Montiranje novih stajališta

Počeli su radovi na montaži novih autobuskih stajališta na ukupno 10 lokacija u gradu, a paralelno su počeli radovi i na onim stajalištima gde je predviđeno montiranje staničnih displeja. U narednih dva meseca će biti montirano ukupno 26 displeja na lokacijma u gradu i na Paliću.

 

Detaljnije pročitajte na:

Nova autobuska stajališta u gradu

Autobuska stajališta dobijaju i displeje

 

Nakon radova na zelenom pojasu, u ulici Đure Đaković je na dve lokacije počelo uklanjanje starih tabli sa redom vožnje.

Jedno od najprometnijih ali i najbolje uređenih stajališta u gradu, ono kod Nove opštine, će dobiti i novo stajalište i displej.

Postavljanje stajališta na Segedinskom putu kod Birografike



KOMENTARI

  1. Mr IKS kaže:

    Izvinite,ali na pratecim fotografijama,vidim samo DEMONTAZU-RUSENJE!
    O novim stajalistima -ni traga !?
    Izgleda da, bolest, zvana “Suboticko pozoriste”prerasta u epidemiju.

  2. Slepac kaže:

    Mr IKS, nemoj biti glup.

    Tastatura trpi sve a glupost je bezgranicna.

  3. Rade kaže:

    @Mr IKS ne vidis poslednju fotografiju?

  4. Mr IKS kaže:

    hmmm,ha,ha,ha….
    al su se uzpandrcali ovi debelogusci,sa budzetskih stolica,
    sto za radno vreme surfuju po internetu.
    Ja putujem,Gospodo,svako jutro,na liniji 16.Sva su stajalista jos
    prije nedelju dana demontirana.Iz ono malo betoniranih postolja,
    sto je ostalo od stajalista,strce kojekakvi kablovi,pankljike upozorenja,
    itd.Zato Budzetski surferi,vi prosetajte svoja dupeta,i UZIVAJTE u svojim
    epohalnim invesicijama,ovog napacenog grada. 

  5. JimmyQ kaže:

    Sviđao bi mi se ovaj tekst da je naslov “Montiranje novih stajališta i novi zakon o sankcionisanju vandalizma” 🙂 Ovako me boli stomak kad pomislim na šta će to da liči za mesec dana….Inače, svaka čast, samo napred s ovakvim stvarima, ali brate, daj kameru i odgovarajuće kazne po džepu jer se ovako samo vrtimo u krug…

  6. subusplusminus kaže:

    Baš sam zbog ove zadnje fotografije poprilično začuđen. To je stajalište, koje često koristim. To što su za postavljanje stajališta uzeli deo trotoara u celoj širini bi bilo smešno, ali nije. Svaka čast projektantu ko je ovo ovako predvideo i još veća čast onome, ko potpiše upotrebnu dozvolu za ovako nešto. Sad će neki reći, kako se ne radujem i kako je ovo dobro. Jeste, dobro je, ali pošto nema na svakom mestu autobuskih stajališta istih uslova za postavljanje ovih ni ja ne znam čega, projektanti (ako su to tako predvideli projektanti a ne neki priučeni metlari) su trebali na ovakvim mestima naći drugo rešenje, drugačiju konstrukciju. Na žalost nema te pameti na ovim prostorima. Često ujutru vidim da je čekanje autobusa još faza buđenja većine na stajalištu, kao i onih koji biciklama voze na posao. Biće još ovde intresantnih susreta ove dve grupacije.

  7. Lansky kaže:

    Nadstrešnica na stanici kod Opštine. Pokriveni prostor je prilično manji od onog koji su pokrivale “pečurke”.


     

  8. Kertvaros kaže:

    Skoro tacno u metar na istom tom mestu gde je ova nastresnica vis-a-vis od zatvora, bila je jos u ono staro tramvajsko vreme izgradjena cekaonica uglavnom od staklenih cigala i vrlo svetla. Otprilike 2/3 objekta su sluzile kao cekaonica sa klupama za sedenje a ostalo je bio jedan masivno zidan kiosk odnosno trafika. Nakon izgradnje novog mosta, prosiruje se Palicki put i morali su je srusiti. Bila je solidna i dobro je sluzila svojoj nameni. Nadam se da ce i ova nova biti barem sa tri strane zatvorena, jer ovako kako izgleda na slici ne sluzi apsolutno nicemu.

  9. stormwatch kaže:

    Ovo kod nove opstine sto je postavljeno ima dve falinke….no znajuci subotica-trans oni su sigurno mislili na sve… Prvo, ova nova stanica je mala, malecka, malena. Sto ce reci da su-trans na ovom mestu planira rapidno i masivno povecanje broja polazaka na svoju stetu makar i “sjekire padale” jer tokom kisnih, sneznih i suncevih dana nece dozvoliti vecini korisnika svojih usluga da kisnu, sneze se i suncaju se, pretpostavljam da je 3. pojacana na svakih 15 min, 6. na svakih 10 a 16. na svakih 7-8 minuta u spicu. Drugo, u prilog povecanja frekvencije saobracaja gradskog prevoznika govori i to sto se na osnovu slika vidi da da stanica novopostavljena ima sve odlike lupe, jer sunce koje udje sa jedne strane na tu plastiku, izlazi sa druge multiplikovanim i zaslepljujucim talasima energije koji ne mogu da se izdrze vise od 2-3 minuta pa se i logicno pretpostavlja da je ovo resenje koja se koriste za visokofrekventne linije.   

OSTAVITE KOMENTAR