U toku je postavljanje trećeg asfaltnog sloja na Severnom kraku koridora 10. Na trasi Koridora 10 od Horgoša do Novog Sada, na 47 km od Subotice prema Novom Sadu preduzeće Planum postavlja drugi sloj asfalta. Od 13 km prema Novom Sadu nastavlja se izrada završnog, trećeg sloja asfalta. U toku su i betonski radovi na naplatnoj rampi koja se nalazi na 7 km, a nastaviće se sa elektroradovima kako bi se postavila rasveta na ovoj naplatnoj rampi. – Takođe, tamo gde je prethodno urađen završni sloj asfalta ovih dana vrše se pripreme za postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije, obavlja se humuniziranje i uređenje putnog pojasa, postavljanje zaštitnih ograda, odvodnih kanala i drugi radovi. Pravovremena isporuka bitumena omogućava da se dnevno asfaltira oko 2 km trase pune širine završnim slojem asfalta, a ugrađuje se više od 2 hiljade tona asfalta dnevno. Tri sloja asfalta su postavljena na preko 15 km, a dva sloja asfalta na preko 60 km trase (stanje radova na današnji dan). Izgradnja nadvožnjaka i mostova je takođe u završnoj fazi duž cele trase.
– Što se tiče Ipsilon kraka, održavanje javnog tendera za izmeštanje domaćih dalekovoda je zakazano za 30. jun, a procedure će se obavljati po propisima domaćeg zakonodavstva. Iako je ugovoreni rok za završetak radova na deonici Horgoš-N.Sad 20. jul u ovom trenutku ozbiljno ugrožen usled štrajkova poljoprivrednika u prethodnom periodu i blokada radova na gradilištima koridora 10 od strane pojedinih građevinskih preduzeća, što je u jednom trenutku znatno usporilo dopremu materijala. Još uvek verujemo da je ovaj rok moguće ostvariti. – kaže za GradSuboticu Sanja Stavrić.
– Nastojimo da poslove organizujemo tako da ovakva događanja ostave što minimalnije posledice na dinamiku radova na Koridoru i na ugovorima utvrđene rokove. Nadamo se da će ostali članovi konzorcijuma pojačanim angažovanjem uspeti da održe dinamiku izgradnje i završiti ugovorene poslove u predviđenom roku- rekla je za GradSuboticu pr Koridora 10, Sanja Stavrić.
Most kod Vrbasa nije ni blizu zavrsen pa ce tako deonica u potpunosti biti gotova za mninimum pola godine. Ona može biti pustena bez tog i još nekoliko delova ali sasvim sigurno neće biti završena u celosti.
Navoditi da je štrajk poljoprivrednika od par dana razlog kašnjenja je van svake pameti.
Kada zavrse novu traku, komotno mogu da krenu sa opravkom stare. Toliko zakrpa nema nijedan lokalni put.