u Adi… Lik "čita" kartu, nigde signalizacije i uputi se ka Tisi. "Ima" most. Da, ali ne na mestu nekadašnje skele. I ne lezi vraže, sa sve svojih 42 tone (bruto) zaleteo se i skoro na vrhu nasipa ukapirao da mosta NEMA. Zaustavio se, ali za… mrc. Lik, Holandjanin, Alfons Van Geest, izašao i 'LADNO smotao džiont uz "fuckin' Serbia…"

  16. ASD kaže:

    TO JE NADVOZNJAK KOJIM CE VOZOVI ICI PREKO 200KM/H ENO NAJAVILI KINEZI HAHAH

  17. tomke kaže:

    Dace Bog , bice uskoro reseno i ovo. Jeste da se mnogo stvari desi pa tek onda leci, ali bolje ikada nego nikada. Nadam se kao covek i kao Suboticanin, da ce uskoro biti i ovaj problem resen na najbolji moguci nacin. Je vazno je zbog bezbednosti svih koji prolaze i po mostu i ispod istoga.

  18. filmadzija kaže:

    Metalni ram je odradio posao. Bas danas, negde oko 20h sleper je udario u njega. Nije isao velikom brzinom, pa se na vreme zaustavio. Otpala je ta jedna viseca metalna preckica i prikolica slepera malo ostecena. Sve u svemu nista strasno, u odnosu na ono sto se moglo desiti.

  19. Nema ga više kaže:

    Ram je potpuno uklonjen, ostala su samo betonska postolja sa obe strane puta …

OSTAVITE KOMENTAR

+ 36 = 45

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 14 + 3 ?
Please leave these two fields as-is: