Nova ambalaža hleba

Kompanija DON DON, koja je od 2011. godine zakupila Fidelinku, proizvodni pogon sa tradicijom dugom više od 50 godina, uvodi na tržište novu ambalažu za dnevno sveži hleb na kojoj se pored loga “Tvojih 5 minuta” nalazi i logo “Fidelinka pekare”.

 

“Potrošači koji već mnogo godina, možemo slobodno reći i generacijama, kupuju dnevni hleb koji proizvodi Fidelinka, sigurno će lako prepoznati hleb “Tvojih 5 minuta” u novoj ambalaži, koja jasno nosi obeležje subotičke pekare i ovog poznatog brenda, sa istaknutim oznakama za kvalitet i 5 benefita za potrošače. Verni kupci će sigurno biti zadovoljni, jer je dnevno svež hleb “Tvojih 5 minuta” potpuno istog kvaliteta, proizvodi se po tradicionalnoj recepturi pekare koja ima višedecenijsko iskustvo, na savremen način, uz poštovanje najviših standarda u proizvodnji hrane ISO 9001 I HACCP”, izjavio je Nenad Đorđević, direktor marketinga komanije DON DON, i naglasio da je Fidelinka od preuzimanja DON DON-a, koji je uložio sredstva u osavremenjivanje mašina za proizvodnju, postigla značajno povećanje prodaje. “Sve pekare koje posluju u sastavu DON DON-a beleže povećanu prodaju i još bolju saradnju sa maloprodajnim lancima i malim radnjama u gradu i okolini,“ naglasio je Đorđević.

 

Nova ambalaža jasno razlikuje sve kategorije hleba “Tvojih 5 minuta”. Za svaku kategoriju definisana je druga boja, koja asocira na posebnost, sastav ili način pravljenje proizvoda. Posebno je važno napomenuti da na svakom pakovanju postoji istaknut pečat kvaliteta hleba i 5 benefita koji svaki proizvod nudi potrošačima i gde je na prvi pogled jasno šta je specifičnost i najveća korist za kupce, kao i tabela sa nutritivnim vrednostima.

 

Dnevno sveži hleb u novoj ambalaži sa logom “Tvojih 5 minuta“ i pekare Fidelinka u prodavnicama je već od 11. januara.

 

O kompaniji

 

Jedan od najvećih proizvođača hleba u Srbiji i regionu, kompanija, DONDON Srbija posluje u okviru grupacije DON DON sa sedištem u Sloveniji. Na tržištu Srbije kompanija je prisutna od 2008. godine.

 

Kompanije posluje po najvišim svetskim standardima u pekarskoj industriji: HACCP, ISO 9001. Zahvaljujući integrisanom sistemu standarda kvaliteta, svi procesi u kompaniji su u funkciji kvaliteta proizvoda i produktivnosti poslovanja. Ukupni dnevni proizvodni kapaciteti kompanije su više od 200.000 vekni svežeg hleba, a smrznuti program ima najveće proizvodne i skladišne kapacitete na Balkanu. U okviru kompanije DONDON posluje 7 proizvodnih pogona: pre svega pekare sa tradicijiom dugom preko 50 godina, kao što su Fidelinka pekara, Kikindska pekara, Žitoprodukt, Zrenjanin, zatim MS pekara – Jakovo, PDM pekara – Pudarci, Zlatni Pek, Leskovac, Dobri Pek i Vrnjačka Banja.



KOMENTARI

  1. Nemanja kaže:

    Ukus i trajnost hleba nije ni blizu kao ranije. Sutradan je bezukusan, nikakav…

  2. sole kaže:

    i to je sve cedino?pa lepu je politiku vodio,za svoj dzep.

  3. Ivica kaže:

    sole:

    i to je sve cedino?pa lepu je politiku vodio,za svoj dzep.

    Ja mislim da pekara nema veze sa Čedom, već deo za proizvodnju brašna i testenina…to su valjda različite firme (mislim već odavno, i pre propadanja fabrike)….

  4. karlo kaže:

    Žalosno je da smo dozvolili da našu, tradiciju, znanje, kvalitet koriste drugi.

     

  5. bibi kaže:

    Ne znam da li pekara ima veze sa Čedom, ali hleb nema veze sa Fidelinkom, osim što se koristi njeno ime. Kakva Fidelinka, Pudarci i ostali Ledinci … tamo se peče, do juče ledina, a danas pekara. Nema tu tradicije, samo malo lošeg brašna, dosta vode i gomila aditiva, stabilzatora, emulgatora … i eto nečega što zovu hleb. 

  6. gost kaže:

    Nije samo to nego logo FIDELINKE se koristi kako bih se sira populacija za nekoliko godina navikla na logo tvojih 5 minuta. Pa ce reci kako su za 5 godina izgradili fenomenalan brend. Od kada su poceli da koriste taj logo ja prestao da kupujem taj hleb. Imaju taj brend ali i dalje im je smetalo sto je fidelinka jaca od njih. Onda ce taj brend prodati a Fidelinka na kojim ledjima su ga izgradili ce otici u zaborav a radnici na ulicu…..
     

  7. dasHHa kaže:

    Gospodo Brand!!! Koliko vredi brand “Fidelinka” ? Brand se stvara godinama,decenijama…Koliko vredi “Sever”,”Spartak”,”Gradska kuca”,”Subotica”??

  8. Čudra kaže:

    Na dobrom su putu da unište brend Fidelinka.

OSTAVITE KOMENTAR