U pregledu planiranih kapitalnih izdataka za Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, u predloženom budžetu za 2021. planirano je ukupno 126,3 milijardi dinara za 49 projekata.
Tako je za projekat mađarsko-srpske železnice u 2021. godinu predviđeno 40,5 milijardi dinara – prenosi Tanjug.
Zanimljivo da je u budžetu planiran i projekat vađenja potonule nemačke flote iz Dunava, potopljene tokom Drugog svetskog rata.
Za izgradnju auto-puta Beograd – Sarajevo planirano je 4,5 milijardi dinara, a za izgradnju auto-puta Niš – Merdare, deonica Niš – Pločnik, 1,1 milijarda dinara.
Među planiranim projektima je i izgradnja auto-puta deonica Preljine – Požega za šta je u narednoj godini namenjeno 10,5 milijardi dinara, a za deonicu auto-puta Pojate – Preljina 15 milijardi dinara.
Za izgradnju saobraćajnice Ruma – Šabac – Loznica predviđeno je 8,5 milijardi dinara, za brzu saobraćajnicu Novi Sad – Ruma 2,6 milijardi dinara, a za izgradnju brze saobraćajnice Iverak – Lajkovac 4,72 milijardi dinara.
Za izgradnju obilaznice oko Beograda deonica most preko Save kod Ostružnice – Bubanj potok predviđeno je 6,3 milijardi dinara, a za izgradnju novog mosta preko Save u Beogradu 1,03 milijardi dinara.
Za izgradnju železničke infrastrukture i nabavku dizel motornih vozova predviđeno je 7,87 milijardi dinara, a za realizaciju projekata železničke infrastrukture 3,2 milijardi dinara.
Među planiranim projektima su i izgradnja novih i proširenje postojećih luka, pa je tako za proširenje kapaciteta Luke Smederevo predviđeno 4,49 milijardi dinara, a Luke Sremska Mitrovica 2,15 milijardi dinara, dok je za izgradnju nove luke u Beogradu predviđeno 108 miliona dinara, prenosi Tanjug.
Boli nas k…., 100 godina pravite prugu
Za koliko vremena je Tito napravio sve pruge u bivsoj jugi??? Molim sns-OVCE da mi pojasne??!
@ Gligorije , Tito je napravio sve pruge u bivšoj jugi…Ha ,ha ,ha nasledio od Austrougarske i Austrijskog carstva koje je obnovio uz pomoć zarobljenih nemačkih vojnika i inžinjera nakon WW 2. A ONO ŠTO JE MIMO TOGA GRAĐENO NIJE GRADIO TITO VEĆ SILOM STVORENE RADNE AKCIJE I LIKOVI POPUT ALIJE SIROTANOVIĆA…Titov režim pre raspada mnoge tih pruga je ukinuo ,a metalne delove sa kompletnom infrastrukturom protrgovao ili uništio. Sve što je uništeno možemo zahvaliti komunističkom režimu i njegovim ‘drugovima’ .
Gde je subotički tramvaj sa infrastrukturom ? ( prometovao od 1800 do 1973 ) godine. O tramvaju u Novom Sadu više ne govori niko ,kao da i nije postojalo ,alije bilo i prometovao od centra grada do željezničke stanice) Za vreme čije vladavine u Subotici uništeno ? Ko je onda bio 1997 gradonačelnik grada Subotice…???
planiran i projekat vađenja potonule nemačke flote iz Dunava, potopljene tokom Drugog svetskog rata.
OVO ĆE BITI SUPER POSAO AKO URADE. ŽELJEZARA SMEDEREVO IMAĆE SIROVINE ZA BAR 10GODINA. KADA ĆE POČETI ENGLEZI I FRANCUZI DA VADE ONU OGROMNU KOLIČINU ORUŽJA IZ LA MANŠA. UŠTEDELI BI GOMILU RUDE I DOBILI JEFTINU SIROVINU. POSEBNO BI UŠTEDELI NA EL, ENERGIJI I VODI. Ing- INFORMIŠI SE ,RAZMISLI PA PIŠI.
Ko ne zeli napredak nek pusi.
Tito on je sve zajebo ko ga hvali
B.i da zuti dusmani crknu od muke.
Volim kad se jave ovakvi antikomunisti. Čisto da se pokažu kako su kulturni i obrazovani. Sve sama inteligencija 🙂
Komentari su kako bi rekli : ‘sedi jedan’ .Naime očito da mnogi žele živeti u neznanju pa očekuju da novi svetski poredak koji se stvara biti će im meka…Ali neće jer oteti resursi iz 1945 su davno potrošeni-kako vam je već rekao Vučić : ‘ ćup je prazan’…Zlato je već odavno otišlo preko grane.