Radovi na Y kraku su se tokom prošle nedelje intenzivnije vodili na delu kod Čantavirskog puta, gde su vršeni zemljani radovi na pripremi terena za izgradnju nadvožnjaka preko tog puta.
Za potrebe nadvožnjaka preko Čantavirskog puta je podignut nasip još pre desetak godina, ali je on takav služio isključivo samo za uzgajanje korova. Sada, se zemlja kraj puta ravna kako bi se omogućilo pobijanje šipova za novi nadvožnjak.
I ovaj nadvožnjak seče veliki broj električnih vodova, što se može videti i po gornjoj i po donjoj slici.
Dalje, na putu prema Tavaknutu, podignut je nadvožnjak preko tog puta.
Sledi podizanje nasipa za potrebe nadvožnjaka.
Ovim tempom bice zavrsen Y krak do 2015. do kad je i deadline po ugovoru sa svetskom bankom za kompletan koridor X od madjarske do bugarske/makedonske granice.
Nisu stavili metar asfalta a ocekuju da urade do oktobra sve!
Realno,da je kompletna mehanizacija na gradilistu,dovoljno radnika i rad u tri smene ova deonica u punom profilu auto puta se moze izgradit za 6 meseci.
Sto je najbitnije polovina ukupne duzine deonice od 28 km od Kelebije do E – 75 je vec pod asfaltom tako da njima ostaje nekih 14 km da urade , odnosno da stave asfalt .Izgleda da nisu ni ustanju toliko da urade o_0
Da li neko ima informacije kakva konekcija je u planu kod GP Kelebija na Y krak? U nivou ili planiraju denivelaciju upotrebom nadvoznjaka? Cini se krajnje logicno da obilaznica treba da bude glavna magistrala sve do drzavne granice a da sadasnji kelebijski put postane sporedan kolovoz koji se prikljucuje denivelacijom kod Eko pumpe.