Mihajlovićeva: Nastavak gradnje Ipsilon kraka Koridora 10

Vlada Srbije i preduzeće Vojput potpisali su ugovor za nastavak gradnje Ipsilon kraka Koridora 10 kod Subotice.

Y-krak-Cantavirski-put-01

Ugovor je u ime vlade potpisala potpredsednica Zorana Mihajlović, poručujući da će ova vlada posle mnogo godina završiti i taj projekat.

Ugovor je vredan 123,5 miliona dinara i obuhvata nastavak gradnje Ipsilon kraka na prvoj deonici u dužini od jednog kilometra.

Potpisani ugovor obuhvata radove na izgradnji leve trake autoputa granični prelaz Kelebija – petlja “Subotica Jug” na deonici od kružne raskrsnice na ukrštanju sa Bikovačkim putem do petlje Subotica Jug.

Radovi će početi odmah, a rok za radove je 100 dana.

Takođe, ugovor obuhvata i izradu projektno tehničke dokumentacije za levu traku autoputa na deonici GP Kelebija – petlja “Subotica Jug”. Predviđena je i izgradnja kružnog toka na raskrsnici sa Bikovačkim putem.

“Ipsilon krak je deo Koridora koji je takođe ostao u zapećku u prethodnih desetak godina, mi smo zatekli ne samo ovaj krak nego i mnoge saobaćajnice koje su počete da se rade, pa nisu završene. U Ipsilon krak je uložen deo novac, ali nije urađena druga strana pa nije mogao da se koristi”, rekla je Mihajlović Tanjugu posle potpisivanja ugovora.

Ona je istakla da je Ministarstvo građevinarstva zajedno sa vladom našlo način da iz budžeta tog mistarstva obezbedi novac.

“Imali smo javni poziv i komplentnu tendersku proceduru i ova kompanija je dobila posao. Izdvojili smo ukupno 150 milona dinara i očekujemo da se sve uradi u roku i kvalitetno. Da bi se sve završilo potrebno je još dve milijarde dinara i mi ćemo kroz budžet za 2017. i 2018. taj novac obezbediti. Vlada je dovoljno finanijski stabilna da može da završava projekte”, naglasila je Mihajlović.

Ipsilon krak je dug 23,6 kilometara i obuhvata obilaznicu oko Subotice koja treba da poveže granični prelaze Horgoš i Kelebiju.

Horgoš se već nalazi na Koridoru 10, a sa izgradnjom Ipsilon kraka će i prelaz Kelebija biti povezana sa tim koridorom.

Direktor Vojputa Duško Dražić rekao je da će radovi početi već danas i da će sve biti završeno u predviđenom roku od 100 dana.

“Očekujemo da će delimično moći da se pušta ta deonica već ove godine. Ubrzano će se raditi u narednih mesec dana, koiko vemenski uslovi budu dozvoljavali, a sve će biti završeno na proleće”, naveo je Dražić.

Izgradnja Ipsilon kraka je započeta još 1990. godine. Za 26 godina izgrađeno je oko polovine, ili oko 11 kilometara.

U više navrata realizovani su određeni delovi tog projekta, ali nijedna deonica tog puta nije predata u upotrebu.

 

Tanjug

 



KOMENTARI

  1. kaktusz kaže:

    U dužini od jednog kilometra.

    Možda i održe reč, ali duže od toga ne.

  2. Djuka kaže:

    “Ugovor je vredan 123,5 miliona dinara i obuhvata nastavak gradnje Ipsilon kraka na prvoj deonici u dužini OD JEDNOG (1, one, uno, egy) KILOMETRA.”
    “Radovi će početi odmah, a rok za radove je 100 dana”. (brzina gradnje=10m/dan)
    “Direktor Vojputa Duško Dražić rekao je da će radovi početi već danas i da će sve biti završeno u predviđenom roku od 100 dana.”

    Bravo Kraljevi, nema dalje!!!

  3. roksi kaže:

    1 km… a možda da batalite tu celu priču…

  4. Lajčo kaže:

    Baš kao što ispod naslova “Početak izgradnje brze pruge Budimpešta – Beograd” stoji vest da će polovinom sledeće godine početi rekonstrukcija pruge od Beograda do Pazove sa rokom od 36 meseci.

  5. adkersu kaže:

    1 (jedan) kilometar za sto dana – tim tempon preostalih 11,6 km biće izgrađeno za 1160 dana odnosno za tri godine i dva meseca, taman pred nove izbore.Napredno.

  6. pepi kaže:

    Sramota 1km za sto dana ovo smo mi !!!

  7. đirardeli kaže:

    Olivere Duliću,vrati se kad te lepo molimo…….

  8. Vec vidjeno kaže:

    I taj 1 km ce svecano da otvori Vucic, sa LIVE prenosom na bar 6 nacionalnih televizija, vozeci se u sleperu, bageru, na mopedu ili izvodeci neki drugi cirkus.
    A 10 hiljada ljudi ce doci iz cele Srbije da tapsu i masu velikom vodji.
    Poznat nam je taj scenario…

  9. Safet kaže:

    Samo nek se gradi samo napredno!!!

  10. dejan kaže:

    ako smem da dodam , putevi u gardu sobracaj u gradu semafori u gradu su uzasni !neki semafori rade 5 sekundi ,kolone su dugacke , ULICE SU UZKE !ULICE NEKE SU NAPRAVLJENE ZA FICE I PEGLICE ,TAKVIH AUTA VISE NEMA , u neki ulicama nema sanse da prodje 2 auta jedan pored drugog da ne slome retrovizore , UZAS

  11. Mikileski kaže:

    Jel moze neko da kaze koji je to zapravo deo? Ide mi na pi*kín živaca ovo copy/paste novinarstvo. Jel to deo od same petlje do raskrsnice sa bikovackim putem? Ako jeste to ne treba da se gradi a niti ima 1 kilometar to svako zna ko je tuda išao bar jednom na divlje

OSTAVITE KOMENTAR

1 + 3 =