Nastavlja se rekonstrukcija i rehabilitacija ulica u Subotici. Grad Subotica je budžetom za 2019. godinu za ovaj posao predvideo 105 miliona dinara.
U prvih deset meseci ove godine u Subotici je obnovljeno oko 4,5 kilometara ulica i 5 kilometara trotoara. Radi se na nekoliko lokacija, a jedna od njih je i ulica Braće Majer, u kojoj će ceo potez od Radijalca do Kelebijskog puta u dužini od 660 metara biti presvučen novim, habajućim slojem debljine 5 centimetara.
“Videli ste da smo krenuli sa proširenjima kolovoza još prošle godine, da bi protočnost saobraćaja bila bolja i da bi se vozila lakše mimoilazila. Već sledeće nedelje nastavljamo sa tim proširenjima kolovoza. U ulici Matije Gupca, dakle od Kumičićeve do Blaška Rajića u dužini od oko 500 metara takođe ćemo proširiti kolovoz sa 4 na 5 metara, kao i Palmotićevu ulicu”, objašnjava Predrag Radivojević, direktor Javnog preduzeća za upravljanje putevima, urbanističko planiranje i stanovanje.
Paralelno sa ovim poslovima nastavlja se radovi na rekonstrukciji i dogradnji ulice Maksima Gorkog u centru Subotice.
Nakon ovih radova i proširenja kolovoza trakama za “leva” skretanja, ubrzaće se protok vozila i značajno smanjiti gužve na jednoj od najfrekventnijih saobraćajnica u Subotici. Radovi bi trebali da se završe do kraja godine.
“Znate da smo tamo naišli na velike problem što se tiče podzemnih instalacija. Podsetiću vas da tamo prolaze magistralni vodovi EPS-a, magistralni vodovi Telekoma i zato se radi pažljivo da se svi ti vodovi ne oštete. Rok je 25.decembar i nadamo se i nadzor i svi radimo na tome da to bude završeno u tom roku”, dodaje Radivojević.
Grad Subotica je putem konkursa Uprave za kapitalna ulaganja za ovu značajnu investiciju obezbedila sredstva u visini od 73,1 miliona dinara.
RTV
Kada će na red doći Koparska svaki dan sve i vece rupe
Šminkanje traje od početka vladavine komunista. Od govana pita ne biva.
Mogli bi malo raditi i na cordackom putu koji je u katastrofalnom stanju!!! Em usko em krater na krateru!!!
Bračku asfaltirajte.
Ne znam ja kako se zove to što (ne)rade ali normalnu sređenu ulicu ne možeš naći u Subotici. Ko da je vreme posle trećeg svetskog rata. Samo što smo navikli na ovu bedu pa više i ne primećujemo.
Jako sam razocarana…jer dzaba sam trazila,Mohacku ulicu,nisam nasla!!!Jos gospodin ACA,koji je,citiram”DOK SAM JA TU,TO NECE BITI NAPRAVLJENO!!!”Nazalost putevi su nam se razisli,vise ne spadam u M.Z.Pescara…Ali bome nase kuverte…pokojnog supruga i mojeg,bili su tanji koliko smo dali za samodoprinos,za ovu divnu M.Z.-cu…Radi se o Mohackoj ulici,i to od 83-do 77,koji bi bio asfaltirano od Rolana Romena povezano paralelno,sa OBDANISTEM…SKOLOM…AMBULANTOM…APOTEKOM…!!!DA li od ovoga ima vaznije???…Da li moze,ili vec je niko i nista…da izjavi meni u lice,koja sam ugrozena!!!da nece moci ove noci!!!Zelim da se ovo JAVNO objavi,i podelite da se zna da neko misli na vas!!!
Istina…
Sta kazes na celih 20 komentatora na ovom portalu?
Z.klara@
Nezaboravi I prvi deo Mohacke ista prica.Kao I Cede Zice I Gala Lasla.To su ti opozicioni delovi Pescare.Cin Se ponizimo bice asvalta.
A, AVALSKA!!!
Jako pohvalno da ste odmah u naslovu priznali šta se zaista radi – šminkanje – što je daleko od rekonstrikcije. S obzirom na iskustva rekonstruisane ulice obično izdrže godinu-dve pa onda opet iz početka sledi krpljenje. NIsam najbolje shvatio iz teksta ali ako sam dobro razumeo imamo budžet od 105 miiliona za ceo grad a budžet od 73,1 miliona samo za dve raskrsnice – tu neke razmere nisu baš u redu.
Ivangradska ulica, takodjee uska a kad pokusas da se sklonis sa puta onda od velikih rupa skoro tocak odvalis.
Čordaški put odnosno druga polovina Jovana Mikića da se proširi i presvuče kamioni damperi najveći što postoje non stot drobe asfalt godinama svaki dan vuku pesak.
Ajde i da prihvatim ovo u tekstu i kažem bravo a ne kažem jer ima mnogo “protiv” a mene stvarno zanima ovo “krpljenje”sa praistorijskom mašinom ,neadekvatnom smesom i fušerajem neviđenim ! Navodno privatnik! Sa traktorom i par fizičkih radnika ,lopatama i krpi rupe!? Smešno! Žalosno i neviđeno pride a o finansijama i krajnjem rezultatu i da ne govorim!
Bunjevačka i tako do buvljaka..iskopani šančevi a gde je biciklistička? Gde je biciklistička na putu ka Bunariću pa sve do tamo izlaza za autoput? Šta ti ljudi ne plaćaju poreze,…kuća do kuće i da ne nabrajam..a moram ipak katastrofalni deo ispred mlina kod bolnice ….trotoari…ma koji treći sv.rat,grad nam je u fazi raspadanja !
Sve se raspada a zgrade sve niču i niču,upravu su ljudi prigradskim naseljima i periferiji nema ništa,a i kako će kad mi imamo pun kufer projekata a nijedan nismo završili,a privatnici grade li grade padaju liftovi i celi spratovi,ruse se lepe stare kuće,a na ulasku u grad piše secesijska arhitektura.Ne serite više ko boga vas molim…..Pukli smo ko zvecka bre
A što se ne sredi Senćanski put, sa obe strane su stare kuće , moglo bi se tu izgraditi jedan bulevar koji vodi u najuži centar. Tada bi grad i ličio na grad, postoji tu i put sa 4 trake, bilo bi uslova da se tu izgradi baš nešto lepo. Ili se možda sadašnje stanje jako dopada urbanistima? Na šta to liči?
A partizanskih baza kod kruznog toka prema majsanskom putu ? A da ne pricam u blizini tog dela koliko neasfaltiranih ulica i sama mihalja servoa koliko rupa. Bitno da nam je drzava digitalizovana a to sto se osecamo kao da nije 21. vek, zbog uslova u kojima zivimo. To nikom nista.
@Ivana mislis na onaj deo Pedesetprve divizije izmedju kruznog toka na Majsanskom putu i Milutina Uskokovica ? Taj deo je u katastrofalnom stanju, kruni se ivica kolovoza, pored su duboki krateri. Treba sto pre prosiriti taj deo, kao i ulicu Milutina Uskokovica
Lepo! Ali kad ce doc vreme za Skadarlijsku ulicu da se napravi????